Kapitola 6

3K 162 1
                                    

Jimin
    Ležím na posteli a nademnou visí hladová bestie. Jungkook. Ještě nikdy jsme spolu nezašli tak daleko, jako pravě teď. Nohy mám překřížené a položené na Kookieho ramenou. Spodní část těla mám úplně nahou a tričko vyhrnuté od toho, když si Kook chvilku prohrával a mýma bradavkama.

    Kookie přiráží jeho penis mezi mýma stehnama a zároveň ho tře o ten můj. Rukama se snažím držet si pusu abych nedělal moc divné a hlasité zvuky, ale vůbec mi to nejde.

    Jungkook je v tomhle až moc zkušený, narozdíl ode mě.

    Z očí mi tečou slzy, ale ne ze smutku nebo bolesti, spíše z toho, jak nadržený právě jsem. Tohle je poprvé co spolu děláme něco takového a já mám pocit, že mi každou chvíli vyskočí srdce z hrudi.

    ,,K - Kookie... oh... umm..." nemůžu ani pomalu mluvit, jenže už jsem na krajíčku a nechci se udělat jako první. Chci prostě za každou cenu počkat na něj. Kookieho pohled je vážně přísný a plný vzrušení. Je i dost upocený, takhle jsem ho ješte nikdy neviděl. Ani při tréninku nové choreografie není tahle upocený...

    Chci ho políbit! Tak moc, že z toho brzo zešílím!

     Ze všech sil se zvednu, zkousnu si spodní ret abych u toho nezasténal a natáhnou se k němu co nejblíže pro polibek. Ruce mu obtočím kolem krku a jazykem mu začnu škádlit ústa.

    Když je konečně pootevře, vklouznu mu jazykem dovnitř. Sedím mu teď na klíně a Kookie si jednou rukou hraje s našimi penisy. Pořád se líbáme a já toho ještě stále nemám dost. Oba už jsme skoro na vrcholu a když začne Kook třít naše přirození znovu o sebe, neudržím to a s hlubokým nádechem se udělám. Kookie se udělá hned po mě. Hledí mi přitom přímo do obličeje a jazykem si olizuje spodní ret. Je tak zatraceně sexy!

    Jsem totálně spocený a dost vyčerpaný. Hlavu mám položenou na jeho rameni a ruce mám spadlé podél těla. Nic se mi teď nechce dělat a hlavně se teď nemůžu na Kooka ani podívat. Zrudnul bych jako rajče. Jenže pak ucítím jak jeho ruce nabraly nečekaný směr.

     ,,Kookie?" Siknu. Hruď se mi začne znovu třást vzrušením. Kook mi pomalu přejížděl rukou po zadku.

    ,,Příště už tě šetřit nebudu." Řekl bych, že jsem se zasekl v jeho milostné pasti.

Jungkook
    Nemůžu se nabažit toho, jak se podemnou Jimin kroutí a sténá. Je tak hrozně roztomilý... to jak se snaží udržet svůj hlas. Pro tentokrat ho nechám být, ale příště na nějaké zacpavaní pusy nebude mít čas. Je ještě pořád jako nějaké čerstvě vylíhnuté kuře. Na jeho věk je až moc nevinný a nevzkušený a to, jak mi dovoluje ho vše "učit" je prostě příšerně sexy.

    Jimin-ssi už vypadal, že už se déle neudrží a udělá se, ale k mému překvapení to stále ještě držel v sobě. Zrovna teď vypadá tak hladově, když se ke mě snad ze všech jeho sil snaží natáhnout pro polibek. Po nějaké chvíli jsem mu dal to, co chce, ale jen pro tentokrát. Příště to tak snadné mít nebude. Se mnou rozhodně ne. Měl by se na to začít připravovat.

    Jimin mi teď sedí na klíně a je kolem mě obtočený jako chobotnice. S jistotou můžu říct, že se mu to šíleně líbí. Samozřejmě, mě taky. Mám co dělat se udržet, abych ho nehodil zpět na postel a nenarval mu moje péro do zadku.

    Teď už se skoro nemůžu udržet, docela dost se potřebuju udělat a tak začnu znovu třít naše penisy o sebe. Jimin hned na to vyvrcholí s hlubokým vzrušeným zasténáním. Při pohledu na to, jak předemnou prohnul zadá jsem se neudržel a udělal se taky.

    Jimina to tak odrovnalo, že mi teď jen nehybně leží v náručí s hlavou položenou na mém rameni. Nejradši bych ho celého zlíbal. Byla by škoda ho ješte trochu neuvést do rozpaků, tak mu jednou ruku vjedu na ten jeho perfektní zadek a jemně ho zmáčknu.

    ,,Kookie?" Postěžuje si. Moc se mu to ale nepovedlo, protože zněl spíše jako plný očekávání. Skoro mě to znovu nabudilo.

    ,,Příště už tě šetřit opravdu nebudu," upozorním ho. Jak jsem to dořekl zakroutil bokama a zřetelně mi zavrněl do ramene. Doufám že to "příště" už bude vážně brzo.

     Jimin konečně zvednul hlavu z mého ramene a aniž by se mnou navázal oční kontakt, opřel si jedno ruce o mou hruď.

    ,,Musím se umýt... bude oběd," řekl tak jemně a stydlivě jak jen snad mohl. Byl úplně rudý a tak rozkošný.

    ,,Půjdeme spolu, nemysli si, že mi už utečeš, hezky si tě umyju. Úplně všude." Na to se ode mě pokoušel odtáhnout, ale já ho nenechal.

    ,,Jdeme, princezno." Zvedl jsem ho, hodil si ho přes rameno a namířil nám to rovnou do koupelny. Ještě štěstí, že mají všechny pokoje svou vlastní umývárnu...

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat