Jungkook
Hned potom co jsme dojeli domu se Jimin odebral do našeho pokoje, vysprchoval se a šel si lehnout. Byl vážně unavený, takže jsem ho ani nijak... neotravoval.
Přišel jsem k jeho posteli, přikryl ho dekou a dal mu malou pusu do vlasů. Voněl jako šampon.
Spát se mi nechtělo, sám jsem se až divil, ale tak moc unevaný jsem nebyl. A vlastně, chtěl jsem si promluvit o...
Šel jsem do sprchy a umyl si hlavu. Vylezl jsem, usušil se a hodil na sebe šedé tepláky. Jsem doma, takže proč si na sebe brát nějaký vršek? Ručník jsem si hodil kolem ramen a s mobilem odešel do obýváku, kde jsem se rozvalil na gauči. Hlavu jsem si opřel o opěradlo a ruce hodil do klína. Jimin mi něco tají... napadlo mě, když jsem myšlenkami zabloudil na jeho divné chování. Ale co? Nebude to nic vážného. Jinak by mi to řekl, ne?
Nahlas si vzdychnul a do pokoje akorát přišel Namjoon. ,,Hey, Jungkook." ,,Neměl bys už spát?" ,,Taky nespíš." Zatočil jsem očima, kousek se posunul a naznačil mu ať si sedne vedle mě. ,,Musím se tě-" Začal jsem, ale Joon mě zastavil. ,,Jimin?" Zeptal se a já pokrčil rameny na souhlas. ,,Už jsem ti říkal, že-" Tentokrát jsem zastavil já jeho. ,,Sedni si?" Zvednul jsem obočí a čekal. Joon si oddechnul a konečně se posadil. Svůj iphon položil na stolek a vypnul upozornění. Vyloženě sexy zprávy od Jina. Zasmál jsem se v duchu.
Joon se opřel a podíval se na mě. ,,Tak?" Podíval jsem se někam do místnosti a pak na něj. ,,Co když na to někdo přijde?" ,,Kook, o tomhle jsem snad už mluvili. Jestli nechceš, aby to někdo věděl, nevis na něm celou dobu při natáčení. A na koncertech. Tam je to-" ,,Vidět nejvíc. Jenže někdo to pořád bere jenom jako fanservice." Dokončil jsem za něj a jazykem si projel po spodním rtu. ,,Nebaví mě dělat, že mezi náma... já nevím... nic není?" ,,Jeon, sám jsem ti dal svolení. Je na vás, kdy s tím půjdete ven. Vím o tom a nezakazuju vám to." ,,Ale co ostatní? Co BH? Naše skupina... fanoušci..." ,,Myslím, že jistá skupina vás nijak odsuzovat nebude~" Dloubnul do mě a zasmál se. Jooo~ to má svatou pravdu. ,,Ale ti... Vkook-" ,,PFFF!" Začal jsem se smát tak nahlas, že mi musel dát Joon před pusu polštář abych držel hubu. Sám se smál jako kdyby slyšel vtip světa. ,,Prostě." Odkašlal si. ,,Sice nesmíme kazit vize fanoušků a kvůli tomu nerandíme veřejně, ale tohle... podle mě je něco jiného. A ostatním to taky nevadí. Vždycky budeme držet spolu. Bylo to snad někdy jinak?" Zeptal se a úsměv ho neopouštěl. ,,Když už to musí vědět, tak aspoň ve velkým." Řekl jsem a plácnul si s ním.
Ještě chvíli jsme tam spolu seděli, až Joonův mobil zahalila halda sms od jeho princezny. ,,Jinnn~" Brouknul jsem a Namjoon mě praštil do ramene. ,,Taky to vědí všichni." Prsknul jsem a RM se zvedl. ,,Jinie na mě čeká~" Mrknul, vzal telefon do ruky a odešel do svého pokoje. ,,Taky bych měl jít." Řekl jsem si sám pro sebe.
Otevřel jsem dveře od svého pokoje, tentokrát jsem se rozhodl spát u sebe a nechat Jimina chvilku samotného. Každý chce někdy chvilku pro sebe. Jimin je v poslední době hodně unavený a myšlenkama je někde úplně někde jinde.
Zabouchl jsem za sebou, sundal si kalhoty, zapojil jsem iphon do nabíječky a lehl si na záda do postele. Chvíli jsem ještě přemýšlel o tom, co mi Namjoon řekl. Má pravdu. Všichni jsou s náma. V Korei to bude asi těžké, ale jinde ve světě... by nás mohli vzít lépe, ne?
,,Ahh! Moc nad tím premýšlíš!" Zabručl jsem a ruku jsem si plácnul na čelo. ,,Lepšího chlapa sis ani přát nemohl, Jeone!" Jimin je vážně poklad. Co bych bez něj dělal?
Po chvíli jsem zavřel oči a konečně po celém dni usnul... Zítra musíme vstávat na focení... Fila...Namjoon
,,Kde jsi byl?" Zeptal se Jin, když jsem si lehl vedle něj do postele. ,,Potkal jsem na gauči Jungkooka." ,,Na gauči? Jeona?" Zasmál se potichu Jin a otočil se čelem ke mně. ,,Hmm."
,,Ah..." Vzdychnul a jednu jeho ruku mi položil na tvář. ,,Co jsi mu řekl?" ,,Víš o čem jsme mluvili?" ,,To by bylo snad jasné každému! Doufám, že jsi mu neřekl nic typu, že ho chceme zahrabat do země? Od toho je tady Jimin!" Trochu jsem si odkašlal, ruku mu sundal z mého obličeje a dal mu na ní rychlou pusu. ,,Ne~ Ale... Sám nechci, aby to dál tajili." ,,Proč ne?" ,,Jin! Protože jsou šíleně nápadný!" Přetočil jsem se na záda a rukama si zakryl obličej. ,,Jsou tak cute až mi to leze na nervy." Zabrblal jsem a Jin se znovu potichu zasmál. Teda... jak nejlépe mu to šlo. Pff.
,,Jeon mu nedá ani chvilku klid! Haha! Joonie, nemělo by to být jejich rozhodnutí? Naši odporu v tom mají." Řek Jin a zavřel oči. ,,A chce se mi spát." ,,Jdeme spát." Odověděl jsem mu a přitáhl si ho k sobě. ,,Zítra je taky den, klidně ho za to můžeš seřvat, ha!" ,,Joonie~ spi, jinak spíš na zemi."
Nechci vojnu jako má Kook od Jimina!—————————————————
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]