Kapitola 5

3K 161 0
                                    

Taehyung
  Ležím na pohovce ve společným prostor společně s Jinem. Yoongi sedí u stolu a hraje něco na počítači. Dnešní RUN pokračování se natáčí znovu až po obědě, takže do té doby máme času dost jen pro sebe. Hlavně ti dva nahoře. Ani se neodvážím tam teď vejít, ale jejich překvapený výrazy by byly k nezaplacení. Hobi naštěstí tušil, že by se teď neměl do našeho pokoje vracet, takže si pro teď zabral pokoj Yoongiho.

    Docela jim to závidím, mít někoho s kým si můžete zalíst a užívat si společně je snad příjemné každému. S Kookem jsme si párkrát spolu zařádili, ale nikdy jsme to nebrali moc vážně. Hlavně když jsme oba dominantní. Dost často to byl náš největší problém. Jimin to pak všechno vyřešil za nás.

    Nevím co se v nich přesně zlomilo, nebo co jim přeletělo přes hlavu, ale začali po sobě koukat až to bolelo. Jimin se popravdě líbil i mně a abych byl upřímný, pravděpodobně nikdo z nás by neměl problém si s ním něco začít. Bohužel nám ho všem přebral Jungkook.

    Někdy si říkám jestli Jimin není pro Kooka až moc rozkošná panenka. Kook je šíleně divoký a nebojí se překračovat všechny meze. Je něco jako alfa mezi alfama. Často jsem s ním měl sám problémy, hlavně při tom, abych si udržel mou čistě dominantní povahu. To u něj nehrozilo. Nikdy mi nedovolil dělat si to, co zrovna chci a když už jo, tak víc jak na ústní práci nikdy nedošlo. Takhle jsme to spolu táhli asi dva... tři roky, než si asi Jimin uvědomil, že je taky gay nebo co.

    Když nám to oznámil, nepřipadalo nám to vůbec divný. Nejspíš na to už byli všichni zvyklý po tom, co jsme já s Jeonem hráli stejnou hru.

   Jimin měl jedno období, kdy se snad každého z nás vyptával na úchylný věcičky, aby se prý připravil na svou budoucnost. Dělali jsme si z něj spíš srandu a to tady ani není nejmladší. V tu dobu se do něj asi všichni platonicky zamilovali. Včetně Jungkooka. Jenže narozdíl od nás, Kookovo cukrování s Jiminem se nějak zvrhlo a tak nějak spolu začali chodit.

    Oni spolu snad ani oficiálně nerandí nebo co to pořád melou... ale rozhodně nás s tím jejich románkem nijak nešetří. Jimin je hodně chladná hlava a moc nepřemýšlí než něco udělá, ale vše myslí jen v tom dobrém. Prostě ještě pořád není tak zkažený. Vždycky když ho Kook vidí se bratříčkovat s někým z nás, tak ho hned někam odvádí a dělá s ním bůh ví co. Jeon už je prostě takový, na jeho majetek se prostě nesahá. Zajímalo by mě co si o tom všem myslí Jimin. Po dnešku se mnou rozhodně jen tak nepromluví. Za zlé mu to mít nebudu. Zasloužím si to.

    Jediná věc co mě teď rozčiluje je, že Kook je teď plně zaměstnaný s jeho princeznou a já zůstal stranou. Zkoušel jsem ho už i přemluvit, aby jsme si spolu trochu užili, ale zatím se do toho nemá.
 
    Měl bych těm dvěma začít chystat svatbu hned potom co na to vlítnou, protože jestli Jimin někdy někomu dá, nebude to jen tak a rozhodně to bude Kook. Na něm je už poznat jeho nedočkavost. Vyloženě se mu to s Jiminem v tomhle směru moc nedaří a začíná být dost netrpělivý.

    Měl by si s tím pospíšit, Jimin tady má docela dost nápadniků a to si to ani neuvědomuje.

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat