Kapitola 19

2.7K 135 12
                                    

Jungkook
    Popravdě, nikdy bych neřekl, že přijde den, kdy se u mě v pokoji objeví úplně nahý Jimin, který chce dostat do zadku moje péro. Ahh Kurva. Jimin se zítra sám na nohy nepostaví, to mu můžu zaručit.

Převalil jsem si ho pod sebe a začal ho líbat.

,,Ahh," zaslučel mi do pusy a já v polibku ještě přitvrdil. Jimin byl už tvrdý a já taky. Nemohl jsem se dočkat až si ho vezmu...

Jimin mě rukama chytnul kolem krku a přitlačil si mě k sobě blíž. Nic jsem nenamítal. Jimin je tak sexy. Kdokoliv by ho takhle viděl, neudržel by se.

Tak dlouho jsem po tomhle toužil a konečně se to děje. 

Odtáhl jsem se od něj a rukou zabloudil na jeho hruď. ,,K-Kookie... víc..." Zabručel nedočkavě.

,,Máme snad dost času, ne?"

,,Hmmm," zamumlal a nechal mě dělat moji práci. Hlavou jsem mu sjel k bradavkám. Jednu jsem začal sát a lízat a druhou jsem svou rukou svýral mezi prsty. Jimin se dotýkal mých zad a šimral mě svými nehty.

Naposledy jsem jednu z bradavek olízl a nechal na ní kousanec. Zvedl jsem se a a otočil Jimina a břicho.

,,Jdeme na to?" Zeptal jsem se vzrušeným hlasem a Chim kývl. Natáhl jsem se ke stolku, kde jsem měl v šuplíku schovaný lubrikant a kondomy.

,,Co to hledáš?" Zeptal se.

,,Co asi? Chceš aby to bolelo?"

,,Úchyle," zasmál se Jimin a já ho za to plácnul přes zadek.

,,Minimálně já nechci, aby tě to bolelo," odpověděl  jsem mu na to a nalil jsem si gel na ruce, část na jeho zadek.

,,S-studí to!" Prsknul a já se usmál. Tohle bude úžasný. Začal jsem svými prsty kroužit kolem jeho dírky. Jimin ztuhnul a snažil se na mě otočit.

,,Lež," řekl jsem s přimáčkl ho spátky k matraci.
Jedním prstem jsem vjel dovnitř a Park heknul.

,,Ahhh... Kookie... noták..."

,,Kdo si počká, ten se dočká." A to platí i pro mě. Penis jsem měl jak v ohni a vážně jsem měl co dělat, abych se udržel.

Když se mi zdálo všechno v pořádku, přidal jsem další prst. Měl uvnitř už dva. Jimin sebou škubnul a pomalu sám svým zadkem začal přirážet na mé prsty.

,,Tady si to někdo k smrti užívá."

,,Hmm... děláš jako by sis to ty neužíval," odpověděl mi. Zabroukal jsem na odpověď a dál se věnoval jeho sexy pozadí.

Postupně jsem přidával i další prsty, dokud se mi
Chim nezdál dost přiravený.

,,Jdeme do toho?" Zeptal jsem se ho naposledy.

,,Stejně bys mě nenechal odejít."

,,Jsem rád, že si to uvědomuješ."

Znovu jsem ho otočil na záda a jeho nohy si položil na svá ramena.

,,Ah! Jungkook!" Lekl se Jimin, když jsem mu jednu jeho nohu strčil co nejdál do strany.

,,Někdy se hodí být pružný, hmm?" Brouknul jsem.

,,Dělej... Jinak ti vážně uteču." Kurva. I kdyby kolem stáli všichni členi, vážně bych zrovna teď nepřestal.

,,Noták... Prosím... bolí to..." Žadonil Jimin. Naprosto ho chápu, sám už mám vážně problém.

,,Už jdu," a bez dalšího varování jsem do něj vklouzl.

,,AHHH!" Vydech Jimin z překvapení a lapal po dechu.

,,Gh-Ghukiie!!"

,,Ahh-" Vzdychl jsem.

,,Jsi tak těsný. Uvolni se trošku, jinak se hned udělám...Ahh!" Jsem v nebi. Vážně, tohle snad chce každý.

Chvíli jsem přirážel pomalu, aby si na mě zvyknul a pak postupně začal přidávat.

,,Kookie! Víc! Prosím!" Hekal podemnou a svíjel se slastí. Jen pohled na něj mě neskutečně vzrušoval.

,,Ještě nejsme u toho nejlepšího," vydechl jsem a začal hledat jeho prostatu. Kurva, někde musí přece být. Až pak najednou; ,,AGHH! C-co to... AHHH! K-Kookie!"

,,Trefa~" Usmál jsem se a přirážel na ono místo pořád dokola. ,,Na poprvé si vedeš vážně dobře."

,,Ahhh! Jeo-ne! Tohle... zítra se na nohy nepostavím!"

,,A nebyl to tvůj záměr? Notak, krásko, zítra nemusíš nic dělat," sklonil jsem se k němu a začal ho znovu líbat. Silně.

Jazyky se nám proplítaly mezi sebou a sem tam jsem zkousl jeho rty. Po chvíli jsem se přemístil k jeho uchu a začal ho jemně kousat.

Jimin mi jeho nehty zarýval do kůže na zádech a nechával po sobě malé škrábance. Sám se ke mně pak natáhl a zakousl se mi do krku.

Heknul jsem z překvapení a nechal ho dělat to, co chce. Nechal mi tam malý dáreček. Pěkně fialový cucflek. Sám jsem mu jich několik udělat, ale ne jen na krku. Všude po jeho těle byli moje značky. A když říkám všude, myslím ro vážně.

Ještě několikrát jsem do Jimina vrazil tam a zpátky, až se Jimin s hlubokým nádechem udělal po celém jeho břiše. Při pohledu na to, jak podemnou prohnul zadá, jsem se udělal taky. Všechno jsem vypustil uvnitř Jimina.

Rukama si přikryl obličej a zhluboka oddechoval.

,,Tohle je horší, jak tří hodinovej trénink tancování," dostal ze sebe. Zasmál jsem se a pomalu z něj vyjel ven. Popravdě, klidně bych si to dal znova, ale Park měl vyloženě dost.

,,Nikam nejdu, spím tady," řekl pak. Lehnul jsem si vedle něj a přitáhl ho k sobě. Hlavu měl zabořenou v mé hrudy a rukou mě objal. Stejně tak já jeho.

,,Zítra se na nohy nespostavím."

,,Jak si můžeš byt tak jistý?" ,,Tae mi to řekl..." Brblal. Zakroutil jsem očima a zmáčkl mu zadek.

,,Příště tak rychlí konec nebude." Za to mě Jimin bouch rukou do zad.

,,Spi už," brblal a já se znovu lehce zasmál. Tohle nikdy nezapomenu.

_________________
JiBooty! <3

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat