Luke (A/N BAM)
,,Kdyby jsi jen věděl, jak jsi krásný." Řekl jsem potichu, když Jimin usnul. Nikdo jiný u nás není, nikdo nás rušit nebude, co Chim~?
Kdyby jen věděl, kolik mužů ho chce jen pro sebe.
Kdyby jsi jen věděl...Nepřestával jsem ho líčit a snažil se soustředit na práci. Nejdřív práce, potom hra. Jimin usnul pomalu hned jak přišel a sedl si. Mají toho před koncertem opravdu hodně. Všichni se maximálně soustředí na práci a stejně tak i já. Jako maskér ze sebe musím vždycky dostat to nejlepší. Moje práce mě baví, havně když můžu mít na starost Park Jimina. Proč si tvé rty dal někomu jinému?
Dokončil jsem svoji práci a uklidil věci. Jimin se stále neprobouzel, takže bylo na mě ho vzbudit. Sehnul jsem se k němu a do ucha mu zašeptal; ,,Jimin~" Ale neprobudil se. Jen se zhluboka nadechl a spal dál. ,,Tady toho má někdo dost." Řekl jsem a zakroutil očima. Zkontroloval jsem dveře, jestli někdo nejde a pak se znovu otočil k té spící princezně.
Rukou jsem mu odhrnul prameny vlasů z čela a naklonil se k němu. Mé rty jsem přitiskl na jeho kůži a pohladil ho po tváři. Jednou si vezmu i tvé rty.
,,K-Kookie~" Zabručel Park, když jsem se odtáhnul. ,,Jungkook tady teď není..." Zabručel jsem a kousek od něj odstoupil. ,,Jimin!" Řekl jsem hlasitěji aby se probudil a konečně se to povedlo. Otevřel oči a rychle se posadil na židli.
Jimin
Vyletěl jsem ze židle a narovnal se. ,,L-Luke?! Já usnul?" Zeptal jsem se a Luke kývnul. ,,Usnul. Právě jsem dodělal tvůj make-up, můžeš se přidat k ostatním a zavolat Jina. On jako jediný mi zbývá." Řekl a usmál se. ,,zavolám ho." Odpověděl jsem a chystal se odejít. ,,A... Díky, že jsi mě vzbudil... Jinak bych se sám neprobral." Lehce jsem se zasmál a mávnul jsem mu na odchod. Zavolal jsem Jina a přiběhl jsem k ostatním. Všichni seděli na gauči, jediný Joon byl na place a foťák ho zabíral ze všech stan.
,,Kdo je další?" ,,Počkáme na Jina a půjdeme se fotit všichni najednou." Odpověděl mi Tae. ,,Skupinové fotky mám nejradši." Dodal. To já taky. Jsme na nich všichni spolu a jsou snad nejzábavnější. BTS není jen jeden člověk, BTS je sedm členů. Sedm různých lidí, kteří tvoří BTS.
Během chvilky se k nám Jin znovu připojil a Joon akorát dokončil jeho sólovky. Naskládali jsme se různě vedle sebe a nechali tým, ať s námi naloží, jak potřebuje.
Po pár hodinách bylo hotovo a protože byl do večera ještě nějaký ten čas, všichni jsme se rozhodli jít společně trénovat. Proč ne? Bude se nám to hodit a trénink na víc nikdy nikoho nezabil. ,,Tohle mě zabije!" ,,Suga, tebe zabijí i pohyb z postele na záchod." Smál se Hobi a my ostatní se přidali. Jen Yoongi protočil očima a odfrknul si.
Otočil jsem hlavu a viděl Kooka, jak se courá za náma. ,,Kookie!" Zavolal jsem na něj, ale nevnímal mě. Stalo se mu něco? Oddechnul jsem si a počkal na něj, až ke mně dojde.
,,Země volá Jeon Jungkooka!" Zamával jsem mu rukou před obličejem a čekal na odpověď. Zvednul oči a podíval se na mě. ,,Chiiim..." Vypadlo z něj a objal mě. ,,Děje se něco?" Zeptal jsem se a objal ho na zpátek. Nikdo tu nebyl, takže to nevadilo. A i kdyby, co je na objímání špatného? Možná spolu chodíme, ale tohle snad dělají i ti, co spolu nic nemají.
,,Chci tě..." Vyvalil jsem oči a skoro nedýchal. ,,K-Kookie? Jsme v práci!" ,,Chci tě políbit..." To je všechno?! Park Jimin! Na co to sakra myslíš?! ,,Potřebuješ na to povolení?" ,,Ta nová kostymérka na mě pořád kouká." ,,Nedivím se jí, tak sexy muž se přehlédnout nedá." Kook jen zabručel a pořád mě nepouštěl. ,,Za chvilku přiběhne Jin a oba nás pěkně seřve za to, co tady jako děláme." Zasmál jsem se a pohladil ho po vlasech. ,,Notak, Kookie." ,,Nejdřív pusu, potom půjdeme." Řekl a naše jazyky se během chvilinky zapletli do sebe.*clik*
Odtáhnul jsem se od něj a rychle jsem se rozhlédl. To samé udělal Kook. ,,Jdeme, jinak Jin opravdu přijde." Řekl jsem po chvilce, když jsem kolem nikoho neviděl. Oba jsme si rychle vyměnil pohledy a spolu se vydali do tanečního sálu, kde už ostatní opravdu netrpělivě čekali.
,,Toho budete jednou litovat." Pustil se do nás hned Jin. ,,Jin, jen je nech. Kook je prostě ve vývinu." Fláknul Suga. ,,Kdo je jako ve vývinu?!" Prsknul Kook a kdyby pohled mohl zabíjet, oba už jsou dávno mrtví. Musel jsem se zasmát a fláknout Jeona do zad. ,,Chim! Já myslel, že držíš vždycky jen se mnou!" ,,Vždycky?" Prohodil jsem a přitulil se k Taemu, který stál kousek od nás. Zabořil jsem hlavu do jeho hrudi a Tae mě na oplátku hladil po zádech. ,,Nechce toho! Jdeme trénovat." Zavelel nakonec Joon. ,,Copak, Joonie závidí, že u sebe nemá Jina?" Uslyšel jsem Hobiho. Cooo? Tady mi něco uniklo. ,,JDEME TANCOVAT!" Zakřičel a my ostatní jsme se radši hodili do práce.—————————————
BLAHOPŘEJUUU!!!J-Hope u like it!
💜💜💜💜💜💜
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]