Jimin
Když jsme dojedli, Jin s Hobim uklidili nádobí a ostatní se rozešli do svých pokojů. I Jungkook. Skoro si mě u stolu nevšímal, párkrát mi nabídl jeho jídlo a sám mi pár kousků masa ukradl z talíře, ale neotravoval mě s ničím jiným. Ne, že by mi to jindy vadilo... teda možná trochu před ostatními, ale přijde mi divné, že se ani o nic nepokusil.Jeho dveře od pokoje byly zavřené a očividně měl zhasnuto. Že by už spal? To mi k němu nesedí.
Lehl jsem si k sobě na postel a hlavu jsem zavrtal do polštáře. Lhal bych, kdybych řekl, že se mi spát nechce, ale mám na práci něco duůležitějšího. Kooka. Odfrkl jsem si a zvednul se na nohy. Přece musím mít v šatníku něco, co by se dalo použít.
Jenže nebylo.Aaah co mám dělat? Pak jsem si vzpomněl na Yoongiho. Mašle. Ale kde to mám jako sehnat? Pochybuju, že tady něco takového skladujeme. I když bordel je tady všude pěknej.
Vážně, tohle nepůjde. Vešel jsem do mé koupelny a začal se sprchovat. Tohle jsem potřeboval. Kook ve sprše dokáže být klidně i hodinu. Mě stačí tak půl. Ha.
Umyl jsem si vlasy a pak i zbytek těla. Vypnul jsem proud vody a natáhl se po ručníků.
Dopredele... zapomněl jsem si ho přinést! Chtěl jsem někomu napsat, aby mi ho donesl, ale mobil jsem zamozrejmě nechal pryč taky. Protočil jsem očima a vylezl jsem ven. Voda ze mě pořád kapala a začalo mi být chladno. Kam jsem jen mohl ten pitomej ručník dát? To za ním rovnou mužů jít nahej...
Bingo. Proletělo mi hlavou.
Park Jimin! Ty ses totálně zbláznil! Nadával jsem sám sobě, i když ono se to jako špatný nápad úplně nejevilo. Nebo snad jo? Ne, tohle bylo skvělý. Když už ho nedokážu svést jinak, tak bych mohl alespoň takhle. Zítra je volno, sice se má uklízet - teda tím aspoň Joon vyhrožoval - ale proč si to neužít? Teda, napoprvé to asi nebude totální odvaz, minimálně pro mě ne, ale Jungkook by se z toho mohl posrat a to si nemůžu nechat utéct.
Jen je tu ještě jeden problém. Jeho pokoj je od toho mého docela daleko a úplně bych nechtěl někoho dalšího potkat. Asi bych to těžko vysvětloval.
,,Kde mám ten ručník?!" Prsknul jsem nahlas a nakonec ho našel. Hlavně, že jich mám tolik a nemůžu najít ani jeden.
Bez něj vážně nepůjdu, teda, bude to vypadat blbě, když mě někdo potká i v tomhle stavu, ale pořád lepší než být úplně nahý. Omotal jsem si ručník kolem sebe, zkontroloval chodbu, jestli na ní nikdo náhodou není a proběhl jsem až k Jeonovým dveřím.Jde se na to. S klepáním jsem se neobtěžoval a prostě tam veletěl.
Dveře se rozletěli a na posteli seděl Kook s mobilem v ruce. Ten můj jsem sebou nevzal.
,,Jimi- co to máš na sobě?" Zeptal se a já málem zapomněl ty dveře za mnou i zavřít, jak jsem stuhnul nervozitou.
Nadechl jsem se, zabochl jsem a namířil si to k němu. Strčil jsem do něj, aby se povolil na postel, schodil jsem ze sebe ručník na zem a vlezl jsem si obkročmo na něj. Jungkook, podle jeho výrazu, stratil řec. A to já vlastně taky. Dneska do toho už konečně peraštíme! Povzbuzoval jsem se.
,,Copak? Došla slova?" Dostal jsem ze sebe. Musel jsem se vážně držet, aby se mi nezlomil hlas. Vlasy jsem měl pořád mokré a kapala z nich voda na jeho bílé tričko.
,,Tady si někdo dal sprchu beze mě," řekl a mrknul na mě. Ahhh... je tak sexy.
,,Nebyl jsi tam, tak jsem šel bez tebe. Vadí?"
,,Když jsi za mnou přišel v tomhle stavu? Asi na to dokážu zapomenout," odpověděl mi. Srdce mi malém vylítlo z hrudi. Tohle dlouho vést nedokážu.
Kook natáhl jeho ruce a projel mi s nimi po bradavkách.
,,Ahh-" Skoro jsem se až lekl mé reakce, ale jeho ruce byli tak velké, příjemné a všude kde se mě dotkl se rozlévalo příjemné teplo. Začínal jsem být vzrušený.
,,Tady je někdo příšerně zapálený a nedočkavý." Řekl a usmál se. Olízl si rty a nezpouštel ze mě oči. Jeho pohled pak sjel na můj penis.
,,K-Kookie! To je trapné..." Vykoktal jsem a chtěl jsem se rukama zakrýt. Jenže Joon mě nenechal a ruce mi chytil a držel u sebe.
,,Nebylo snad tranější sem jít tahle? Kdokoliv tě mohl vidět. Nebo jsi snad doufal v to, že tě někdo uvidí? Zatáhne k sobě a užije si s tebou tak, tak se chystám právě já?"
,,NE! Nikdo by nic takového neudělal."
,,Nidky si nemůžeš být tak jistý," řekl a celou jeho vahou mě přetočil pod sebe.
,,Proč jsem ještě pořád sám úplně nahý?"
,,Vážně, to chceš jen mýho ptáka?" Zasmál se a začal si sundavat tričko.
,,Jdu si pro tebe, kotě."
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]