Jimin
Jsem úplně mimo. Totálně vedle. Kook nakráčel za mnou do koupelny jako by se nechumelilo a než jsem ze sebe stihl něco dostat, mám jeho ptáka skoro v zadku.Popravdě moje slavné porvé jsem si představoval trochu jinak... jako svíčky, Kookie, tma... Aspoň to mohlo být v posteli! Jediné co z toho mám je vážně jen Jungkook. Nemám důvod mu odporovat, prostě ho nechám dělat si co chce i když z nějakého důvodu nemám dobrý pocit. Co to do něj vjelo? Nikdy se mě pomalu nedotkne a teď mě přepadne ve sprše. Ah Kookie.
,,J-Jung-Jungkook... P-počkej!" Vykoktal jsem ze sebe. Pásek u kalhot měl už rozepnutý a nic mu nebránilo v dalšímu kroku. Položil jsem svoje dlaně na jeho hruď a pokusil se ho odtáhnout.
,,J-Já to nezvládnu..." řekl jsem. Byla to pravda. Moje nohy byly jako kus želé a udržet se na nich bylo těžší a těžší a to ješně nedošlo na to nejhorší. Nebo spíš nejlepší.
,,Musíš přestat! Prosím!" Zakřičel jsem nakonec. Na to se Kookie zastavil a odtáhl se ode mě. Nechtěl jsem to udělat! Vážně jsem nechtěl, ale z nějakého důvodu jsem začal litovat toho, co se mělo stát dál. Že mě Kook snad ani nemiluje, tak jako já miluju jeho. Vždycky jsem chtěl dat své panictví někomu, kdo mě bude milovat a koho budu milovat já. I přes to jsem se s ním chtěl vyspat a to mě trochu vyděsilo.
,,Jimine, já to chápu." Řekl a usmál se na mě. NE! Proč tohle říkáš, máš si mě prostě vzít a nebrat na mě ohledy.
,,Nechci nikdy udělat něco, co nechceš. Počkám si. Počkám si dokud za mnou sám nepřijdeš a nezačneš mi tancovat na klíně." Znovu se usmál a začal mě líbat. Miluju to, jak líbá. Jak jeho jazyk zkoumá vnitřek mé pusy.
Jungkook chytil naše penisy a začal je třít o sebe.,,A-Ah Kookie!" Sténal jsem. Jeho ruka je tak příjemná! Nechtěl jsem zůstat pozadu a přidal jsem i svoji ruku k dílu. Oba dva jsme naše nářadíčka hezky promačkávali, hladili, třeli až jsem ucítil mravenčení a udělal jsem se po celém mém a Jeonově břiše.
Kook se udělal hned po mně. Zhluboka jsme vydychovali a po chvíli mlčení Kookie řekl; ,,Za chvíli odlétáme. Půjdu si zabalit a... převléknout si tričko *uchychtnutí*. Ty se umyj. Jsi špinavý po celém těle." Zašklebil se, dal mi pusu na čelo a na tvář a nechal mě v koupelně samotného.
Tohle jsem od něj nečekal. Nebo vlastně od sebe. Sakra! Proč jen prostě nemůžu aspoň jednou nechat věci plavat s proudem? Mohl jsem to mít všechno za sebou.
Přestal jsem nad tím tolik přemýšlet a s povzdechem jsem ze sebe začal smývat naše ehmm sperma. V zadku jsem pořád cítil ten příjemný dotyk Kookových prstů, až jsem z té představy skoro až začal znovu sténat. Byl tak zkurveně sexy! Co na světě může být lepší, než sex s Jeonem Jungkookem? A ten sex jsem mohl mít právě teď a tady!
Po několika dalších minutách sebeproklínaní jsem vylezl ze sprchy, osušil se a začal si pakovat věci.Time skyp - v letade, směr Korea
Sedím v letadle vedle Yoongiho a Kook vedle Joona, naproti nim Jin a Tae s Hobim spí vedle sebe na sedadlech přede mnou a Yoongim. Celá moje nálada je tatam, takže jenom sedím a koukám z okna. Stejně z něho není nic vidět.
,,Hej! Země volá Jimina! To tě Kook tak zmordoval?" Zeptal se a já se hned probral.
,,NE! Všechno jsem posral!"
,,Wow. Tady má někdo sakra špatnou náladu," prohodil Yoongi a zakroutil očima.
,,Takže ti ho tam nevrazil?" Když to řekl, vyvalil jsem oči.
,,J-jak to můžeš říct?!" Prsknul jsem.
,,Takže je to pravda," zašklebil se.
,,Jo, je to pravda. A co? Prostě jsem si nebyl úplně jistý..."
,,Jednou za náma letíš s brekem, že chceš jeho péro a pak ho od sebe prostě odstrčíš."
,,Yoongi! Ticho!"
,,Kook to stejně ví - kdo mu asi řekl, ať tě vojede?"
,,COŽE?! To jako že si Jungkook chodí pro rady taky?!"
,,Jeden jako druhej!" Zasmál se. Proč?! Tohle je ta nejvíc trapná věc, která se mi kdy snad stala.
,,C-Co mám teda dělat?" Zeptal jsem se. Vážně se za sebe stydím.
,,Co asi? Ovaž si mašli kolem zadku a nech si vytetovat Dírka jen pro Jeona Jungkooka."
🤗🤗
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]