Kapitola 25

2K 114 4
                                    

                                                                                                                  Jungkook
    Úterní ranní trénink a večerní zkoušení líčení od Luka pro mě, Taeho, Joona a Yoongiho uteklo jako voda. Naštěstí. Všichni jsme s ním spokojení a nemáme s ním žádný problém. Minimálně prozatím.

Nastal den focení. Dlouhý den focení pro jejich společnost. Nová kostymérka si vedla dobře. Neměla úplně přečtený náš druh stylů, ale oblečení nám všem sedlo. Měli jsme na sobě jemné odstíny barev a tmavé doplňky. Zajímavá kombinace, ale nechme to na nich. Jsou to přeci jen fotky pro jejich produkty.

    Luke se nám všem líbil a práce s ním byla snadná. Byl rychlí a ničím se nezdražoval. Přijde mi trochu hloupí mít na nás všech sedm jen jednoho maskéra, ale zatím si vystačí. Jede skoro bez pauzy. Hned jak jeden z nás skončí, musí se připravit na další kolo. Taky nesmím zapomenout pochválit toho krásného muže, který právě stojí předemnou.

    ,,Připravený na společné fotky?" Usmál jsem se na Jimina a ten mi ho oplatil. Jemně mi položil ruku na tvář a podíval se do objektivu. ,,Na tohle jsem připravený vždycky, Jeone," odpověděl mi a přitiskl se ke mně blíž. Jeho zadek je tak blízko... a přitom tak daleko. Nejradši bych ho za něj vzal a už se ho do konce dne nepustil. Nebo ještě v lepším - nacpal bych mu -

    ,,JEONE!"

    ,,Ah- pardon... Asi jsem se na chvilku zamyslel," vypadlo ze mě a Jimin mě lehce štípl. Jin na mě volal už nějakou dobu, ale ta sexy postava předemnou zaujímala až moc velký kus mé pozornosti. Jimin se snažil zakrýt smích a namířil si to ke stolu s jídlem za ostatními.

    Sedl jsem si vedle Yoongiho na kraj pohovky. Jimin stál kousek ode mě s tyčinkou v puse a mobilem v ruce. Selfie?

    Můj iPhone zavybroval. Přišla mi fotka od Jimina s tyčkou a šilhavýma očima. Zasmál jsem se a naschvál ji poslal i ostatním. Jimin zrudnul a zakryl si obličej rukama.

    ,,Tomuhle říkám milostná fotka, Jimine," ozval se Yoongi a udělal dost pitomej zaláskovanej ksicht. Joon ho stihl zabrat a poslat nám to. Tohle už bylo moc. Bolelo mě břicho od toho, jak jsem se nemohl přestat smát.

    ,,Hej!" Zavolal po chvilce Tae. ,,Luke se k nám přidá," řekl a vedle něho šel náš maskér. Stoupl si vedle Jimina a dlouze si ho prohlédl. O co mu jde? Park mu pozornost nevěnoval. Pro něj byla momentálně přednější cukrová rolka, kterou se zrovna snažil celou nacpat do pusy. Všechnu šlehačku měl kolem svých rtů a kdybych jen mohl, celou ji z nich slízám. Jenže je tu Luke, takže to není dobrý nápad.

Jimin
Ah... mám na rtech šlehačku...

    Podíval jsem se na Kookieho abych si získal jeho pozornost a rty si olízl. Jungkook se usmál a ty své zkousl.

    Nevšiml jsem si, že Tae někoho přivedl, takže jsem šel utomaticky za Jeonem a sedl si na jeho klín. Tohle dělám i před kamerou a nikdy s tím problém nebyl.

    ,,Ahh! Tohle je jak to vaše pitomý letadlo!" Prsknul Yoongi, když si nás všimnul.

    ,,Cože?" Nechápavě jsem se na něj podíval a všichni se... zarazili?

    ,,Ah, tohle ti pak může vyprávět Jungkook." Dokončil se a znovu se začal věnovat jídlu. No pak mi to tak nějak došlo. Začal jsem se šíleně červenat a měl jsem chuť na místě Jeona zahrabat.

*clik*

,,Foťák?" Zamumlal jsem si pro sebe, když jsem uslyšel známí zvuk ztisknutí zpouště.

    ,,Děje se něco, Jimin?" Zeptal se mě Kook, když si všiml mé očividné nepokoje.

    ,,Neslyšel si něco?"

    ,,Jako?"

     Našpulil jsem pusu a zkousl si spodní ret. Možná se mi to jen zdálo. ,,Zvuk foťáku."

    ,,Ne, neslyšel. Ale jsi uprostřed focení. Je možné, že si dělali snímek na zkoušku." To má pravděpodobně pravdu. Při pauze nás nikdo fotit nesmí, ale i tak se mi ten zvuk zdál až podezřele blízko.

    ,,Další na řadě budou více odvážné fotky. Nic nahého, ani odhaleného. Pro zachycení lidské a sexy vůle. Budu vám muset změnit líčení do tmavých odstínů." Začal Luke. ,,Park Jimin, mohl bych začít s vámi?" Luke se na mě podíval a usmál se. Gestem ruky mi naznačil ať ho následuju. Naposledy jsem se napil vody a když byl Luke zády, stihl jsem Kookiemu dát pusu na tvář. Ten mi na oplátku stiskl zadek a skoro až ďábelky se usmál. Konečně mě můj zadek přestal bolet a on by chtěl dostat zase? Bude se muset kocourek hodně snažit.

    Vyplázl jsem na něj jazyk a odešel za maskérem.

*clik*

Jungkook
,,Jeon Jungkook, umíš ty vůbec toho ptáka držet v kalhotách?" Zabručel Jin a hodil po mně pohledem. Kdyby mohl, probodá mě za živa. Zakroutil jsem očima a zvednul se na nohy. ,,Starám se vám o něj hezky," pronesl jsem hrdě. Ostatní jen zakroutili očima.

    ,,Někdy nám ho musíš půjčit..." zamučel si Taehyung pod nos, jako kdybych ho snad neměl ani slyšet.

     ,,Tae! Tohle ať tě už ani nenapadne," prsknul jsem po něm a poškrábal jsem ho pod branou jako kočku. Vrní.

    ,,Jdeme, za chvilku na nás vyjde řada. Můžeme se jít zatím převléknout," zavelel Joon a my ostatní kývli.

    Tohle bude ještě dlouhý den.

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat