Kapitola 23

2K 111 3
                                    

Jimin
,,Připraveni všichni?" Zeptal se naposledy Joon, když jsme byli na cestě z našeho domu. Všichni kývli a vydali se k našim už předem připraveným autům, které stály hned před našim sdíleným bytem.

Time skip - BH studio

Seděli jsme ve společném prostor v jednom z pater budovy, kde jsme se měli všichni sejít. Velké dřevěné dveře se po chvilce otevřeli a dovnitř vešel náš manažer a čtyři neznámí lidé. To budou s největší pravděpodobností oni.

Joon se postavil a my hned s ním. ,,Dobrý večer," pozdravil a oni se přidali. My ostatní na pozdrav jen kývli.

    ,,Tohle budou naši nový člení týmu," začal vážně a s profesionalitou v hlase náš manažer. Dlouze jsem po nich sjel očima. Jeden z nich vypadl vážně dobře. A nevšiml jsem si toho jen já, protože Tae na něm mohl oči nechat. Musel jsem se nad jeho reakcí usmát. Ten chlápek se na mě podíval a usmál se taky. Má na tvářích dolíčky. Cute.

    Sedli jsme si a začali probírat následující den.

    ,,Vím, zítra jste měli mít trénink. Ale hodilo by se, kdyby jsme si vyzkoušeli našeho nového maskéra a ostatní," řekl manažer. Nikdo z nás nic neříkal a jen jsme kývali hlavou. Yoongi byl očividně nadšený. Nejradši by byl věčně zalezlí v posteli s jeho mobilem v ruce. Nebo ještě líp, byl by nejraději jenom kus šutru někde na lesní stezce. ,,Představte se nám," dodal pak.

    Nejdříve se zvedla žena. Byla tu jediná. Ostatní byli muži. podle mě jí mohlo být kolem 30. ,,Dobrý den," uklonila se. ,,Jmenuji se Jona. Budu pro vás připravovat oblečení."

   Další na radě byli tři muži po její pravici. Jmenovali se Homi, Make a Ohnyun. Poslední byl ten muž, na kterém mohl Tae nechat oči. Zvednul se a uklonil se. ,,Luke. Jsem váš nový maskér na následující pár měsíců." Jeho hlas byl poměrně hluboký a uměl jsem si představit opravdu hot scénu, kam se jeho hlas perfektně hodí.

    ,,Jsou ze společnosti Make YS Beautifull. Budou pro nás dělat kosmetiku. Taky máte menší změnu v rozvrhu. Za dva dny, ve středu, bude místo focení do alba, focení pro jejich společnost pro jejich produkty."

    ,,A focení do alba se přesune na?" Zeptal se Jin.

    ,,Hned den potom. Trénink máte jen ráno. To znamená, že večer je času dost." Na to jsem vzdychnul a opřel se o opěradlo gauče. Tohle můj spodek nepřežije. Tae, co seděl vedle mě, mě rukou plácnul do stehna a potichu se zasmál. Zakroutil jsem očima a znova narovnal záda. ,,Tohle není sranda," prsknul jsem potichu a hodil pohled na Jeona.

    ,,Pokud to nikomu vadit nebude, mohl bych začít s líčením?" Ozval ten nový maskér a kývnul směrem na našeho manažera.

     ,,Neměl být pro nás dneska den volna?" Zabručel se Yoongi. Kdo jiný, zasmál jsem se v duchu pro sebe.

    ,,Je to je zkouška. Pokud s ním spokojený nikdo nebude, zavolá se někdo jiný." Všichni jsme si oddychli a souhlasili. A protože byl jen jeden, zůstala ve studiu jen půlka z nás a druhá půlka jela domu. Aby jsme se nehádali, zahráli jsme si naše legendární kámen, nůžky, papír. Po opravdu několik kolech, kdy jsme pravděpodobně všechny okolo pěkně srali, jsme se konečně dohodli. Já, Hobi a Jin zůstaneme a zbytek pojede domů.

    ,,Zůstanu tady tak-" chtěl začít namítat Jungkook.

    ,,Ne, Kooku, jedeš domu," odsekl Joon s pěkně přísným pohledem.

    ,,Jimin si od tebe aspoň odpočine." Přidal se Jin a objal mě. ,,Ješte ho zničíš. Za chvilku se ti vrátí."

    ,,I tak bych-" Udělal jsem pár kroků k němu a štípl ho do tváře.

    ,,To je to tak těžký být beze mě?" Zeptal jsem se a mrknul na něj. ,,Hmm..." Zabrblal a dal mi pusu. Bylo to pro nás celkem normaní se objímat nebo mazlit před našim týmem, takže nás ani nenapadlo, že je tu pár očí, které nás neznají a které by nás takhle vidět neměli. Joon pak konečně Jeona odtáhnul pryč a my tři jsme se vydali do naší šatny. Kdybych si mohl vybrat, jel bych domů hned taky.

    Jako první šel na řadu Jin. Kdyby jen těch maskárů bylo víc... Já a Hobi jsme byli na mobilech a ani spolu nemluvili. Začínalo být pozdě a když konečně asi po hodině Jin přišel, s Hobil jsme se malém porvali kdo půjde další. Pochopitelně, oba jsme to chtěli mít už za sebou. Na druhou stranu, jsem docel zvědaví, jak se mu povede. Jin vypadal spokojeně a slušelo mu to.

    Když jsem nekoukal, Hobi kolem mě proběhl a sedl si na židličku před zrcadlo. Luke se zasmál. Určitě nás celou dobu pozoroval. Vrátil se ke své práci a já, tentokrát s Jinem, jsme jak pecky seděli vedle sebe.

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat