Jimin
,,Hey, země volá Jimina!" Zvednul jsem hlavu a nademnou stál Tae. Zamrkal jsem očima a rychle se vzpamatoval. ,,Tae! D-děje se něco?" Zetal jsem se ho na zpátek. ,,Celý den jsi mimo." Řekl. ,,Pomalu pokaždé uděláš v sestavě chybu." Dokončil se a překřížil ruce na své hrudi. ,,Já-" ,,Co udělal Jungkook?" Vypadlo z něj mně se skoro zastavilo srdce. To je to snad tak vidět?
Otočil jsem se, abych na něj nemusel koukat a opřel se o opěradlo židle, která byla ve zkušebně. ,,To je ono! Jungkook vůbec nic neudělal." ,,Jak můžu mít pravdu, když Jeon nic neudělal?" Kurva. ,,Tak?" Nepřestával se prát. ,,Máme trénink, hele! Jin na nás už volá." Plácnul jsem první co mě napadlo a vyběhl mezi ostatní. Snad všem blbcům na světě by došlo, že si nás Jin ani na chvilinku nevšiml. Díval se s Joonem do mobilu na nějaký video.
Přišel jsem k nim a sám jsem si vzal do ruky svůj iPhone. Jasně, byla pauza... idiote Park Jimin! Tae ti to vážně sežere...Taehyung
To si myslí, že nevím o tom, že kecá'? Ahh. Nevypadá to tak, že by se Kook a Jimin pohádali, ale z nějakého důvodu je Park úplně mimo. Celý den se motá v sestavách. Někdy neví, kde je jeho místo, někdy neví co se vůbec hraje za písničku... Jsem tvá láska Jimin! Je jasné, že vím, že se mu v té jeho palici něco honí. Ono vlastně, dneska si toho museli všimnout všichni.
Sedl jsem si vedle Jungkooka, který seděl na pohovce na druhé straně tanečního sálu a čekal, až si mě ten zaláskovanec všimne. ,,Jungkook~" Prsknul jsem po něm. ,,Hmm?" ,,Co je s Jiminem?" ,,Co by bylo? Asi mu není dobře..." Řekl a sám si vyloženě nebyl jistý. ,,Normálně je maximálně připravený, ale dneska vypadá, jako by byl celou noc někde na kalbě'" Řekl jsem a jazykem jsem se šťouchl do tváře. Byl jsem docela zvědavý co se to s nima zase děje.
Jungkook jen Vzdychnul a dál už mi neodpověděl. Mnohem důležitější byla hra, kterou hrál. Tady asi nepořídím.
Za chvilku na nás už volal Joon, že je načase se znovu pustit do tance.Jimin
,,Ahhh~" Protáhnul jsem se a byl jsem vážně šťastný, že dneska už můžeme mít padla. Nechci tu zůstávat dýl, takže jsem se co nejrychleji sebral a chystal se odejít. Pobral jsem si svoje věci a byl na odchodu. ,,Jimin! Jungkook tu musí zůstat kvůli Euhoria, jedeme spolu!" Křičel na mě z druhé strany chodby Tae. Ani jsem si nevšiml, že nemám Kooka za sebou. Asi jsem vážně mimo...
,,Zítra máme focení na víc. Jungkook se prý vrátí později. Prý ti mám říct, že na něj za žádnou cenu čekat nemáš. Ale zavolat bys prý mohl..." Šťouchl do mě V a tahal mě k našemu autu. Ostatní už odjeli a naše auto akorát dojelo na parkoviště. ,,Focení?" Zetal jsem se a u toho psal Kookiemu.Ani jsem si nevšiml, že nejdeš za mnou...
