Kapitola 50

1.5K 94 25
                                    

                                                                                                                     Jimin
    Sobota.
   
    Večer.
   
    Dneska je asi poslední den, kdy jsem si spokojeně žil bez Luka a jeho vydírání. Čím jsem si ho zasloužil? Nikomu jsem snad nikdy nic tak hrozného neudělal. Nebo snad jo?
   
    ,,Jimin, jesli mě nepustíš a nenecháš mě to dodělat, dnes večeře jen tak nebude," řekl Jungkook, otočil se a políbil mě do vlasů. Nechci ho pustit...

    ,,Nemůžeme jenom prostě zapnout Vlive a jít se napít?" Zabrblal jsem, ale Kook zavrtěl hlavou a řekl, že bez jídla se pít v žádném případě nebude. To odkýval i Jin, který přišel Jungkookovi pomoct s přípravou večeře.
   
    Když jsem zjistil, že to s Jeonem vážně nikam nehne, pustil jsem ho a šel si hledat jinou zábavu. A vyloženě jsem udělal dobře, protože Joon začal chystat kameru. Jak ho všichni známe, věci kolem něj se ničí snad sami.
   
    ,,Pomůžu ti," řekl jsem a vzal od něj do ruky stojan, na který jsem kameru položil. ,,Budeme sedět na pohovce?"

    ,,Hmm... v nejhorším si někdo z nás sedne na zem," odpověděl a mrknul na mě. No jistě, kdo jiný než já, že? Vyplázl jsem na něj jazyk a zasmál se. Kdybych jen mohl, byl bych celou dobu na jeho klíně. Někdy bych si opravdu přál to, abych nemusel můj vztah s Kookiem tajit. Třeba jenom už nebudu muset...
   
    ,,Všichni nastartovat žaludky! Jídlo je ready!" Křičel Jin, takže se všichni okamžitě sešli u stolu. Bez čekání jsem se namáčknul na Jeona, abych nasál co nejvíc energie, protože to bude dlouhých několik minut. Tohle vůbec nezní jako ty, Jimin.
   
    Když jsme dojedli, Suga zapnul Vlive a začali jsme natáčet. Jako vždycky netrvalo dlouho a na server se připojilo šíleně množství ARMY.
   
    Seděl jsem na zemi mezi Yoongim a Hobim, Jungkook s Taem, Joonem a Jinem se vešli na obzarovku na gauč. Takže kdo nakonec opravdu sedí na zemi?
   
    Mluvili jsme hlavně o našem nadcházejícím koncertě a odpověděli na pár dotazů, které nám fanoušci poslali. Je to zábava a tak mě tak napadá, že jsem dlouho nebyl na Vlive společně s Jungkookem. Že bych to po koncertě napravil? Jistá skupina lidí by byla na větvi.
   
    'VKOOK MOMENT!' Vkook? Přečetl jsem rychle jeden z přidaných zpráv. Pokaždé, když se k sobě klidně i minimálně přiblíží, hned je z toho Vkook. Poslední dobou je to od této skupinky docela nepříjemné, protože si snad pokaždé najdou nějaký moment. Neříkám, že tohle nedělají i s ostatními, nebo se mnou a s Jungkookem, ale VKOOK je v poslední době všude. A jesli si někdo myslí, že o tom nemáme sebemenší tušení, tak se pěkně plete. Tohle je taky další důvod, proč s našim vztahem nemůžeme jít ven. Nemůžeme kazit 'sny'.

    'VKOOK OMG! Jungkook ho objímá!' Další komentář. Těch se tam potom vyrojilo víc. Otočil jsem hlavou a Kookie si opíral ruku o gauč, kterou měl za Taehyungem. Tohle se jim zdá romantické? Jim snad stačí, že vedle sebe sedí, nebo že dýchají stejný vzduch.

    Spoustu komentářů bylo i o jiných shipech, ale nebyli tak výrazné. Skoro si připadám, jako by byl Tae jeho přítel a ne můj. A co když nakonec skončí spolu? Když nevyřeším co udělat s Lukem... nemůžu Kookiemu zničit život. Nikomu nemůžu dovolit, aby naše fotky pustil jen tak do světa a schodil s tím i ostatní. Tohle se prostě stát nemůže!

    S Jungkookem o nějakým coming outu ani nemluvíme. Nikdy jsme o tom nevedli řec. Ani si nejsem jistý, jestli chce i Jungkook jít s našim románkem mezi lidi. Co když jsem jediný z nás dvou, co to takhle cítí?

    ,,Jimi!" Uslyšel jsem po chvilce, co jsem vyloženě nedával sebemenší pozor. Dloubnul do mě Yoongi s tím, že se chystáme Vlive ukončit. Jen doufám, že si mé duševní nepřítomnosti nikdo nevšiml. Všichni jsem se rozloučili a live ukončili.

    ,,Kdo se nemůže dočkat toho, až do sebe nalije alkohol?!" Zeptal se Tae a v ruce už držel flašku vína. Hobi hned na to přišel s celou basou piva. ,,Tohle vypadá na pěkně dlouhou noc!" Zajásal V znova.

    Jungkook přišel ke mně, objal mě ze zadu a svoji bradu položil na mé rameno.

    ,,Tady se někomu pít nechce?" Dloubnul jsem si do něj.

    ,,Ne. Jenom se nemůžu dočkat našeho opileckého sexu. Je snad něco lepšího?" Kdyby to jen šlo, bouchnul bych, jak jsem se styděl.

    ,,Jungkook."

    ,,Hm?"

    ,,JDEME SE VOŽRAT!"

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat