Taehyung
Vážně nemůžu uvěřit tomu, že Jimin souhlasil s touhle hrou. Ale proč ne? Aspoň se trochu pobavím.
Jimin se usadil na můj klín. Vzal jsem mu jeho ruce a položil si je kolem mého krku.,,Tak, a takhle zůstaň." Usmál jsem se. Jimin uhýbal pohledem a nechtěl semnou navázat oční kontakt. Roztomilý.
,,Chim, měl by ses mi koukat do očí," řekl jsem.,,Proč? Nejsi Kookie..." Brblal.
,,Notak, i když je to na zkoušku, měl bys do toho dát všechno." Pobídl jsem ho. Chim nakonec svou hlavu otočil a podíval se na mě.
,,Nesmíš mu to říct." Našpulil pusu.
,,Co?"
,,Tohle..." Tomu jsem se musel v duchu zasmát. Jako vážně? V jeho věku mít takové problémy.
,,Hmm... Kde by jsi chtěl začít?" Zeptal jsem se ho.,,Nevím. Jak to mám vědět?! Nikdy jsem to nedělal."
,,Vážně? Nikdy jsi si s ním nehrál?" Chim znovu zčervenal.
,,K-Kookie byl vždycky ten co začal." Aha.
,,Takže chceš aby to bylo naopak?" Zašklebil jsem se na něj a Chim kývnul. Vzal jsem ho za boky a narazil ho silněji na sebe.
,,A-ah! Tae! Co to jako děláš?!"
,,Nechtěl jsi náhodou trénovat? Nejsem si jistý... ale myslím si, že tím, že mi jen sedíš na klíně se nic nenaučíš," brouknul jsem.
,,Ukaž mi, co bys udělal abys mě svedl?" A vyplázl jsem na něj jazyk. Ten mi to jen oplatil a našpulil pusu. Vážně nad tím přemýšlel.
,,Tak?" Pobídl jsem ho znovu. Narovnal záda a zhluboka se nadechul. Dlaněma mě pohladil po krku a namířil si to k mým tvářím. Svíral je ve svých malých rukách. Přeci jen se možná někam dostameme.
Palcem mi přejel po rtech a podíval se mi do oči. Ja sám jsem z něj ty svoje nespouštěl. Pěkně drahé Kookovo zboží. Jestli se tohle někdy dozví, zakope nás oba.
,,Tae, co mám dělat?" Zeptal se.,,Čekal jsem. Kdy se zeptáš," řekl jsem a vzal jem konec jeho trička do ruky.
,,Na-" ukázat jsem mu ho, ,,-vezmi ho do pusy." Jimin zrudnul. Že by nějaký zážitek s Jeonem? Zavrtěl hlavou, otevřel pusu a stiskl tričko svými zuby.
,,Teď by ses měl začít hýbat. Taky se pořád jen dívej na Kooka a nezpoustěj z něj oči. Musi o tobě vědět," kývnul hlavou a poslouchal dál.,,Tady..." sáhl jsem mu na zadek a Chim zmateně heknul. Kdyby byl volný, snad bych se o něj i snažil.
,,Sem se má Kook dostat, hmm? Tak mu to usnadni a při nejlepším za ním jdi nahý..." Zasmál jsem se. Jiminova reakce byla k nezaplacení. Vyprsknul triko a štípl mě do tváře.
,,Co si to jako představuješ?!" Prskal.,,Nechtěl jsi se snad něco naučit?"
,,Ano-"
,,Tak nech mistra aby tě učil." Dal jsem mu malou pusu na tvář a konečně se Min trochu usmál. Vždycky to
Jimin
Vážně mám rád, když se s Taem můžu mazlit, ale tohle se mazlením nazvat nedá. Mám s ním předstírat sex.
Kdybych mohl, přestal bych s tím, ale Tae zná v tomhle směru Jungkooka víc jak já. Nedělám nic špatného, ne? Kook by měl být rád, že se pro něj snažím být dokonalý.
Tae si dal ruce za zadá a lehce se zaklonil. ,,To je super sexy výhled," řekl a uculill se. Jazykem jsem se šťouchl do tváře a vymýšlel způsob, jak mému Kookiemu udělat dobře. Jenže místo Jeonovi jsem vyloženě dělal dobře někomu jinému.
,,Emm... Tae?." ,,Ahh - copak?",,Můžeš mi vysvětlit..." A podíval jsem se dolů. Do jeho klína. V byl tvrdý! Dělá si srandu?
,,Tohle jsme si nedohodli!"
,,Nic o erekci nepadlo. Můj pták je pořád v kalhotách, ne?" Usmál se. Hajzl.
,,To stačí! Už to dělat nechci, nemám chuť na tvoje sexuální nálady." Prsknul jsem a začal slézat z jeho klína pryč. Jenže Tae mě zastavil.,,Proč? Tohle bude zábava. Třeba dneska konečně přijdeš o nevinnost," řekl a olízl si ret.
,,Tohle už není legrace!"
,,Ne? Ale já se pořádně bavím! Kdyby ses jen viděl. Vážně, Mochi!"
,,AGH! Tae! Tohle ti vážně neprojde!" Křikl jsem po něm. Jen jsem si ještě nevšiml, že se už ostatní vrátili z nákupu. Samozřejmě s nimi i Jungkook.
Dveře se rozletěli a do pokoje vešel můj milovaný Kookie.
,,Tae, nevíš kde je Jim-" Kurva. Doprdele! Kook stojí ve dveřích a pochopitelně, nevěří svým očím. Tae nic neříkal, jen se pořád culil.,,Copak, Kooku?" Řekl pak V. Já jsem jen s otevřenou pusou seděl nehybně na jeho klíně a sledoval Jeona, jak zavírá dveře.
,,Za tohle si můžeš sám, Jimin, baby."
Yoongi; Proč mám tak blbej pocit? (A/N: naše oblíbená postava, že😅)
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]