Hobi
,,Kam vůbec šel Jungkook?" Zeptal jsem se, když nás pět dorazilo do převlékárny. Jimin zmizel snad hned, jak se mu V a Kook začali omlouvat. Nevím jestli to bylo panikou, nebo tím, že ho Jungkook začal cucat na podiu... sakra snad každej by vyletěl z kůže, ne?
,,Za Jiminem? Možná? Bože, ty dva si někde leštěj péra, když už se nemusej schovávat," řekl Yoongi, Tae se málem zbláznil smíchy a Jin mu jednu vrazil.,,Co je?! Za chvíli budou RUNy o tom, kdo si dřív vyho-"
,,Min Yoongi! Ještě slovo a tvůj mobil skočí v rukou Joona!" Okřiknul ho Jin, dal mu další pohlavek a Taehyung se pořád válel na zemi smíchy... nebyl sám. Skončil jsem vedle něj. Jako pardon, ale komu by tohle nepřišlo směšný?
,,Tak jo, všichni si odpočineme, řekl bych, že by jsme si potom měli promluvit co teď," řekl Namjoon a my ostatní věděli, kam tím míří. BH nám - Jiminovi a Jungkookovi - nedal povolení jít na veřejnost s jejich vztahem a to znamená menší problémy. Celkově nikdo z nás nemá dovoleno randit aby jsme fanouškům nekazili sny a iluze...
,,Teď vážně, neví někdo z vás kde jsou?" Začal znova Jin, když si dával do pusy něco k jídlu. AHHH můj žaludek je hladový! Jesli se nenajím, říkám na rovinu, že tady chcípnu!
,,Jimin někam běžel potom, co jsme se mít snažili vysvětli to, že jsme já a Jungkook spolu nic neměli." Řekl Tae a překřížil si ruce na hrudi. Jedna z maskérek mu akorát otírala z čela zbytky potu. ,,Lepší chvíli jste si na to taky vybrat nemohli." Vložil jsem se do toho tentokrát já, když už jsem se sám začal krmit. Někdo úžasný nám přinesl hranolky a maso a jesli se tady Jimin s Kookem hned neukážou nic na ně nezbyde. Všechno bude v mém bezedném břiše~
,,Co jsme měli asi tak jinýho dělat? Jimin vypadal, jako kdyby nás oba chtěl okamžitě zabít."
,,A nechtěl snad?" Odsekl Yoongi Taeho a probodl ho pohledem.,,Snad každej by byl nasranej. I když jste spolu nespali, neměli jste si spolu začínat. Jakože vůbec nic. To vám ten alkohol až tak oddělal mozky? Jimin je citlivý!" Pokračoval naštvaně Suga, který seděl na gauči a dával se na Taeho, stojícího kousek od něj.
Jin se zamračil; ,,Budeme to řešit teď a tady? Na to bylo snad dost času předtím!" Začal. ,,Tae a Kook oba moc dobře vědí, že to neměli dělat a oba se s tím snazší nějak vypořádat. Nechcete toho nechat? A kde vůbec pořád jsou?!" Jinovi docházela trpělivost a ani se mu nedivím. Hned jak od nás Jimin odešel, Jungkook po něm nabral dráhu a zmizel někam za ním. Nikdo z nás se je neobtěžoval sledovat a prostě jsem je jak banda soch nechali odejít. Více jídla pro mě~
Chvíli bylo mezi náma ticho, až Joon přišel za Seokjinem, vzal ho rukou kolem ramen, přitáhl si ho blíž a podíval se na Taehyunga. Tihle dva by nám to taky už mohli konečně nahlas říct... jsou nenápadní jak Kook a Park na pódiu...,,Taehyung, půjdeš se po nich podívat?" Zeptal se ho a Tae kývnul. ,,Skočím na záchod." Vzal svůj mobil do kapsy a kalhot a stále ještě nepřevlečený odešel.
,,Ještě víc jídla pro mě!" ,,Hobi, ještě se pobliješ." ,,Yoongi, jez." A tímto naše konverzace skončila. Díky, Jin.Taehyung
Vážně by Jimin odešel kvůli tomu? Při tom, co on a Jeon předvedli na pódiu se mi nezdá, že by se tak rychle bez vysvětlení zpakoval. Ta jejich líbačka byla fakt hot a lhal bych, kdyby řekl, že bych si ji sám neužíval. Jimin mohl být naštvaný jak chtěl, ale Jungkooka stejně nedokáže hodit jen tak za hlavu. Jimin ho má plnou hlavu... a Jungkook má plnou hlavu Jimina...
Zašel jsem do naší soukromí zóny, protože se vážně nechci mučit tím, že se mi chce brutálně na záchod. Za tohle mi hledání těch dvou zamilovanejch nestojí. Močák je přednější! Slovama ten pocit úlevy snad nejde ani popsat... všichni to známe.
Když jsem byl skoro u našich záchodu, někdo zařval; ,,Nejsi normální!" Trochu jsem nadskočil, protože jsem se pěkně leknul, až se mi sevřelo břicho od- už jsem vážně potřeboval.
Byl jsem docela zvědavý, co to bylo? Asi mám toho hluku už dost, ale ten hlas jsem znal. Až moc dobře.
Přidal jsem do kroku k našim soukromím zachodům a ten šramot a hluk se zvětšoval. Bylo mi jasné, že tady něco nesedí, takže jsem pomalu doběhl ke dveřím, rozrazil je jako blázen a to co jsem viděl jsem si nikdy ani nepředsavoval, že na živo uvidím, nebo zažiju-
Ale asi je dobře, že mě sem můj močák zavolal...
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]