Kapitola 37

1.9K 94 8
                                    

Jimin
Tři dny utekly jako voda a náš koncert se blížil. Jenže i když máme program nacpaný k prasknutí, natáčení dalších RUN epizod nás nemine.
    Možná jedna dobrá věc na tom je... tentokrát se výjimečně natáčí u nás doma. Nebude to tak docela hra. Budeme si navzájem losovat dvojice a vyměňovat si oblečení. Každý z nás má jiný vkus, takže by to mohla být docela zábava. Hlavně když ten, komu budu půjčovat mé oblečení bude třeba Joon. Ani za nic by se do toho nevešel. Musel jsem se začít při té myšlence smát. Kdo by se tady nesmál? Jen ta představa...
    Seděli jsme společně na pohovce a Luke nás jednoho po druhém připravil na natáčení. Bylo nám vysvětleno, co se bude dít a všichni jsme mohli jít připravit naše oblečení. Bylo na nás, co vybereme. Kalhoty, tričko, oblek nebo zimní bunda... cokoliv.
    Hobi a já jsme byli v naší společné šatně a oba jsme neměli vůbec žádnou představu o tom co vybrat. Ahhh, myslel jsem, že to bude jednodušší. Když si vyberu Joona, chci aby nosil něco víc cute než nosí normálně. To by mohlo vypadat vážně směšně. Nikdo jiný kromě mě růžovou skoro nenosí, takže proč nevybrat něco takového? Suga v růžové, to bych chtěl vidět.
    J-Hope už měl hotovo a odešel. Já jsem ještě zůstal a dál se přehraboval se svých hadrech.
    ,,Neruším?" Ozvalo se od dveří. ,,Dále?" Odpověděl jsem a v šatně se objevil Luke. ,,Potřebuješ něco?" ,,Bylo mi řečeno ať všechny obejdu a podívám se jak jste na tom. A taky-" Přišel blíž a prohlédl si můj obličej. ,,Všechno v pořádku." Usmál se a udělal ode mě krok zpět. ,,Umm, potřebuješ s něčím pomoc?" Zeptal se. Hodil jsem po něm pohled a nadzvedl obočí. Nemám to snad vybrat sám? ,,Dobře, jak myslíš." Řekl a byl na odchodu. Je to dobrý chlap, ale někdy se chce až moc kamarádit. ,,Kdybys potřeboval... už půjdu." Nedokončil to, co říct chtěl, ale já bych ho stejně poslal pryč. Není to tak, že ho nemám rád, ale během natáčení by si měl držet odstup.
    Vzal jsem co jsem měl připravené a šel k ostatním. Nečekaně jsem byl poslední, i Kook už byl mezi ostatníma. ,,Jimin, jsi hrozná brzda." Prsknul Jin, přišel ke mně a pomohl mi věci pověsit na věšák, který byl připravený pro mě. ,,Pokračovat budeme ve studiu." Řekl manažer a my kývli.

    Když jsme přijeli na místo a vše bylo připraveno, bylo načase rozhodnou o tom, kdo bude oblékat koho. Při mém štěstí jsem dostal Kooka, mě měl Suga, RM schytal Taeho, Sugu měl Jungkook, V oblékal Joona, Jin Hobiho a Hobi Jina. (A/N nedává to smysl, ale pokud vás to zajímá - jedná se o RUN epizodu 29, je to jedna z mých oblíbených, takže pokud jste ji neviděli, okamžitě se jděte podívat!)
    Natáčení uteklo rychle. Dost možná taky proto, protože nás to všechny hodně bavilo. I tak jsme byli pěkně unavení a nic lepšího než vrátit se domu a zalehnout momentálně nebylo.
    Byl jsem společně s Kookem na odchodu, když mě znovu, dnes už podruhé, oslovil Luke. ,,Jimin!"  Zavolal na mě a já se otočil. ,,Luke? Potřebuješ něco?" ,,Ah... vlastně ani ne. Jen jsem se chtěl zeptat-" Na chvilku se odmlčel a prohlédl si Kooka od zdola až nahoru. Děje se něco? ,,Vlastně, můžeme o tom mluvit až zítra." Dokončil se a vážně se na mě podíval. ,,Jsi si jistý, že o tom nechceš mlu-" ,,Neee! Není to tak důležité. Tak, děkuji za spolupráci. Uvidíme se zítra při zkoušce." Usmál se, já mu to oplatil a mávl mu na rozloučenou.
    ,,Je to docela hezounek." Dloubnul si Kook. ,,Závidíš snad?" ,,Měl bych mít na co?" Zasmál jsem se a Jeon taky. Obejmul mě kolem ramen a já si o něj opřel hlavu. Seděli jsme už v autě a spolu s ostatními jsme byli na cestě domu. ,,Nemůžu se dočkat, až se podemnou prohneš." Řekl s naprostým klidem a mě okamžitě poskočilo srdce. Od toho dne, kdy se se mnou Kook konečně znovu vyspal mi nedal pokoj. Ne, že bych si stěžoval, ale má nepřirozeně velkou výdrž. Někdo by mi mohl klidně i závidět. Jsem rád, že vím, že o mě zájem neztratil. Když to ze mě Tae vyšťoural, začínal mi dávat typy na další překvapení a vůbec s tím nechtěl přestat. Jin nás jednou uslyšel a Taeho pěkně poučil o tom, že se o tom na veřejnosti nemluví. Ono u oběda se to opravdu nehodí.
    Konečně jsem dojeli domu a vešli do našeho společného bytu. ,,Vidím se okamžitě v posteli." Brouknul jsem a Jungkook mě políbil na krk. ,,Hey, vy dva! Padejte k sobě, už takhle nemusím sledovat porno, stačí mi poslouchat vás dva." ,,S-Suga!" Zrudnul jsem snad jak jako ještě nikdy. ,,To nám nemusíš říkat dvakrát." Řekl Kook, hodil mě přes jeho rameno a zamířil se mnou k němu do pokoje. ,,Jungkook!" Okřikl jsem ho, když jsem jen uviděl Sugu jak se culí a kroutí očima. Ono ho snad baví nás poslouchat!
    Položil mě na podlahu v jeho pokoji a políbil mě. ,,Jdu se vysprchovat, jdeš se-" ,,Mazej sám." Usmál jsem se a polibek mu vrátil. ,,Jdu si chvilku hrát s telefonem." Kook zabručel, zlíbal mi obličej a pak odešel.
    Já jsem mezitím vešel k sobě do pokoje, našel si věci na spaní a šel k posteli pro nabíječku od mého. iPhonu. Jenže...
    Když jsem přišel k posteli, byla na ní bílá obálka. Něco od Kooka? Vzal jsem ji do ruky a prohlédl si ji. Nebyla nijak popsána a že by mi dal Kook něco takového... to k němu nesedí.
    Obálku jsem po chvilce škubnutím otevřel a vypadlo na mě několik fotek. Pár mi jich spadlo na zem, tak jsem je sebral a srovnal k sobě. Všechny jsem si pomalu prohlédl a žaludek jsem měl až v krku. Hruď se mi sevřela a rozbolela mě hlava.
    Na těch fotkách jsem Já a Jungkook...

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat