Jungkook
Že je deset minut krátká doba? Heh~ Jak pro koho.
Jimin leží podemnou a jeho nohy jsou pro mě otevřené dokořán. Jimin má zkousnutý spodní ret a můj penis pomalu projíždí jeho rozkošnou dírkou.
,,U-už?" ,,Ještě kousek a jsem celý." Odověděl jsem a tvrdě jsem přirazil. Konečně jsem celý uvnitř... Jimin se při tom nečekaném nárazu prohnul v zádech a zasténal. Chytnul se pevně za prostěradlo a zhluboka oddychoval. Stejně tak i já.
,,Čekáš snad až se sám zvednu a odejdu? Přece mě nechceš unudit k smrti~" Brouknul Chim, když jsem se už nějakou dobu nehýbal. ,,A tady má zase někdo spoustu času na to říkat pitomosti... řekl sis o to sám~" Ruce jsem položil na jeho boky a lehce jsem ho nadzvednul. ,,Připravený na pořádný rychlí sex~?" Zeptal jsem se a olízl si pusu. ,,Odpolení trénink a focení ti nic neříká? Budu se potřebovat hýbat..." Zašklebil jsem se. ,,Neboj... na focení se hýbat nepotřebuješ a trénink..." ,,Jeone!" ,,No jo, no jo!"
Dál už jsem nečekal a začal přirážet. Pevně jsem ho ztiskl v bocích rukama a narazil s ho na sebe. ,,Ahh~ Jimin, ani nevíš jak je to uvnitř tebe příjemný~" Je uvnitř tak vlhký a teplý...
,,Ah! Kookie!" ,,Trefil jsem se?" Zeptal jsem se a sklonil se k němu tak, že se jeho horký penis třel o mé břicho. ,,TADY!" Jimin zavřel oči a zhluboka oddechnul. ,,Hmm~" Brouknul jsem a na ono místo se trefil znovu. Jimin začal hlasitě vzdychat a jeho hruď se pohybovala nahoru a dolu jako zplašená. Hlavou jsem mu zamířil k jeho krku a jazykem jsem mu projížděl každý jeho kousek. Sál jsem a dělal mu malé fialové značky všude kolem. ,,Jungkook! To- AH~" ,,Make-up to zakryje, ne?" ,,Ty! Jen poč- AH!" Nenechal jsem ho domluvit a mým penisel jsem ho tvrdě projel.
Po nějaké chvíli jsem se přesunul k jeho bradavám. Sál jsem jsem se jemně je zkousával. Byli tvrdé a tak růžové...
Jednou rukou jsem si hrál s jeho penisel a sjížděl jsem s ní po něm nahoru a dolů. Jiminovi se to vyloženě neskutečně líbilo a pevně se kolem mě dole svíral. ,,Ahh!" Heknul. ,,J-Jungkook..." Jimin zvednul jeho ruce z matrace a obmotal je kolem mých zad. Natáhl se ke mně tak, že jsem na svých rtech ucítil jeho teplý dech. ,,Jimin-" A než jsem něco stihl říct, jeho jazyk vjel do má pusy a jeho nehty jemně škrábal moji kůži. Řekl bych, že tohle je něco jako odplata za mé cucfleky.
Popravdě, absolutně jsem nekontroloval čas a neměl jsem sebemenší tušení, že našich deset minut uteklo jako voda.Seokjin
Když jsem přišel do kuchyně, jediní kdo ještě chyběli byli Jeon, Jimin a Yoongi. Kde zase jsou?
Joon společně s Taem seděli u jídelního stolu a Hope se válel na gauči u svého mobilu. Přidával fotky na Twitter a potom ho přepnul na nějakou svoji novou oblíbenou hru.
Obešel jsem stůl, vzal z lednice džus a do misky si nasypal křupavé kuličky. Sedl jsem si vedle Joona a užíval si moji úžasnou snídani.
,,Jin, potkal jsi už někde zbytek?" Zeptal se Joon a podíval se na hodiny. ,,Je patnáct minut po deváté a ještě tu nejsou!" Prsknul jsem a Joon položil jeho ruku na mé rameno. ,,Klid! Hele." Řekl, otočil se směrem do obýváku a tam stál Suga. ,,Yoongi! Kde jako jsi?" ,,Jin, pohoda, mám ještě půl hodiny, než pro nás přijede odvoz." ,,Domluvili jsem se na tom, že v devět budeme všichni vzhůru! Musíme ještě probrat-" ,,Koncert... jooo já vím. A vůbec! Nejsem ani poslední! Jikook tady taky ještě není, tak proč prskáš na mě?" Brblal Suga a protočil očima. ,,Suga!" ,,Jin, hej..." Zastavil mě Joon. ,,Yoongi, dojdeš pro Kooka a pro Jimina?" Zeptal se ho a Yoongi vyvalil oči. ,,Tohle je jako za trest. Všude kolem budou ve vzduchu srdíčka!" ,,Yoongi? Mám se opakovat?" Zeptal se znovu Namjoon. Suga těžce polknul a po chvilce kývnul. Proč ho tak lituju?
Yoongi
Jako první jsem se rozhodl, že půjdu do pokoje za Jiminem, ale ten tam nebyl... vážně je u toho ráno nachytám?
Došel jsem k pokoji našeho nadrženýho králíka a bez klepání otevřel dveře.,,AH."
,,Y-Yoongi!" Jimin vyvalil oči a dekou se pokusil zakrýt. Jungkook vysel nad ním s jeho nádobím napíchnutým na jeho ženě. Pff...
Přišel jsem k posteli a Kook se na mě podíval. Kdyby ohled mohl zabíjet, už ležím na podlaze v kaluži krve.
,,Co tady děláš?" Prsknul. ,,Já a Jimin máme práci." Dodal. ,,Jin je vzteky bez sebe, máte spoždění." Řekl jsem a Kook zkontroloval čas. ,,Kurva." Vypadlo z něj o rukou si otřel pot z těla. ,,Kámo... aspoň sis zapíchal~ hodně štěstí z Jinem~" Řekl jsem a namířil si to k odchodu. ,,Jiminni~ jsme rodina, nemusíš se stydět!" ,,Yoongi!!" Zakřičel znovu Jimin a hodil po mě polštář.
Jestli tohle Jungkook přežije, tak vyhození z okna od Jina bude skoro jako odměna.
Poslal jsem mu vzdušnou pusu a z pokoje jsem odešel.Jimin
,,Jeon Jungkook!"———————————————
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]