Kapitola 10

2.6K 136 12
                                    


Jungkook
,,Vstávat vy dva zaláskovaný!" Prsknul jsem, aby se Jimin cítil aspoň trochu špatně za to, že je v posteli s jiným mužem. I když mi to tak moc nevadilo. Roztomilost jim nechybí, ale Tae je dominant, takže člověk nikdy neví, co od něj čekat.

    Jimin otevřel oči a jak mě uviděl, zvedl se z postele tak rychle, že pomalu zkopnul Taeho dolů na zem. Ten se lekl, co se to děje a sedl si vedle Chima.

    ,,K-Kookie!" Ozval se překvapeně.

    ,,Jak tohle vysvětlíte, hmm?" Zamračil jsem se.

    ,,J-já... Jen jsem usnul," mumlal Jimin a žmoulal si rukou oči.

    ,,Tohle je vážně 'jen' ležení," ukázal jsem mu fotku, kterou jsem pořídil. Jimin vypadal vážně ublíženě a Taemu došlo, co mám v plánu, protože si rukou musel přikrýt pusu, aby se nezačal smát. Zvednul se a podíval se na čas.

    ,,Budeme muset jít, za chvíli znovu natáčíme," řekl a otočil se na Parka, aby mu pomohl nahoru z postele.

    Tae šel napřed a nechal nás dva chvíli a samotě.

    ,,Kookie, já vážně nedělal nic špatného!" Fňukal.

    ,,A jak mi to můžeš dokázat?" Provokoval jsem ho dál.

    ,,J-já... sám jsi to viděl! Tae a já jsme byli prostě jen unavení. Lehl jsem si a V ke mně, je to můj nejlepší-"

    V tom jsem ho zastavil; ,,Jak ti můžu věřit? Nebyl jsem tu dost dlouho. To jste mohli stihnout spoustu věcí." Mumlal jsem a hodil pohled někam jinam do místnosti. Všude možně, jen ne na to roztomilé mochi.

    ,,No tak, Kookie..." škemral. No tak, já vím, že dokážeš zajímavé věci, když jsi zatlačený do kouta.

    ,,Protože prostě chci jen TEBE!" Křiknul. Tohle už vypadá zajímavěji. Pořád jsem se koukal mimo.

    ,,Kooku," začal teď vážně. ,,Tae je můj kamarád a jestli s tím máš problém, tak si ho vyřeš sám a nedělej ze mě hned někoho, kdo tě podvádí!" V očích se mi začaly lesknout slzy. Možná jsem to trochu přehnal.

    ,,Ty jsi s ním sám dělal věci co se mnou ještě NE! A to ti vadí, že vedle mě jen leží?! To já mám mnohem větší strach, že mě necháš znovu kvůli němu! Nejsem vůbec klidný, když jste vy dva někde spolu sami! Jestli JÁ ti mám věřit, tak už se se mnou už konečně vyspi, ať vím, že tě aspoň trochu přithuju!" Křičel a slzy mu už tekly po tvářích dolů. Byl celý rudý, když si uvědomil co to právě řekl. Tohle jsem od něj vážně nečekal. Strčil do mě a vyěhl ven z naši ložnice. Tohle jsem asi dost posral.


Jimin
Běžel jsem dolů do obýváku, kde už byli ostatní. Slzy jsem měl po celém obličeji a můj make-up byl celý rozmazaný. Všichni na mě zírali, jako by nikdy neviděli nikoho brečet. Super. Nejlepší místo, kam jsem mohl 'utéct'.

    ,,Em... Stalo se něco?" Zeptal se Jin.

    ,,Vypadá snad, že se mu nic nestalo?" Prsknul Joon.

    ,,Kook, že jo?" Dodal. Na to jsem mu jen kývnul a rozešel jsem se k němu pro objetí.

    ,,Co zas to děcko udělalo?" Zeptal se.

    ,,Žije."

    ,,Jimine! Takhle o nikom mluvit nemůžeš. Neudržel snad Jeon jeho ptáka v kalhotách?"

    ,,NE!" Okřikl jsem Jina. ,,Ne! Právě naopak! To už mi ho tam kurva nemůže narvat?!" Ah.. ehmm... Bože! Co jsem to právě řekl?! Všichni kolem stojí s otevřenou pusou a jediné štěstí je, že Kook tady ještě není.

    ,,Ehm, takže takhle to je," řekl Hobi. Na obličeji jasný úšklebek.

    ,,Takže jste nadržený oba stejně," smál se Tae, který seděl u stolu. Zavrtal jsem hlavu do Joona hrudi, abych se aspoň trochu pro můj vlastní pocit schoval před světem. Vážně. Já jsem vážně idiot.

    ,,Proč mu to teda prostě neřekneš?" Zeptal se Taehynug.

    ,,Jak mu asi mám něco takového podle tebe říct?" Zebručel jsem a odstrčil se od Joona. Ten dal ruce do kapes a čekal, co ze mě ještě vypadne.

    Když jsem chtěl začít zase mluvit, objevil se v místnosti Kook.

    ,,Všichni! Ani slovo!" Zrudnul jsem a ostatní jen protočili očima. Bože!

     Za Kookem přišel už i štáb. Kamery byly připravené na natáčení a všichni jsme si stoupli vedle sebe do řady, aby jsme si poslechli co dnes budeme dělat.

    Dnešní hra bude docela jednoduchá. Bude to slovní hra. Sice jsem v tom dost špatný, ale zábava je to vždycky. Aspoň nemusím mluvit přímo s Jungkookem. Minimálně podobu našeho natáčení.

Po dvou hodinách bylo hotovo. K mému překvapení jsem skončil jako předposlední a ten kdo prohrál úplně byl Hobi. Vážně mu to dneska nešlo! Trest za prohru si prý vybere až doma v Korei a protože v noci odlétáme, jediné, co nás momentálně čeká, je zabalit si naše věci.

Yoongi
,,Hej, Kooku!" Zakřičel jsem na něj, když byl na cestě pryč z obýváku.

    ,,Nechceš už Jimina 'vohnout'?"

    ,,C-cože?!" Vážně je to pořád děcko...

    ,,Sám chce, abys mu ho tam už vrazil."

    Na to tam předemnou stál s otevřenou pusou a nevěděl co mi na to říct. Wow... Asi se z těch dvou už vážně poseru.

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat