Jungkook
A hned jsem se cítil špatně. Hned jak se Jimin zvednul z gauče a vedl mě pryč. Namjoon za nás zavolal odvoz, takže jsme doma mohli být z BH první a mít co největší soukromí. A co víc? Jimin předemnou kroutil tou jeho perfektní prdelí a - Jungkook! Nemůžeš na chvilku myslet vážně?!
Jak jsme dosedli do auta a rozjeli se, padlo mezi nás brutální ticho. Zabíjelo mě. I když jsem měl z části dobrou náladu, na druhou stranu jsem se bál toho, na co všechno se Jimin bude vyptávat. Přeci jen, po tom všem na to měl právo. Vážně. Jen jedna věc byla dobrá - teda snad. Jimin mě za celou dobu nepustil. Jeho ruka perfektně zapadala do mé. Nic jiného než úsměv na tváři jsem kvůli i tomu nepatrném gesto mít nemohl. Zahřálo mě to u srdce, že mě celého neodmítá. Bože, ani nevim co se mu od konzertu honí v hlavě.
,,Jimin?" Dostal jsem ze sebe a upevnil stiskl v jeho ruce. Upoutal jsem tak jeho pozornost a on se na mě mile podíval. Jeho oči se leskli a nevzdávali žádný náznak sebemenšího podráždění. Jeho volné, široké tričko se snad ještě širším výstřihem mu odhalovalo jeho perfektní a sexy hruď, kterou bych nejradši okamžitě celou zlíbal-
,,Jungkook?" Vyrušil mě z mého, znova pěkně prasáckého, myšlení. Jenže, jde to snad v přítomnosti Park Jimina jinak? Vždyť je to dokonce můj přítel kurva!
,,Ah..." zavřel jsem hlavou, ,,jsi opravdu v pořádku? Myslím... nepřemýšlíš moc o-"
,,Ne."
,,Eh?"
,,Ne, Jungkook," pousmál se, odpoutal se a sedl si na prostřední misto tak, aby seděl hned vedle mě. Znovu si pak zapnul pás a opřel si hlavu o mé rameno.
,,Nechci se zabývat nikým, kdo mě nepřijímá takového, jaký jsem," odpověděl a oddechl si. ,,Oh, a i kdyby, klidně mi tě můžou závidět~" culil se, ,,lepšího gaye jsem z tebe nemohl udělat, teď už mi tě žádná fanynka nevezme~" brouknul, nohu si dal před nohu a zavrtěl se. Parchant. Ten ví moc dobře co teď dělá.
,,Opravdu? Takže jsi ze mě udělal buznu? Nevim jesli mám být naštvaný nebo poctěn," sáhl jsem mu na stehno a hezky si ho promačkat. Jen počkej až budeš hekat moje mnéno-
,,Nah, možná to načal Taehynug," řekl. CO? To musel pokazit takový monent?
Protočil jsem očima a hlavu si s ducnutím opřel o opěradlo sedadla. ,,Vážně?" Prohodil jse, na což se Jimin ode mě odlepil a vzal mi tváře do rukou.
,,Můj soulmate mi vždycky pomáhá~" špulil pusu a mrkal jako nějaká barbína. Jednou jeho nohou pohupkával ve vzduchu a lákal mě. Tohle od něj nebyl čistý krok.
,,Oh, opravdu? Měl bych ho pozvat k nám do postele?" Nadzvedl jsem obočí a vzal ho za bradu. Normálně... bysme ani neseděli takhle vedle sebe, ale momentálně už to tejně bylo jedno. Všichni všechno věděli a pokud měli sebemenší pochyby, tak by je při ohledu na nás krásně opustily.
,,Mmm... maximálně abych se k němu šel pomazlit. Tvoje chlouba patří jenom mě!"
,,A tvůj zadek-" zabloudil jsem rukou k jeho sexy pozadí, ,,-patří jen mě?"
,,HAHA!" Začal se smál ned jak jsem to dořek. Proto jsem na něj nechápavě zakroutil obočí. ,,Tohle je tak klišé," řekl. Bože, tak to byla svatá pravda, když jsem si náš krátký rozhovoru přehrál ještě jednou v hlavě. Ale, kdo by neměl rád jednou za čas klišé?
,,Problém? Chceš mít dneska ťuťu ňuňu sex? Daddy~" Zašeptal jsem mu do ucha. Uštědřil jsem si tak akorát ránu do mého, ehmm, perfektně svalnatého ramene.
,,Něco takového si můžeš číst na Wattpadu, je tam toho dost-"
,,Jak to můžeš vědět?"
,,Znáš něco jako čtení?" Odpálkoval mě. Jeho ránu jsem mu tak oprávněně vrátil - pěkným zmáčknutím jeho půlky. Proč jsem to neudělal už dřív? Sedíme tady dost dlouho. Je to skvělý pocit, kdyby to někdo nevěděl.
,,A co se týče ťuťu ňuňu sexu? Nejdřív si ukliď ten bodrdel v mém pokoji," šeptal mi do ucha tentokrát on. I taková sračka a pomalu z ní tvrdnu. ,,Potom by se o tom možná dalo uvažovat... ale nejsem si jistý, jestli bys se mnou něco ťuťu ňuňu vydržel~" provokoval. Ale kurva, jestli tohle stojí jenom úklid pokoje, stane se ze mě klidně doživotní uklízečka.
Jeho zadek zažije středověk~
,,Takže domluveno?"
,,Domluveno, Kookie~"
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]