Kapitola 36

1.7K 101 1
                                    

                                                                                                                      Jimin
    Otevřel jsem oči a uslyšel nějaké zvuky. Jako by někdo hekal?
    Přetočil jsem se a uviděl Jeona, jak visí nademnou. Jungkook? Měl zavřené oči a těžce vydechoval. Vyloženě si nevšiml, že jsem vzhůru. Sjel jsem pohledem o jeho tváři až k jeho břichu  a... Jungkook si nademnou ulevuje?!
    V tu chvíli jsem si vzpomněl na můj plán. Okamžitě jsem zčervenal a ani se nehýbal. Co mám teď jako dělat? Jungkook mě pravděpodobně nechtěl vzbudit, proto dýchal tak zhluboka a nepravidelně. Nechtěl dělat žádný hluk. Hned jsem začal být vzrušený taky. Ucítil jsem mravenčení ve své spodní polovině z toho, jak se nademnou můj přítel chystá udělat. Beze mě? To ani náhodou...
    ,,Kookie?" Řekl jsem potichu, hlas jsem měl chraplavý, takže to nevyznělo tak, jak jsem původně plánoval, ale stejně si mě všimnul. Mám tě Jeone Jungkooku.
    Zvednul hlavu, otevřel oči a soudě podle jeho výrazu se měl chuť zahrabat. Tohle asi nečekal. Vlastně ani já ne. Díval jsem se přímo na něj a ani na sekundu neuhnul pohledem. Nic neříkal, takže bylo na mě začít naši konverzaci. ,,Co to děláš?" Zeptal jsem se a rukou mu zajel k jeho penisu. Jemně jsem ho pohladil a Jeon heknul. Byl upocený, takhle jsem ho dlouho neviděl.
    ,,Jimin..." Vzdychnul a mé tělo se pod jeho vzrušeným hlasem zachvělo. Olízl jsem si rty a přitáhl ho k sobě. Notak, Park Jimin, jdi do toho.
    Krátce jsem ho políbil na rty a nahlas jsem vydechnul. ,,Kookie~" ,,Mám to brát jako pozvání?" ,,Hmm~" Brouknul jsem na odpověď a uvnitř sebe jsem doslova šílel. Začínalo mi být horko a to jsem na sobě nic neměl. Přesně tohle jsem potřeboval, jeho stoprocentní pozornost. Chci ho tak moc, že kdyby chtěl odejít, radši bych ho něčím umlátil, něž aby byl s někým jiným.
    ,,V-vezmi si mě u-už." Řekl jsem co nejvíc potichu jsem mohl, protože studem jsem se malém utopil. Jungkook se usmál a začal mě bez varování líbat. Hekal jsem mu do pusy a nijak se mu nebránil. Na tohle jsem přeci čekal.
    ,,Na tohle jsem čekal." Řekl Kook když se ode mě odtáhl. Prosím? ,,Čekal jsem na to, kdy sám řekneš, že mě chceš." Dokončil se a já vyvalil oči. On, že čekal na mě?! Já celou dobu čekal na něj! Nic nedělal, o nic se nepokusil a on mi teď řekne, že na mě čekal?
    Jungkook zamrkal a očividně netušil, proč jsem se zastavil. ,,Jimin?" Ještě chvíli jsem byl zticha a když mě to přestalo bavit, kousl jsem ho do krku. ,,Ji-Jimin! Bude to vidět-!" Hmpf. Tak ať. Kousl jsem ho silně, abych mu tam nechal fialový dáreček a když jsem byl spokojený, odtáhl jsem se, místo kam jsem ho kouskl jsem políbil a podíval se mu do očí; ,,Existují věci jako roláky~" Brouknul jsem a usmál se. ,,Tohle-" ,,Ne! Je to moje mistrovské dílo." Byl jsem se svojí prací celkem spokojený, jen ať mu tam chvilku vydrží. ,,Na tohle bude potřeba hodně Make-upu." Zasmál se Jeon a přejel si prsty po mém krásném kosanci. Musím se přeci umět pochválit. Vypadá s ním šíleně sexy...
    ,,Co by má princezna chtěla dělat teď?" Zeptal se provokativně a zkousl si spodní ret. ,,Je to tak těžké poznat?" Odpověděl jsem mu a Jeon ze mě strhnul poslední kousek deky, který na mně ležel. Pomoh jsem mu si sundat tričko, potom si sám stáhnul kalhoty a za chvilku už byl předemnou v celé jeho parádě.
    Nadzvedl jsem boky a naznačil mu aby sebou konečně hodil. Sám jsem měl dost velký problém se svým spodkem a Kookie na tom nebyl o nic líp. Hlavně když se ani nestihl udělat.
    Prsty si mě začal připravoval a já se pod ním mohl jen kroutit slastí. Když byl hotoví, vytáhl z šuplíku lubrikant a polil si s ním celý svůj tvrdý penis. ,,Kookie~" Zakňoural jsem nedočkavostí. Jungkook se zašklebil a  natáhl se ke mně pro polibek. ,,Pokud zítra nebudeš moct chodit, je to tvoje chyba." ,,Moje chyba?" ,,Kdybys' nebyl tak sexy, můj pták by možná nebyl tak hladový."
    Rozkoš polila celé mé tělo a já pod ním dokázal jen sténat a hekat slastí. Ahhh... můj milovaný Jungkooku.
    Nevím kolik je hodin, možná půlnoc, možná i víc, ale to co vím jistě je to, že oba dva budeme mít co dělat se zítřejším vstáváním. A nejen to, skoro s jistotou můžu říct, že si zítra jen tak nesednu.

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat