Taehyung
,,Taehyung, myslíš, že Kooka už nepřitahuju?" Zeptal se mě z ničeho nic Jimin a já se nestačil divit. Rukama mi držel tváře, takže jsem se mu díval přímo do očí. ,,J-Jimin..." Začal jsem a to jsem ještě ani pořádně nevěděl co chci říct. Park vyvalil oči a čekal na odpověď. Nadechl jsem se, sundal jsem si jeho ruce z mých tváří a stiskl mu je v těch mých. ,,Co tě přimělo si myslet, že už ho nepřitahuješ?" Dostal jsem ze sebe a udělal jsem hodně nechápavý obličej. Ne, vážně! Jak ho tohle mohlo pro boha napadnout?
,,Protože..." Začal a uhnul pohledem. ,,Protože?" Pobídl jsem ho. ,,Jungkook... on..." ,,Jimin, když něco začneš, bylo by hezký to dokončit." Zabručel jsem. Jimin zavrtěl hlavou a konečně pokračoval; ,,Jungkook se mě... nedotkl..." Řekl to tak potichu, že kdybych se v tu chvíli nadechl nic bych neslyšel. ,,Nedotkl?" ,,Hmm..." Zabručel a pohled směřoval do jeho klína.
Měl jsem co dělat, abych se nezačal smát, ale to by mu akorát ublížilo. Jiminovi zrudly tváře a skoro jako by se snažil nezačít brečet. Jsi dospělý, Jimin! Seber se!
,,Když se s tebou nechce vyspat... nezakázal jsi mu to náhodou?" Zeptal jsem se a Jimin kývnul. ,,To jsem sice řekl, ale ty si myslíš, že by mě jen tak poslouchal?" Odpověděl a obličej si schoval do dlaní. ,,Proč se o to vůbec starám? Vždyť jsem to tak sám chtěl." Brblal si do rukou a já mu sotva rozumněl. ,,Každou chvilku tady bude. Notak, jdi k sobě a čekej na něj v posteli. Hmm? Uvidíš..." ,,Nemáme tady žádnou mašli." Řekl najednou a ani mě nenechal dokončit větu. Znovu jsem se pomalu nestačil divit, co to z něj vypadlo, a když mi to potom došlo, malém jsem se rozbrečel smíchy. ,,J-Jimin... Hahaha! Bereš ty pitomý nápady moc vážně!" ,,Co je na tom jako vtipné?!" Prsknul a dal mi malý pohlavek.
Když jsem se konečně přestal smát, podíval jsem se mu do očí a řekl; ,,Padej si lehnout nahý do postele a uvidíš, že to s ním okamžitě hne!" Zvednul jsem ho a táhl ho ke dveřím od svého pokoje. ,,Zítra mi řekni, jak to dopadlo!" Vytáhl jsem ho ven a zamával mu na rozloučenou. Zabouch jsem za sebou dveře a nechal Jimina na pospas osudu...
Jimin
To bylo od tebe vážně hezké, Tae! Takhle mě vyrazit ven...
Zabouch jsem se ve svém pokoji a chvíli přemýšlel o tom, co mi V řekl. Když to udělám, vyspí se se mnou konečně? Teď zním jako nějaký úchyl. Oddechnul jsem si a šel se vysprchovat.Když jsem vyšel ze sprchy, usušil si vlasy a podíval se na čas, Kook by měl být každou chvíli doma. Mám udělat to, co mi Tae poradil?
Zhluboka jsem se nadechl a rozhodl se to opravdu udělat. Jestli to s Jeonem nijak nehne asi bych měl začít šílet. Vyletěl jsem z mého pokoje jako střela aby si mě nikdo nevšiml a namířil si to k tomu Jungkookovu. Okamžitě jsem za sebou zabuchl a sedl si k němu na postel. Co teď? Už jednou jsem k němu přišel nahý, nebude to mu připadat... poněkud neoriginálí? Co když si bude myslet, že jsem nudný a vyhodí mě ze svého pokoje?! NE!!!! Park Jimin, tohle Kookie nikdy neudělá. Rozhodně ne tobě.
Po boji sám se sebou jsem ze sebe sundal oblečení a hodil ho za postel. Takhle trapně jsem se zase dlouho necítil. Lehl jsem si do jeho postele a přikryl se dekou. Nemám takovou odvahu tady ležet jen tak s holým zadkem.
Zachumlal jsem se co nejvíc jsem mohl a zavřel oči. Nechal jsem svítit jen malou lampičku, která je na jeho nočním stolku a udělal si tak příjemné světlo, které mi nijak nevadilo do očí. Cítil jsem se opravdu příjemně, až jsem z toho... usnul.Jungkook
Konečně konec. Už toho mám dnes dost a už se těším na svého Jimina.
Když jsem přijel domů, odhodil jsem tašku s věcma co jsem měl sebou na převlečení vedle gauče ve společným prostor a rovnou se chtěl jít umýt. Doufal jsem, že bude Jimin ještě vzhůru, ale vyloženě nebyl. Prostě se vkradu do jeho postele a ráno ho překvapím...
Namířil jsem si to ke svému pokoji a otevřel dveře. To jsem nechal rozsvícené světlo? Přišel jsem blíže k posteli a to jsem ještě nevěděl, že čeká překvapení na mě samotného.
Naklonil jsem se nad postel a pod mou dekou spal Jimin. Je tak krásný... Měl jsem nutkání ho vzbudit a začít si s ním užívat, ale jak bych mohl probudit tak krásnou princeznu?
Dal jsem mu opatrně pusu na čelo, Chim jemně zabručel a spal dál. Potom jsem si dal rychlou sprchu a zaplul pod deku za ním, jenže... o můj bože... Moje princezna ví, jak mě překvapit.
Jimin byl celý nahý. Celý nahý zachumlaný v mé posteli pod mojí dekou v mém pokoji... sakra, tohle asi jen tak nevydržím. Okamžitě jsem ucítil, jak začínám mít menší problém ve své spodní polovině. ,,Park Jimin, co mi to jako děláš?" Zabrblal jsem a sáhnou si do kalhot. Můj penis byl tvrdý jen z pohledu na mého milence. Sakra...
Začal jsem si dráždit žalud a pomalu sjíždět po celé jeho délce dolů. Kurva... jak strašně ho miluju... Začal sem svou rukou zrychlovat a snažil se být co nejvíc potichu. Kdyby se vzbudil a zjistil by co dělám asi by si nemyslel nic dobrého.
Nějakou chvíli jsem tak ještě pokračoval, až jsem se začal blížit k vrcholu. ,,Ahh- Jimin!" Vypadlo ze mě omylem a docela nahlas. Ještě chvilku... už... už...
,,Kookie?" Ozval se jemný ospalý hlas a mě se málem zastavilo srdce. Jimin pomalou otevřel oči a podíval se na mě.
,,C-co to děláš?"Hi! <3
Pokud se vám bude chtít, budu ráda, když se podíváte na další příběh, který připravuji!
Jinak už jste tohle story přečetli statečně 3000, za což vám opravdu děkuju<3
Pokud někdo má otázku typu, kolik tohle bude mít cca kapitol? Tak je před námi docela dlouhá doba...
Skoro až bych řekla, že nejsem ani v polovině příběhu... tak doufám, že tu do té doby zůstanete! <3
J-Hope u like it<3
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]