Jimin
Po obědě, co uvařil Yoongi, jsme se všichni sešli v našem obýváku. Joon nám chtěl říct něco o tom novém maskérovi a lidí do týmu.,,Máme novou spolupráci s nějakou společností... název si nepamatuju." Zamyslel se u toho a my ostatní se potichu zasmáli. Hodil na nás pohled, aby jsme byli ticho a pokračoval. ,,Jejich maskér se přidá do našeho týmu. Chtějí nás líčit s jejich produkty. Chtějí to zkusit. Proto mi volali z BH jestli nemůžeme přijet," řekl.
,,Vždyť máme volno!" Bručel Yoongi. Ani se mu nedivím, taky se mi nikam nechce.
,,Do večera času dost. Bylo by lepší se tam stavit dneska. Zítra máme celý den trénink a upřímně, lepší dneska, než zítra." Na to jsme se na sebe všichni kouli a kývli. Dnes aspoň nejsme unavený. Teda... většina z nás. Tae si oddechnul a zvedl se.,,Faaajn, takže v kolik jedeme? Jen podle toho, jestli si mám sehnat špunty do uší, nebo ne," vzdechnul, podíval se na mě a zašklebil se.
,,Prosím?! Můj zadek už je tak jak v ohni!" Ani jsem si neuvědomil co říkám.,,Takže už?! proč mi nikdo nic neřekl?!" Hobi vyvalil oči a otevřel pusu dokořán.
,,Vlítne ti tam moucha." Řekl mu V a prstem mu zajel do pusy.
,,Lepší moucha než tvůj prst!" Prsknul a přišel ke mně. ,,Ahh Chim! Musíme ti koupit nějaký měkký polštářky na sezení."
,,M-můžeme toho prosím nechat?" Vykoktal jsem a rukama si zakryl obličej.
Seděl jsem na gauči vedle Jina a Kooka a oba se mohli zbláznil smíchy. Tohle není ani trochu vtipné.
,,Takže to znamená, že bude ticho?" Zeptal se Tae a dloubl do mě. ,,Nejsem magor, abych mu dovolil mi ho tam vrazit jen tak znova..." Brblal jsem.
,,To už by stačilo!" Tlesknul Jin a zvednul se z pohovky. ,,V kolik odjíždíme?",,Nikdo mi přesný čas neřekl. Zavolám a zjistím to." Odpověděl Joon. Vzal do ruky telefon a poslal sms. ,,Po šesté."
,,Takže se můžu jít válet." Zívnul Yoongi a šel k sobě do pokoje.
,,Kookie-"
,,Hmm?"
,,Nezvednu se..." řekl jsem co nejvíc potichu jsem mohl a Jeon si zakryl pusu rukou. Je mi jasné, že se usmívá jak idiot. ,,Jdeme." Natáhl ke mně ruku a já se ho chytil. Pomohl mi na nohy a spolu jsem došli ke mně.
Lehl jsem si a rukou stáhl Jeona k sobě. ,,Copak?" Zeptal se a dal mi pusu na čelo. Hlavu jsem měl zabořenou v jeho hrudi a rukou ho objal. Druhou jsem chytil jeho dlaň.,,Jsem unavený," mumlal jsem a Jungkook mě znovu sladce políbil. Zvedl jsem hlavu a vytáhl se k němu blíž.
,,Nikdy bych neřekl, že z tebe bude tak mazlivá žena." Uchechtnul se. Zamračil jsem se na něj a vyplázl jazyk. Zpátky jsem svou hlavu zavrtal do jeho hrudi.
,,Chce se mi spát."
Jungkook
Jimin se ke mně přitulil jak nejvíc mohl. Rukama jsem ho objal a hlavu zabořil do jeho vlasů. Ahh... Byl bych schopný ho znovu přehnout.
Bylo ticho a Jimin začal zhluboka a pomalu vydechovat.,,Tady nám někdo opravdu usnul," zašeptal jsem a přimáčkl ho k sobě. Kdyby jen vědel jak je roztomilý. A jak moc ho miluju.
Netrvalo dlouho a usnul jsem taky.
Probudilo mě klepaní na dveře. ,,Jungkook! Já vím, že jsi tam! Jimin, jdu dovnitř!" Byl to Tae. Vzal za kliku a vrazil dovnitř. ,,Oh, Jimin spí?" Zeptal se. A já snad nespal?
Jimin se zavrtěl a odtáhl ode mě hlavu. ,,Jimin by spal, kdyby tady nikdo neřval," brblal si pod nos rozespale. Skoro až mu nebylo rozumět.,,Aaah- tady někdo sladce spinkal," provokoval Taehyung a poslal mu vzdušnou pusu. Na můj vkus až moc velkou.
,,Já snad nespal?" Zabručel jsem a protočil očima.
,,Promiň, říkal jsi něco?" Provokoval zase Tae a mávnul na mě rukou. Dělá si ze mě srandu. Vážně, díky, čím jsem si to zasloužil?
,,Vstávat, za půl hodiny jdeme pryč. Psal jsem vám oboum, ale nikdo neodpovídal." Ukázal na svůj telefon a otočil se k odchodu. ,,Všichni jsou připravení."
,,Nikam nejdu..." Brblal Chim. Sedl jsem si na posel a pomohl Jiminovi udělat to samé.,,Pořád to tak bolí?"
,,Někdo se do toho pořádně opřel." Zčervenal a díval se mimo mě. ,,Kdyby jsi nebyl tak velký, třeba by to tolik nebolelo."
Když to řekl, skoro jsem zčervenal i já. Takovou pochvalu jsem od něj nečekal. ,,Hmm... až tak moc se ti líbil. Máš snad radši jeho než mě?"
,,Jeon, tvůj penis jsi ty." Praštil se rukou na čelo. Zasmál jsem se a vstal z postele úplně. Jimin za mnou.
,,Jdeme, jinak nás Jin pěkně seřve," začal jsem zvedat sebe i Jimina a s posledním rychlím polibkem -uhh, možná spíše vykousnutím- jsme se vyvalili z pokoje ven.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]