Jimin
Týden utekl jako voda a nastalo další neplánované focení pro značku, se kterou přišel Luke a další pomocníci do týmu. S Jeonem jsem se od té doby ještě nevyspal... proč? Z nějakého důvodu je Kookie odtaženější. Chová se ke mně líp jak kdy jindy a nikdy na mě netlačí. Ani se nelíbáme. Vlastně... líbáme, ale nikdy ne dlouho a nikdy nezajdeme dál. Ani když spolu ležíme, maximálně se tulíme, což naprosto zbožňuju, ale žádný sex nebyl. Sice jsem říkal, že mu hodně dlouho nedám, ale popravdě jsem si sám nebyl jistý, jestli to tak chci. Asi začínám být frustrovaný...
S Taem jsem o tom, co se stalo mezi námi, tedy spíše mezi ním a Jeonem, nemluvil. Nechci to slyšet. Jungkook ke mně patří, sám mi to řekl a já mu věřím. Snažím se mu věřit. V je pro mě důležitý a nikdy ho nechci ztratit. Udělal bych pro něj cokoliv. Chtěl o tom mluvit, ale já ho hned zarazil, protože vysvětlení nepotřebuju. Chápu to! Jungkook a V jsou prostě nerozluční a to samé platí i o mně. Nemůžu na něj nikdy přestat myslet.
,,Děje se něco?" Zeptal se Jungkook. Sedíme momentálně vedle sebe na pohovce ve studiu. ,,Ne." Odpověděl jsem a vzal si do ruky mobil. ,,Tae něco píše."GROUP CHAT
V: Luke je vážně něco
RM: Stalo se něco?
V: Prý rád fotí
Suga: A co?
JM: Kookie taky rád fotí...
JK: aww
JM:...
V: Blbečci... ukazoval mi jeho fotky, je fakt dobrý
JM: Líbí se ti snad?
V: Park Jimin! Ty se mi líbíš...
Suga: Řekni něco, co nikdo z nás neví,,Luke rád fotí? Chci vidět něco co udělal. Tae ho vyloženě bere jako kamaráda." Řekl jsem a opřel si hlavu o Jeonovo rameno. ,,Je to dobrý chlap. Jen by se to nikdo neměl dozvědět." Odpověděl a prohrábl mi vlasy. Ahh tohle by mohl dělat častěji.
,,Co když se to někdo dozví?" ,,Co?" ,,To, že..." ,,Chim?" Zamyslel jsem se a chvilku nic neříkal. Zkousl jsem si ret a ruce jsem měl v pěsti. ,,Co když na nás někdo přijde?" ,,Jimin, pokud se to někdy stane, alespoň se vyřeší to, že se nebudeme muset schovávat." Zasmál se, ale po chvíli se sám zarazil. ,,Kookie?" ,,To- nic. Asi by to... nebyla úplně nejlepší věc, kdyby..." Zhluboka se nadechl a zavřel oči. ,,Já vím. Vím, co myslíš." Řekl jsem a objal ho. ,,Vadí ti to?" Zeptal jsem se. ,,To, že o nás nikdo nesmí vědět?" ,,Hmm." ,,Park! Ví o nás pět dalších lidí." ,,Haha!" Začal jsem se smát a nakonec se na Kooka usmál. ,,Jooo~ Kookie~"
Ještě chvíli jsme ve studiu seděli sami, když přišel Jin, Hobi a Joon. ,,Dámy! Jsme tady! Doufám, že jsme vás od něčeho nevyrušili." Ozval se Hobi. ,,Jak šlo nahrávání?" Zeptal se Kook a já se k němu ještě víc přitulil. ,,Jimin, jsi jak cukrová vata, můžeš se alespoň před náma ovládat? Chápeme! Jungkook je tvůj, tvoje dírka je jeho majetek!" ,,HOBI!" ,,Jin, děláš, jako by-" ,,Stačí!" Zastavil jsem je a celé tváře jsem měl rozpálené. Byl jsem celý rudý. Joon a Jeon se smáli a Jin vrazil Hobimu pohlavek. ,,Za co to bylo?! Ty a Joon spolu taky-" ,,Už jsou tu všichni?" Hobi nestihl dokončit to, co chtel říct a Tae s Yoongim akorát přišli taky. Co s Jinem a Joonem?
Všichni už jsme se sešli a mohli jsme se chystat na focení. Luke přišel, pozdravil nás a potom nás po jednom zval k němu, aby nás připravil. Tae si dával na čas, vyloženě se spolu znovu o něčem bavili a když konečně vyšel, byl jsem na radě já.
,,Zdravím, Jimin." Řekl a usmál se na mě. ,,Dobré odpoledne, Luke." Pozdravil jsem ho na zpátek a posadil se na židli. ,,Taehyung je opravdu živý člověk." Začal. ,,Hm." ,,Má rád, když si s ním povídám." ,,Tae je jeden z šesti nejlepších lidí na světě." Odpověď jsem hrdě a znovu se usmál. Luke si připravil věci a sepnul mi vlasy do zadu. ,,Aby nebyli od make-upu." Zavřel jsem oči a snažil se zatím odpočívat. ,,Unavený?" ,,Kdybych řekl, že unavený nejsem, lhal bych." Celý den máme buď zkoušky zpěvu nebo tance. Máme toho opravdu hodně a ještě aby ne. Za dva týdny máme korzet a musíme se na něj co nejlépe připravit. Nic se nesmí pokazit.
Řekl bych, že netrvalo dlouho a usnul jsem.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]