Tae a já jedeme spolu, budu na tebe doma čekat<3Ghukie: Utekl jsi dřív, než jsem si toho stačil všimnout
Do hodiny jsem u tebe... *mucq*Schoval jsem mobil zpět do kapsy kalhot a sedl si společně s Taem na zadní sedačku auta. ,,Pustíme telku?" Zetal se. Nemám co na práci a Jungkook doma stejně nějakou dobu nebude, takže proč ne? ,,Netflix?" ,,Co jiného..." Zasmál se při mojí pitomé otázce. ,,Máš něco vybraného?" Zeptal jsem se tentokrát já. ,,Ne, ale mám pár filmů na které jsem se chtěl podívat. Suga mi o nich říkal." Odpověděl a já kývnul hlavou. ,,Uvidíme!" Usmál jsem se a podíval se na něj. On udělal to samé. Chvilku jsme na sebe jen tiše koukali a až po chvilce nás z toho divného ticha vyrušil můj zvonící mobil. ,,Kdo je to?" Ptal se Tae, jenže já sám jsem to nevěděl. Nic jsem neříkal a jen mu ukázal obrazovku telefonu. ,,Neznáme číslo? Musí to být chyba..." Řekl a vzal mi ho z ruky. Hovor odmítnul a potom mi ho znovu vrátil. ,,Nemělo by se to stát. Změním si číslo." ,,Bude to lepší. Kdo by ti jen tak volal? A vůbec, nikdo by neměl být schopný se komukoliv z nás jen tak dovolat." Zasmál jsem se. ,,Neměli! Ale jak vidíš, jde všechno." ,,Mohla to být nějaká fanynka. Co by to s ní udělalo, kdyby to zvedl samotný Park Jimin?" Začal se smát i Tae a při té myšlence mi bylo skoro toho někoho na druhé straně líto. ,,Zítra ti zajistíme novou kartu." Řekl a usmál se. ,,To bude tak milé." Ušklíbl jsem se a položil si hlavu na jeho rameno.
,,Až tam budeme a slíbíš mi, že film budu vybírat já, možná tě i vzbudím a nenechám tě tady." Chechtal se V. ,,Tae! To bys mi snad neudělal." Dloubnul jsem ho loktem do boku. ,,Můžeš pustit co chceš." Řekl jsem a zavřel oči.
Taehyung
Jimin je vážně roztomilý. Rukou jsem ho objal kolem ramen a nechal ho v klidu usnout. Zbývalo nám asi půl hodiny cesty a ani se nedivím, že je Jimin po tom jeho pitomým dni unavený. Hlavně nesmíme zapomenout změnit jeho číslo...
Přijeli jsem k našemu bytu a já opatrně vzbudil Jimina, aby ze mě ještě nedostal šok. ,,Chimmm~ Vstávat, jsme tady." Řekl jsem a pohladil ho po vlasech. ,,Nehce se mi..." Prsknul a pomalu se začal zvedat. Otevřel dveře auta a vyšel ven. ,,A ani to nebolelo." Řekl jsem a běžel k výtahu za ním.
Doma jsme leželi u mě v pokoji na posteli a měli puštěný film. Byli jsme k sobě celou dobu přitulený a oba si to jen užívali. Jen Jimin se po chvíli zvednul, kousek se odtáhnul a díval se mi přímo do očí. Co to do něj zase vjelo? ,,Chim?" Zetal jsem se, ale to už mi chytil tváře do svých rukou a zhluboka se nadechl. Klidně bych ho na místě snědl...
,,Taehyung, myslíš, že Kooka už nepřitahuju?" Vyletělo z něj a já se nestačil divit. ,,Co prosím?"💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Happy B-Day Jin!!!
Jsi jeden ze sedmi nejúžasněších lidí na světě, musíš se pořád jen smát a dávat pozor na svých šest dětí!
Jsi nejlepší Hyung pro BTS!
A samozřejmě... Děkujeme za to, že jsi nejúžasnější Word Wide Handsome!
Opravdu ti děkuju za to, že tě můžu tak šíleně milovat a snít o tom, že máme svatbu
Nikdy se nesmíš přestat smát a musíš si užívat každou chvilku s lidmi, které miluješ!
Děkujeme, za všechno!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]