Kapitola 44

1.6K 81 21
                                    

Jimin
Při mém vzdychacím zápalu jsem si absolutně nevšímal času a až do poslední chvíle ani toho, že Jeon nechal Yoongiho jen tak přijít k naší posteli, s jeho ptákem v mým rozkroku a rukou na mém udělátku.
Hned jak Yoongi odešel, Kook se nenechal a naši práci dokončil. Nechal jsem ho, protože celý den chodit po světě neuspokojený... je to poslední co potřebuju. Nebo ne?
,,AHH!" Oba jsme se naráz udělali. Jungkook hluboko do mě a já po celém svém břiše. A vlastně na Jeonově taky. Stává se ze mě přeborník ve stříkání nebo co?
Když jsme se oba konečně vydýchali, čekala mě část na kterou jsem se vážně těšil...
,,Jeone." Začal jsem a Kook uhnul pohledem. ,,Tohle si odskáčeš!" Rychle jsem se otočil, vzal jsem svůj mobil z jeho nočního stolku a zapnul foťák. ,,Úsměv!" Jungkook se na mě překvapeně podíval a já ho rychle vyfotil. ,,HAHAHA!" Nemohl jsem se přestat smát. Nahý Jeon Jungkook a nevěřícím výrazem je k nezaplacení. Ale...jen co jsem se podíval o trochu nížina na jeho... penis...
,,Líbí se ti výhled?" Zašklebil se a vyplázl jazyk. Já okamžitě zrudnul, mobil hodil na postel a rychle utekl do sprchy. ,,A na mě nepočkáš?" Zavolal za mnou a ani ne během minuty byl u mě. Nahý, sexy a zatraceně můj.

Po naší ehmm divoké sprše, kdy chtěl Kook druhé 'rychlé' kolo a mého 'donucovaní' ohledně toho, že jsme oba mrtví, jesli hned neodejdeme na snídani, jsem konečně vylezl ven hned po Kookovi a bolavým zadkem a oteklými rty. Oba jsme se oblékli a duševně se připravili na jistý masakr.
,,Za deset minut jedeme pryč a vy si teprve teď přilezete?!" Vrhnul se po nás okamžitě Jin a Joon tentokrát přikyvoval. Byla to pravda, vážně. Tentokrát jsme tomu vážně dali a já vlastně nemůžu Jeona pořádně obviňovat. ,,Jungkook ho orálně uspokojoval, Jimin za to nemůže!" Fláknul Suga, když prošel kolem a sedl si na gauč. Měl jsem takovou chuť mu jednu vrazit! ,,Jsi jak rajče." Dloubnul si Hobi a Tae mě obejmul kolem ramen. ,,Luke tě bude muset nalíčit. V sedě~" Dloubnul si pro změnu Tae. ,,Luke mě může nalíčit i ve stoje! Luke je-" Odmlčel jsem se. Vážně jsem chtěl říct něco, jako že je dost šikovný na to, aby mě nalíčil ve stoje? TO HOVADO. Okamžitě mě polil pot jenom při pomyšlení na to, že ho dnes znovu potkám. A ne naposled.
,,Děje se něco, Jimin?" Zeptal se Jungkook, když ze mě sundal Taeho a ukázal na něj fakáče. V mu ho vrátil a poslal mu pusu. ,,Ne." Řekl jsem a šel se napít. ,,Jimin." ,,Hm?" ,,Jesli se něco děje, řekni mi to." Řekl Jungkook a dal mi rychlou pusu na tvář. Mám mu to říct, nemám mu to říct... nemůžu do toho nikoho zatáhnout! Jenže... Kookie...
Zhluboka jsem se nadechl a podíval se mu do očí. ,,Kookie, Lu-" ,,Odvoz je tady! Jdeme! Zvedejte svoje prdele, Jimin, Jungkook!" Křičel Jin a úplně mě vyhodil z míry. ,,Řekneme si to potom. Jdeme! Jinak to dnes pod Jinem neprežijeme!" Zasmál se Jungkook, znovu mě políbil na čelo a pomalu odešel napřed. Co budu dělat?
Vzal jsem na sebe mikinu,mobil strčil do kapsy, obul se a odešel za ostatníma. Jin zatáhnul Jungkooka k sobě do auta, takže jsem po dlouhé době měl jet s někým jiným. Joon na mě mávnul jako gesto, že si mám pohnout a sednou si k němu.
,,Stalo se něco?" Zeptal se, když jsme si zapli pásy a auto se s náma rozjelo. ,,Ah, ne, proč? Všichni jste tak zvědaví." Docela divně jsem se zasmál a vyndal si iphone. O co se to vůbec snažím? Působit nenápadně?
,,Nemáš nějaký problémy... s Lukem?" Jako by se mi zastavilo srdce. On to ví? NE! To není možný! ,,S-s Lukem? Proč?" Zeptal jsem se a ani na chvilku jsem se neodtrhnul od mobilu. ,,Nevím... přijde mi, že ti nesedí." Momentálně se mi brutálně ulevilo. ,,Ale ne! Je to jen maskér, nemusím s ním navazovat žádné vztahy." Řekl jsem a trochu se na něj usmál s tím, že jsem doufal, že mi to zblajzne. ,,Jimin, kdyby se něco dělo, neboj se nám to říct." Usmál se na zpátek a dál se už naštěstí neptal. Neřeknu to. Nikomu. Prostě to nemůžu udělat.
Po několika minutách jsme dojeli na místo. ,,Konečně, dneska bude na focení sranda." Řekl, otevřel dveře a z auta odešel. Tohle kdybych si mohl říct i já... HEJ, Luke! Bude prdel...
Zhluboka jsem se nadechl a utíkal jsem za Kookem, který na mě už čekal u vchodu.
Tohle bude ještě peklo.

———————————————
Koukáte se na Anime? Nebo máte rádi Mangu?🙈🤔
7k🙀

Takhle cute spolu makáme🥰A to ještě neví, že ho jdu brutálně týrat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takhle cute spolu makáme🥰
A to ještě neví, že ho jdu brutálně týrat... JDE SE KOUPAT!
Čiko má celou hlavu od jogurtu...

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat