Jimin
,,Tak?" Zeptal jsem se a nezpouštěl z něj oči. Stál ke mně zády a z hluboka se nadechl. ,,Líbili se ti aspoň?" Řekl mile, když se na mě otočil. ,,Co?" ,,Ty fotky. Dal jsem si záležet." On je z toho snad nadšený? ,,Proč si je dělal?" Zeptal jsem se ho a ruce si překřížil na hrudi, abych nepůsobil tak nervózně.
,,Měl bych pro tebe nabídku." Řekl a přišel ke mně blíž.
,,Co kdybys byl... něco jako můj... přítel?" Zetal se Luke a úsměv ho neopouštěl. ,,Přítel?...Kamarád?" Zeptal jsem se nejistě, i když jsem věděl, že to vyloženě jen tak nebude. ,,Kamarád? Park Jimin, kdybych chtěl být jen tvůj kamarád, neplánoval bych vaše soukromé fotky vyslat do světa." Řekl vážně a podal mi další obálku do ruky. ,,Podívej se! Je to práce skoro jako od odborníka!" Podíval jsem se na něj a potom zpět dolů na obálku. Nadechl jsem se a pomalu ji otevřel a jak jsem mohl čekat, uvnitř bylo dalších několik fotek mě a Jungkooka. Popravdě, začínal jsem panikařit, ale nechtěl jsem to na sobě dát znát. Znovu jsem se zhluboka nadechl. ,,Co chceš?"
Luke přišel blíž ke mně a vzal mě za ramena. ,,Není to tak těžké." Řekl a naklonil se ke mně tak blízko, že se nase nosy skoro dotýkaly. Automaticky jsem cuknul dozadu a zamračil se. ,,Notak~ nechceš přeci, aby jsi kvůli svému chování zkazil celou popularitu... BTS~" Řekl hravě a znovu se ke mně sklonil. ,,Namjoon nemá nic pro-" ,,Namjoona sem netahej!" Zakřičel, jenže já se jen tak lehce poddat nechtěl. ,,Namjoon nás nenutí do toho, aby jsme se schovávali!" ,,Hmm~ něco jiného je říct o vašem vztahu, než lidem... ARMY... nebo jak těm vašim kobylkám říkáte... ukázat tohle." Sáhl do kapsy a vytáhl další fotku. ,,Je to jak vytažené z porna, Jimin!" Vzal jsem mu okamžitě fotku z ruky, zmuchlal ji a hodil na zem. ,,Tomu nikdo věřit nebude!" Zakřičel jsem tentokrát já. Kdo by věřil něčemu, jako kde já a Tae oba líbáme Jeona. ,,Tomu nikdo neuvěří." ,,Jsi si jistý? Potom, co mám tolik jiných snímků... photoshop je docela sviňárna." Řekl, chytil mě ruku a silou mě natlačil na stůl. Dělal jsem co jsem mohl, abych si ho nepustil k tělu. ,,I když to není pravda, fakoušci můžou věřit všemu. Někdo není tak... chytrý? Stáhne se s davem." Luke byl vyšší jak já a i silnější. Jak může mít vůbec takovou sílu?! ,,Ty šílenče! Okamžitě ze mě slez!" Musel jsem si udržet chladnou hlavu. Nemůžu se před někým jako je on sesypat.
Luke se zasmál a konečně mě pustil. Rychle jsem se zvednul a namířil si to ke dveřím. ,,Jsi si jistý?" Zeptal se a zašklebil se. ,,Luke-" ,,Jimin, jsem ochotný ti... dát čas na rozmyšlenou." Řekl, přišel ke mně a vzal mě za bradu. ,,Co ty na to? Vezmu si od tebe jen jednu malinkou věc~." Čas? To je snad jediné, co od toho magora potřebuju. ,,Co je to." Zeptal jsem se vážně a díval se mu přímo do očí. ,,Tohle~" Tohle snad ne. Luke mi rukou otočil hlavu na stranu a olízl mi tvář. Potom si mě natočil zpátky tak, abych na něj viděl zpříma a palcem přejel po mé puse. ,,A tohle..." Začal a bradu mi pustil. ,,Si necháme na později~" Díky bohu!
Na nic už jsem nečekal a z místnosti odešel. Utíkal jsem. Možná jsem byl blázen, měl jsem z něj aspoň nějak dostat to, kolik těch fotek má, nebo jak k nim sakra přišel? Kurva, kurva, kurva! Nemůžu ho nechat ty fotky vyprsknout do světa a dělat, jako že vůbec o ničem nevím! Zničilo by nás to... nebo ne?
Už dlouho s tím chceme něco dělat. Podporu naší party máme a čím dřív, tím líp, ale tímhle způsobem? Nikdo by mi to neodpustil.
Běžel jsem dál pryč z budovy a nechal jsem alespoň pro teď Luka za sebou. Říct to Jeonovi? Ani náhodou. Tohle si musím nechat pro sebe. Nemůžu tý svini dovolit si dělat s našema fotkama to, co se mu zachce. Minimálně prozatím to nikomu neřeknu. A zítra... zítra na Luka nenarazím. Máme trénink a nikdo z týmu tam nebude. Alespoň zítra budu mít chvíli klid a čas na přemýšlení.
V hlavě jsem měl binec, až jsem si skoro neuvědomil, že na mě už nějakou dobu volá Jeon. ,,Jimin! Vnímej!" Prsknul, když jsem došel k němu. ,,Kookie! Promiň! Luke potřeboval... ukazoval mi nějaké nové produkty pro mou pleť?" Proč si jsem sám tak nejistý se svou debilní odpovědí? Naštěstí, Jungkook měl oči zabořené v mobilu, takže si mého výstupu ani nevšiml. Uff.
,,Jin píše. Dělá večeři, máme hodit prdelí." Řekl, rozhlédl se kolem a dal mi malou, rychlou pusu na čelo. Doma si musím pořádně umýt tvář. Už jsem se nemohl dočkat, až to udělám.
Jungkook nám potom otevřel dveře od auta, oba jsem nastoupili a jeli domů.
Jak mám tohle všechno udržet pod kontrolou? Pomoc...—————————
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]