Jungkook
FUCK.
Jak někdo může bejt tak zatraceně sexy? Se spocený tělem, rozlítanýma vlasama a zaschnutym spermatem na břiše. No není to pro mě ráj?
Jimin dýchá jako kdyby běžěl maraton. Rty nateklé od hladového líbání a boji jazyků o dominanci. Kdo to pokaždé asi vyhrál?
Nohy mého přítele mám položené na svých ramenou, moje udělátko hluboko uvnitř něj. A nejlepší na tom? Jimin má ruce spoutané nad hlavou k sobě a nemůže s tím nic dělat. Ještě se z těch věcí stane naše oblíbená hra. Nezní mi to tak špatně. Dokonce to byl jeho vlastní nápad a jeho vlastní koupě. Původně to vyloženě chtěl použít na mě ale,... na to bude dost času někdy v budoucnosti~ Jiminovi sluší rozhodně víc.
Na jeho bocích se udělali znatelné modřiny - obtisky - mých prstů od toho, kdy jsem si ho na sebe pěkně narážel. Soudě podle jeho neustávajících vzdechů se mu to nehorázně líbilo.
,,Líbí se ti to?" Zeptal jsem se a tvrdě jsem do něj přirazil. Park se prohnul v zádech, rudě dal v pěsti a hlasitě zahekal. Jeho hlas je melodie pro mé uši~
,,Já-" pokusil se složit smysluplnou větu, ,,-lí - AHAAH! Se mi - UMM!" Takhe zničeného sem' ho pod sebou dlouho neviděl. Ani nevím jak dluho jsem ho prstil.
,,Ugh!" Další příraz. Jeho zadku nebudu mít nikdy dost. A teď když je náš románek venku, tak se budu muset kurva držet na uzdě. Jenže před ty jeho tanečky, který ARMY dostávaj do nebe, to bude KURVA těžký. KURVA, KURVA, KURVA. Sem chlap mi pěkně posere život. Ale v tom dobrém, samozřejmě.
,,Ahh~" sténal jsem. Jestli existuje nějaký ráj, tak je to tohle. Sex se poutaným Park Jiminem. Jeho vypracované tělo pokrývaly několik fialových cucfleků a kousanců, které jsem si i přes jeho namítání nemohl odpustit. Stějně vím, že miluje, když ho koušu a značkuju si ho jako svého.
Dalších několik tvrdých a přesných přírazů, až se mi Jimin pokus říct, že už má na krajíčku. Proto jsem se zašklebil, přírazi zpomalil, až jsem z jeho vlhké dírky vylezl celý. Ten jeho výraz byl nepopsatelný. Mrzutý z náhlé ztráty kontaktu s mým pulzujícím penisem. Jeho na tom byl jednoznačně stejně.
,,Jungkoooook~" naříkat s rudýma tvářema. Jeho upocené vlasy se mu lepily na jeho stejně tak upocené čelo. Jeho hruď se zvedala a klesala kvůli jeho nepravidelnému dýchání.
,,Naši kamarádi o sobě tak hezky dali vědět, bylo by špatné je ignorovat~" řekl jsem potom, co jsem si všimnul jak na můj mobil přišloí několik zpráv do našeho skupinového chatu. Jimin se zhluboka nadechl, kvůli jeho nepohodlné erekci se zavrtěl a doufal v pokračování našich radovánek. Sám jsem měl co dělat, aby mi z pusy nezačala při pohledu na něj téct z koutku slina. Proto jsem nezdržoval - pro tentokrát - iphon vzal do ruky v vrátil se k mé předchozí pozici, mezi Jiminovy nohy. Ten je roztáhl bez jediného slova a pomalu prokroužil boky. Tak vyzývavý pohled.
,,NAAH! Ahhh~" hekal, když jsem do něj bez žádného varování znovu vešel.
,,Jiminnie~ Ah~Namjin si spolu vyloženě taky užili~" četl jsem zprávy a oháněl jsem tak mého partnera k šílenství. Ten mě snad přes veškerou tu rozkoš ani neposlouchal.
,,Dokonce si myslí, že jsem tě vošukal na gauči~" vrněl jsem mu do ucha. Jemně jsem ho na něm kousl, později olízl. Skončil jsem na jeho rtech a můj jazyk si našel cestu dovnitř. Naše zuby o sebe sem tam cvakly.
,,Neukážeme jim, jak skvěle se bavíme?" Chvílku jsem se věnoval jeho tvrdým, růžovým bradavkám, zatímco jsem volnou rukou začal nahrávat hlasovou zprávu. Dost to vypadalo, že si toho ani nevšiml. A když jsem začal rychle za sebou přirážet, můj penis sebou uvnitř něj cukal a byl blízko vrcholu, jeho sténání se opravdu nedalo přeslechnout. Dokonce jsem si našel článek se zasmát nad odpovědí členů. Jimin je jen můj a takhle dobře mu můžu udělat jenom já~
Mým Hyungům se to fakt líbilo, haha... takže jsem nakonec pořídil fotku totálně vyřízenýho Jimina. Jeho obličej jsem vynechal, ale jeho čerstvé sperma na břiše jsem jim prostě musel ukázat~ Park mě za to bude zítra nenávidět. I já už jsem se udělal, hluboko v něm. A když jsem z něj vyděl, moje bílé sperma začalo vytékat ven. Když už jsem měl ten mobil v ruce... další fotka byla jen pro ně. Co kdyby se tohle někdy dostalo mezi ARMY? Hmm. To bude mít ráno několikanásobné překvápko. Za který si možná bude kopat díru v hlíně.
,,Jungkook~" zkousl si rty Jimin, řetěz na jeho poutech zacinkal. Ani Jimin ještě nechěl konec~
,,Copak? Nestačilo?" Zakřenil jsem se a plácl ho rukou přes jednu půlku jeho sexy zadku. Lepší prdel nikde nikdo nenajdete.
,,Je minikookie snad už unavený?" Svůdně se prohnul v zádech. Takže minikookie, jo?
,,Minikookie?" Bručel jsem, Jimin se zachvěl. Tak takhle on bude provokovat, řekl si o to.
A bez dalšího okecávání, vrazil jsem do něj znova. Tohle bude dlouhá, kurva prohekaná noc. Snad maj sousedi špunty do uší, protože jak řekl Suga, Jimin má fakt vejšky. Který se ale poslouchaj fakt dobře.
Nevim kolikrát jsem to za noc dali, než jsme oba odpadli, ale tak skvělej sex sme' spolu snad nikdy neměli. Kurevsky skvělej sex. A to že to KURVA říkám pořád.———————————
Lepší než předešlé sex scénky? Ne? Opravu ne? Ok...
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]