Kapitola 71

1.4K 97 20
                                    

Jimin
,,Není to TAK špatný chlapy!" Plácnul si Yoongi s Hoseokem, zatímco náš zbytek sledoval posty s pusama dokořán. Jungkook snad až zaryl v napětí své nehty do mého stehna a jemně si podupkával nohou o podlahu. Celou dobu jsem si držel tak zkouslý ret, že se mi na něm po té době udělala malá boulička. Jungkook měs jeho druhou volnou rukou objimal kolem ramen a dával mi tak komfort. Ani netuší, jak moc jsem mu za to byl vděčný.

    Mlčky jsem sledoval každý jeden post a k mému překvapení, většina byla víceméně pozitivní. Minimálně prozatím. Samozřejmě, měl jsem chuť brečet, když Jin najel na pár jistých příspěvků typu; ,,Je bejt GAY trend nebo co? Proč jsou všichni najednou buzny!" Nebo; ,,Všechno je jenom nahraný, Taekook je true! Jenom se tak maskují!" (A/bože, nechci znít jako nějaký anti, jen se to snažím vložit do příběhu tak, jak by to dost pravděpodobně vypadalo... alespoň tedy minimálně! Protože by to bylo stejné z každé strany, tak snad mě tady nikdo nepošle do prdele... Taehyung je zlato!) A to, co mě zamrzelo snad nejvíce bylo; ,,Kvůli tomu, že je Jimin gay neznamená, že to bude i Jungkook. Muže se na všechny přestat už laskavě lepit? Kdyby tam nebyl, všem by bylo líp a nesmrdělo by to kolem nich pokaždé buznovinou," přečetl jsem nahlas. NAHLAS, protože by to můj mozek snad ani jinak nevstřebal. Okamžitě se tak na mě otočilo několik párů očí.

   ,,Baby, děje se něco?" Zeptal se mě Jungkook a políbil mě na krk. To snad neslyšel to, co jsem přečetl tak před pár sekundama?

    ,,Jimin, něco takového se ti nesmí v tý tvojí bukový hlavě zasenout, jasný?" Cvrnknul mě do nosu Taehyung, který ke mně přišel a vypadal, jako by mě snad chtěl zmlátit za to, co jsem to momentálně přečetl. Obočí měl sepnuté do sebe a v ruce v bok.

    ,,Jak to vůbec někdo může jen tak napsat? Jimin, ani nad tím nezačne přemýšlet. Ten člověk by se měl jít léčit," řekl Namjoon, odšoupl Jina od notebooku a začal rolovat myší dolů po příspěvcích.

    ,,Sleduj," řekl po chvilce znovu, co narazil na několik... jikook účtů? ,,tohle jsou jedni z těch, zejména tvých, Jimin, Jungkook, pravý ARMY, který tě - vás - nás - budou podporovat. Dívej, tlakových fanoušků napsalo, že vás teď miluje víc jak předtím! Nehledě na shipy - víme o co jde, ne? - někdo nasranej je, to popírat nikdo z nás nebude, ale podpora jde jednoznačně skoro od všech. Nebudeme to mít jednoduché, to neříkám. Hromada fanoušků nás opustí, nebo už dost možná opustilo, ale ti pravý zůstávají a zůstanou. Ať už uděláme cokoliv, ať už se stane cokoliv... já nevím, spadne meteorit?" Zasmál se Joonie uprostřed své věty a odlehčil tak naši napjatou atmosféru. Všichni jsme se začali smát jako nějaké děti. Hobi na to dokonce dokázal složit krátký rap! ,,Máme sebe navzájem ne? Jsme rodina, všechno zvládneme společně. Luka, fans, nebo BH..." protočil vesele očima a u části s Lukem se na mě pevně podíval. Moc dobře jsem věděl, co tím chce říct. Už si nikdy nic takového nebudu nechávat jako blázen jen pro sebe. Hodně jsme si o tom spolu promluvili a jediné, co jsem mohl pak akorát udělat, bylo našeho kapitána obejmout tak pevně, jak jen bylo možné.

    Namjoon to se slovy umí perfektně. Dokonale. Není divu, že nám stojí včele a vede nás skvěle. Nikoho jiného, než zrovna jeho jsme si ani nemohli nechat zdát.

    ,,Lidi co nás nebudou mit rádi můžou jít rovnou do pekla," bručel Yoongi. Jeho poznámka mi, i přes jeji jistou negativitu, udělal úsměv na tváři. Znovu jsem tak ucítil první stiskl na mém rameni, jak mě můj milý pevně objímal. Zhluboka jsem se nadechl, Jin dal malou facku Yoongimu s tím, že se o nikom špatně mluvit nemá a opřel jsem si hlavu o Kookovo rameno. Joonie vypl telku, zaklapl noťas a zašklebil se na nás. ,,Vaše cukrování si nechte do ložnice," křenil se. A jesli se Jungkook vedle mě zdál už uvolněný, tak momentálně zase pěkně ztuhnul. Proč? No, má k tomu důvod a já ho od toho utéct jen tak nenechám. Miluji ho, nechci žádné řeči kolem. Už toho bylo na mě víc, než dost, ale zahnat ho do kouta si nemohu nechat utéct. Nezaslouží si to na chvilku snad? Kdyby mě teď slyšel Seokjin, dostal bych stejně jako Suga.

    ,,každopádně," odkašlal si Namjoon pochvilce znovu, ,,nebudeme toho mit na další dny zrovna málo. Rozhovorů máme plno na celý den. Dneska si všichni odpočineme, dejte si pořádnej voraz a zitra jdeme do akce. Večer probereme společně nezbytnosti, zbytek znáte. Jimin, Jungkook, asi už byste si měli jít konečně sami promluvit," mrknul, já pokrčil ramena a přísahám - slyšel jsem králíka vedle mě ztěžka polknout. Proto jsem se na něj podíval, polibil ho na tvář a zvedl se z pohovky. Natáhl jsem k němu ruku jako gesto, aby mě následoval a on tak udělal.

     Teď máme čas čistě jen pro sebe samotné.

Yoongi
,,Nemáte někdo náhradní špunty do uší? Jimin bude mít plnej zadek práce..."

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat