Jungkook
Tae ležel podemnou a rukama mi pomalu sundaval tričko. Měl je studené, ale zbytek jeho těla bylo horké a já ho hladově líbal po krku. Neřekl bych, že se mu rána udělá nějaký cucák, ale moc bych tomu neveřil. Asi doufejme, že ne? Tae párkrát zahekal, ale nechtěl ztratit boj o dominanci. Jenže tak jednoduché to mít nebude.
V si mě k sobě narazil silněji, až se moje hruď skoro dotýkala té jeho a naše jazyky se mezi sebou prolétaly během našeho šíleně rychlého líbání. Tomu se říká pekelná líbačka.
Asi bychom si to jen tak nezopakovali, kdybych v sobě neměl tolik alkoholu. Doufám, že se takhle zase dlouho nezřídím. Zítra nás oba - nás všechny - čekal nekonečná bolest hlavy. Ale třeba i super sex s Jiminem, když je den volna!
,,Hej... co to děláš... kam ti lítaj myšlenky..." Dostal ze sebe Tae během toho, co naše rty byly nalepený nás sobě. Oba toho máme vážně dost.
Moje i Taeho tričko už bylo dole a oba jsme začali pracovat na rozepínání našich kalhot. I když ani jeden z nás zatím neměl těsno. Proč? Nevím.
Taehyung si začal kalhoty pomalu stahovat a byl bych začal sundavat i ty svoje, kdyby nás oba neprobudila klika od dveří. Jako by za ni někdo vzal a zase za sebou rychle zavřel.
Oba jsem se od sebe rychle odtáhli a podívali se směrem ke dveřím. Asi se nám to jen zdálo, protože tam nikdo nestál, ale i jen to stačilo k tomu, abychom ze sebe slezli a posadili se vedle sebe na postel.
,,Co to bylo?" Zeptal se Tae, otřel si slinu z jeho pusy a zapnul poklopec kalhot.,,Nevím," odpověděl jsem a udělal to samé. ,,Měli bychom toho nechat." Podíval jsem se kolem sebe, jestli náhodou neuvidím svoje tričko. V kývnul a koukal do prázdna.
,,Miluju tě," vydechl jsem a podíval se na něj.,,Já tebe taky."
,,Ale ne tak moc, jako Jimina."
,,Nikdy jsem tě nemiloval tolik, abych tě nenechal odejít, " Tae se usmál a obejmul mě. Celou vahou se o mě opřel a já udělal to samé. Ono když se všechno kolem vás motá tak to snad jinak ani nejde.
Naposledy jsme se na chvílku začali líbat, potom jsem se zvednul a chytal se odejít k sobě do pokoje. Tae už zase ležel na své posteli a neměl daleko od spánku. Samozřejmě, ani jsem se nestaral o to najít svoje tričko a jednoduše jsem odešel bez něj.
Ještě než jsem zašel k sobě, dokobrcal jsem se do Jiminova pokoje. Ležel zachumlaný v dece na své posteli a ani hlava mu skoro nebyla vidět. Měl jsem brutální chuť ho znásilnit ve spaní.
Došel jsem k jeho posteli a hupnul na ní. Neměl jsem zrovna velkou sílu se udržet a dosednout v klidu bez toho, aniž by se celá matrace pod náma zhoupla. Jimin spal stejně dál, proto jsem se k němu co nejopatrněji nahnul a políbil ho na tvář. Snad jsem se trefil.
Chystal jsem se odejít k sobě, protože můj mobil potřebuje nutně nabít a Park má svoji nabíječku ve svém iPhonu. Když jsem se chtěl zvednou, tak nějak jsem ztratil balanc a musel jsem se rychle rukou opřít o jeho noční stolek. Omylem jsem schodil knížku, kterou měl opřenou o lampičku na zem. Alespoň lampička zůstala na místě! To by udělalo jedenkrát takový rámus.
Ohnul jsem se abych knihu sebral, ale vypadlo z ní pár fotek. Nejdřív jsem si myslel, že je to zálažko, ale tak špatně na tom nejsem. Snad...
Vzal jsem je do ruky a díky světlu, které do pokoje šlo přes dveře od chodby, které jsem nechal otevřené, jsem si je prohlédnul. Bylo jich pět a na všech jsem byl já a Jimin, jak jsme na sobě nalepený. Všechny jsou z tanečního studia a musím říct, na všech vypadáme skvěle! A Jimin sexy. Musel to vyfotit někdo od nás, protože jsou z tanečního studia a jelikož v zrcadlech za náma není vidět nikdo ze štábu, musel to někdo fotit během doby, co jsme tam byli dobrovolně dýl. Řekl bych, že to udělal Tae. Ten vždycky rád na tajno fotí. Pokud si zítra něco budu pamatovat, zeptám se na to.
Koutkem oka jsem koukl na Chima a pak zpět na fotky. Všimne si, když si jednu vezmu?~
Jednu fotku jsem si strčil do kapsy a ostatní uklidil zpět do knížky, kterou jsem vrátil na její místo. Poslal jsem retardovanou vzdušnou pusu mé lásce a klidně jsem si to odpochodoval ke mně do ložnice, kde jsem ze sebe magicky sundal kalhoty a hodil sebou na postel. Samozřejmě, mobil jsem zapomněl stačit do zásuvky, protože jsem měl už tak těžká víčka, že jsem snad okamžitě usnul. Možná jsem měl spát s Jiminem... ale už jsem vážně neměl sílu se zvednout.Takže... dobrou noc? A kocovině dobré ráno.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]