Jimin
Šel jsem pár metrů za Lukem rychlejším krkem, kdy po chvilce zahnul, otevřel dveře od našich soukromých zachodů a zavřel za sebou. To se nebojí, že sem někdo vleze?
Stopl jsem si co nejdál od něj a čekal, co ze sebe dostane. Měl na sobě všechn černé, oblečení neupravený a vlasy pěkně rozcuchaný. Tohohle člověka vážně asi nikdy nepochopím. A hlavně teď, když potom, co se stalo, opravdu nevím co od něj čekat. I kdyby vypustil všechny ty fotky ven, nebylo by to skoro jedno? Ne, nebylo, protože by se akorát BH ukázala naše neopanost na veřejnosti a všechno by se tím tak mohlo zhoršit. Vlastně ani nevím jak teď vypadá internet, po našem úžasné coming outu. Nevím ani to, jestli Luke nějaké fotky už zveřejnil, protože jsem si po tom všem ani nestihl vzít do ruky mobil a projet sociální sítě. Nejhustší musí být Twitter...
Luke se nadechl, dal ruce v bok a zakroutil hlavou; ,,Co to jako mělo znamenat?" Zeptal se až podezřele klidně. ,,Neměli jsme nějakou dohodu?" Pokračoval a zkousl si ret. Byl mi z něj zle.,,Nevěděl jsem, co Jeon Jungkook udělá. Nebylo to- v plánu." Připadal jsem se jako pitomec. Měl jsem pocit, jako když Jungkooka bodám nožem. No a co, že jsem to nevěděl? Vážně jsem si plánoval to, že se s Lukem vyspím?
,,AAAh-" Protáhl se. ,,Co s tím teď budeme dělat?" Zeptal se, jednu ruku si dal do kapsy a vytáhl si svůj telefon v zeleném pouzdře. Asi někomu něco napsal, protože se na jeho obrazovku pěkně zamračil.
,,Ženská zasraná..." Zamumlal si pod nos a protočil očima. Nechtěl jsem začínat konverzaci, takže jsem tam dál jen tak stál a čekal, co udělá jako další. Nevím jestli to bylo to nejlepší, co jsem mohl udělat, ale moji hlavu nic lepšího nenapadlo. Kdo by taky chtěl s někým takovým mluvit?
,,Měl jsem dost času, takže jsem si šel užít s jednu místní zaměstnankyní. Sakra, ty její kozy- o pardon, tebe to ale vůbec nezajímá, ty máš radši velký tlustý péra přímo do tvýho zadku, že?~" Může být někdo na světě ještě odpornější, než on?! Je mi z něj ZLE! ,,Jimin, kdo by ti ale neodolal? Máš lepší zadek jak polovina ženskejch, co jsem kdy viděl. Ani se nedivím, proč od tebe Jeon ještě neodešel. Nehtěl jsi to někdy zkusit i s někým jiným, než jen s ním? Máme přeci naši malou dohodu~ člověk toho za život musí zkusit hodně," řekl a v ruce pořád držel svůj mobil.,,Ta dohoda už nemá smysl. Všichni to vědí," řekl jsem a zamračil se. Už na mě nemohl nic vytáhnout, nic horšího už nám udělat nemohl. Určitě jsou lidé, kteří na to čekají... a druhá polovina nás už navždy opustila, nebo nás bude ještě dlouho nenávidět. Netěším se na tu ohromnou vlnu kritiky.
,,Snad sis nemyslel, že to nechám jen tak? NO TAK JIMIN!" Zvážněl a jeho hlas už byl přísnější. Je skoro o hlavu vyšší jak já a i když já sám nejsem žádná násoska a síly mám sám dost, pochubuju, že toho chlapa předemnou přeperu. Nikdy jsem s nikým do boje nešel.,,Necháme to tak. Nic mezi náma nikdy nebude, Luke. Bože, Luke! Jsi náš maskér, proč to děláš?!" Zakřičel jsem a rozmáchl se rukama. Luke se na to zamračil ještě víc a začal dělat kroky blíž ke mně.
,,Vážně ne? A co, že jsem maskér? Nemůžu si snad kvůli tomu užívat?" Řekl znovu zapnul svůj mobil a ukázal mi jeho obrazovku. ,,Úsměv, Jimin~"
Jungkook
Je tohle vůbec normaní? Šel jsem kousek za nima, tak kam to sakra jako šli?! Ani u sebe nemám mobil a pochybuju, že Jimin ho u sebe má. Všichni jsme je nechali v šatně, i když se to tak často nestává. Tak proč sakra teď? Zase Jinův super nápad...
Proběhl jsem snad celou back stage, ale nikde jsem na ně nenarazil. Dokonce jsem proběhl celé jedno patro stavu, ale nikde ani noha. Přece se nemohli vypařit, ne? Byl jsem snad všude, kam by se mohli dobře schovat a taky jsem nenarazil na žádné zamčené dveře, což by dávalo smysl, kdyby se nekam chtěli schovat, ale i tak nic.
Protočil jsem očima. Popravdě, byl jsem docela nervózní, když je Jimin sám s tím- hajzlem. Když jsem viděl Jiminův ustaraný výraz, když se kousek od nás Luke objevil, bylo mi jasné, že je mezi nima něco špatně. Popravdě si nejsem jistý, jesli nejsem jenom paranoidní, ale vždy je lepší se ujistit. Luke je super chlap, sympaťák... nebo jsem to minimálně jen myslel a všichni ostatní taky. Nikdo z nás s ním neměl problém, takže mě i tak napadá, jestli to nepřeháním... ale i tak se musím ujistit!
,,Na soukromých záchodech ještě nikdo neuklízel?" Zaslechl jsem kousek od sebe, když jsem dál procházel chodbou. ,,Nemá tam být ještě obsazeno? Půjdeme tam-" Proč mě tohle třeba nenapadlo?
Rychle jsem se vrátil do back stage a našel si cestu k našim soukromím zachodům. Samozřejmě, Yooogiho komentář; ,,Ten se asi fakt může posrat." Mi opravdu neunikl...
Namířil jsem si to do naší soukromé zóny a doufal v to, že na ty dva narazím.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]