Jimin
,,Luke, co to děláš?" Dostal jsem ze sebe, když mi Luke ukázal svůj mobil, na kterém měl zapnutý foťák.,,Použij svoji chytrou hlavičku a přemýšlej~" řekl a mě se převrátil žaludek. Je normální okamžitě přemýšlet o tom nejhorším scénáři? A to ani nejsem žádný herec...
,,Luke, přestaň. Tohle nemá žádný smysl," řekl jsem a pokusil se mu podívat do očí. Opravdu, kdo by tohle kdy udělal? Možná jsem to měl někomu říct, ale sakra, jak bych mohl? Všechno by se tím akorát posralo. Nebo snad ne?
Luke nadzvedl obočí a udělal další krok směrem ke mně. Už je skoro v mém osobním prostor a tahle situace se mi přestává líbit úplně. Nemám sebou ani svůj vlastní mobil, takže ani nikomu nemůžu zavolat o pomoc. Ne, že by to mělo nějakou cenu. Pochybuju, že by mě jen tak nechal někomu zavolat...
Jsem unavený z celého našeho vystoupení a ještě předemnou stojí tenhle psychopat. To ho do mě bude chtít vrazit na našim soukromých záchodech, které ani nezamkl? To snad chce, aby nás při té parádě někdo nachytal?
Luke je odporný člověk.Luke
Můj bože! Ten anděl je tady jako v pasti! Ty jeho úžasné rty... taková škoda, že je používá na někoho, jako je Jungkook! Dokážu si je představit naprosto přesně! Jak můj jazyk vjíždí do jeho pusy... jak se jeho jazyk ovíjí kolem mého brutálně tvrdéhoJimin
Jak já jsem rád, že lidem neumím číst myšlenky, protože Luke nemá v hlavě nic čistého.
Luke má na tváři ten nehnechutnější výraz, co jsem snad kdy viděl. Jungkook se taky umí tvářit dost debilně, ale tohle? NE, můj bože.
,,Copak, Jimin, nemůžeš se dočkat toho, co se ti chystám udělat?" Zeptal se mě a usmál se. Luke není ošklivý chlap. Kdyby se usmíval a choval se normálně, člověk by se do něj i mohl zamilovat. Jenže takhle akorát lituju každou ženskou, co se s ním kdy vypsala. Nebo to o něm snad věděli? Že si fotí jednoho známého týpka a vydírá ho jeho intimníma fotkama? Jesli i tak s ním šli do sexu, musí mít v hlavě úplně vymleto! Ne, že by on byl výjimkou.
,,Na něčem se teď dohodneme, ano?" Řekl.,,Dohodnout se?" Zeptal jsem se ho a udělal pár kroků dozadu. Musel jsem si dávat pozor, aby za mnou nebyla zeď, pak by se mi utíkalo špatně. Musím to vydržet co nejdéle.
,,Luke, všechno je to nesmysl. Dělej si s těma fotkama co chceš! Všichni už to stejně viděli! LIVE! Tvoje fotky už nic zhoršit nemůžou!" Maximálně jen to, že si ARMY budou myslet, jaký jsme s Jungkookem uchylácí a že se neumíme udržet ani na veřejném prostor.
,,A to si myslíš, že si s tebou jen kvůli tomu už nechci užít?" Řekl a olízl si spodní ret. Žaludek se mi roztočil jak na kolotoči.,,Luke, nedělej nic, čeho by si potom mohl litovat."
,,Litovat? Kurva, Jimin! Kdo by na světě litoval toho, že s tebou měl sex? Snad každej ti chce protáhnout tu tvoji sexy prdel!" Nechutný.
,,Luke-" a než jsem řekl cokoli jiného, Luke mě silou přirazil za rameno ke zdi. Jednou rukou mi mačkal rameno, jeho koleno přirazil mezi mé nohy a přiblížil se ke mě tak blízko, jako kdyby mě chtěl začít líbat. Místo toho se znovu jen usmál, svou druhou rukou mi ukázal jeho zadní stranu mobilu.,,Tohle bude tak viral video, že ho žádný váš klip nedožene~"
,,C-Co to děláš?!" Zakřičel jsem a pokusil jsem se ho rukama odstrčit. Kurva, ten hajzl má větší sílu.
Luke
Jimin se podemnou bude svíjet...
Brečet slastí...
Křičet moje jméno...
Jeho zadek nebude chtít nic jiného, než jen moje péro...Jimin
,,LUKE, OKAMŽITĚ MĚ PUSŤ!" Zařval jsem a Luke se zamračil. To si snad myslel, že udělám tak, jak si on pískne? Můžu být menší jako on, ale slaboch rozhodně nejsem. Ne teď, když na mě už nemůže nic vytáhnout.
,,JIMIN!" Zařval pro změnu na mě on a jeho ruka se z mého ramene přemístila k mému krku. Heknul jsem a mýma rukama jsem okamžitě chytil tu jeho, kterou měl kolem mého krku. Můžu být snad jenom rád, že tu druhou má zaměstnanou tím, že v ní drží svůj mobil.
,,Všechno co udělám budu mít hezky nahrané, Jimin. Tohle už jen tak z internetu nezmizí~"Jungkook
Yoongiho komentář mě fakt dodělal...
Už jsem byl v naši soukromé zóně a už už jsem byl na našim záchodech. Jenže mě za celou dobu nenapadlo to, co budu dělat, když ty dveře budou zavřeny? Kurva Jeone, používáš někdy ten svůj mozek? A není to jedno? Prostě do nich vší sílu narazím...
Zatočil jsem za roh a už doslova letěl k jedněm jediným dveřím, na které jsem celou dobu čekal. Ještě než jsem dveře otevřel, neodpustil jsem si zakřičet;
,,JIMIN-SSI!"
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]