Kapitola 48

1.6K 88 10
                                    

                                                                                                                      Jimin
Ráno jsem se probudil jako první. Ležel jsem hned vedle Jungkooka s hlavou zabořenou do jeho krku a rukou hozenou přes jeho hruď. Jungkook měl jeho ruku položenou na mém zadku a druhou měl zabořenou v mých vlasech.
Miluju tě, miluju tě, miluju tě... opakoval jsem mu stále v duchu a nemohl se nabažit jeho vůně. Dnešní noc byla úžasná. Oba jsme se museli donutit k tomu přestat, jinak by dnes ani jeden z nás z postele ráno nevstal. Už teď mi bylo jasné, že můj dnešní ohyb bude kvůli naší celonoční aktivitě omezený.
Po chvíli ticha se od dveří ozvalo tiché zaklepání. Nechtěl jsem Jeona vzbudit, protože se potřebuje vyspat co nejvíc, takže jsem jen čekal, jestli ten někdo vejde dovnitř.
Otočil jsem hlavu směrem ke dveřím, když se akorát otevřeli a dovnitř vešel Tae. Usmál jsem se na něj a sundal z Jungkooka ruku. Tae mi úsměv oplatil a bez dalšího čekání přišel skoro snad po špičkách k Jeonově - nebo spíš naší - posteli. Zhoupl se na ní a lehnul si čelem ke mně. Měl jsem radost, že přišel. Vlastně nemám absolutní tušení, co tu chce, ale jeho společnost mi vždy udělá dobře.
V si mě rukama přitáhl od Jeon blíž a ten ze spaní jemně zabrblal. Musel jsem se potichu zasmát, protože takhle roztomilý snad nikdo být nemůže. ,,Tae! Zbudíš Kookieho!" Zašeptal jsem, ale Tae na mě jen vyplázl jazyk. ,,A?" Zašeptal na zpátek. ,,Jimin~" Brouknul a dal mi na pusu malý polibek. Taehyungie~ Tae se usmál a nemohl ze mě zpustit oči. ,,Copak?" Zeptal jsem se a objal ho. ,,Dostanu pusu?" Zeptal se a našpulil pusu. ,,Tae! Štěněčí oči mě nepřesvědčí! Jednu už jsi dostal!~" Tae si odfrknul a i přes můj zákaz se ke mě přitáhl ještě blíž. Usmál jsem se, rukama mu zajel do vlasů a jemně ho políbil. ,,Miluju tě, Jimin!" Řekl z vesela a moje srdce se pod jeho sladkostí skoro rozteklo. Jak bych je mohl zatěžovat svými problémy? Tyhle chvíle by mezi námi potom nebyli...
,,Chimmm~" Zabrblal Jungkook, když se mě snažil nahmatat rukou. ,,Líbat máš snad ráno mě, ne Taehyunga..." ,,Kookie!" Otočil jsem se k němu a vyhoupl se nad něj. ,,Dobré ráno?" ,,Dobré ráno, Jimin." Jungkook mě políbil a zkousl si ret. ,,Tvoje první pusa měla být moje!" Prsknul a zamračil se. ,,Jeon Jungkook, chováš se jak mimino!" Hravě jsem ho bouch do ramene, přetočil jsem se na bok a přitulil se zpět k Taemu. ,,Jungkook, kdyby jsi nespal, třeba bych ti ho nechal~" Provokoval Tae a Jungkook se zhluboka nadechl. ,,Ták!" Ozval se najednou Tae a vytáhl si mě nad sebe. ,,T-Tae! O-opatrně!" Prsknul jsem, když mě vzal za boky a mým spodkem projela bolest. ,,Ale, ale... tady se někdo v noci nemohl udržet!" Smál se Taehyung na hlas a Jeon protočil očima. ,,Jsem v tom nevině." Řekl a posadil se. ,,To tady náš milovaný Jimin měl hlavu plnou sperma a sexu~" ,,J-Jungkook!" Musel jsem ho okřiknout, protože mi bylo jasné, že s tím potom ani jeden minimálně do konce dne nenechá.

Jungkook
Ti dva... lepší pohled po ránu jsem si stejně snad přát nemohl. I když Jimina miluji víc, než cokoli jiného, Taehyung má v mém srdci taky ohromné místo a myslím, že u Jimina to platí stejně. Jen mě pořád trápí jedna věc... Park se včera absolutně neměl k tomu mi říct, co se s ním děje. Je pátek, což znamená den plný tréninku a potom náš poslední den volna před naším koncertem. Potom už budeme plní nedočkavostí a očekávání. Každý z nás bude rád za každou chvilku tréninku.
,,Tae! Opatrně!" Zabručel najednou Jimin, když si ho Tae vytáhl na svoji hruď. ,,Někdo se nemohl v noci udržet?" Smál se Tae a já se v duchu zašklebil. ,,Tentokrát jsem v tom nevině!" Řekl jsem na svoji obranu a posadil se na postel. Jimin okamžitě zrudnul a Tae se nemohl přestat smát. Jednou rukou mu plácl přes zadek a Jimin hned zaúpěl bolestí. Možná jsme to trochu přehnali.
,,Tenhle sexy zadek je můj." Řekl jsem a zajel jsem mu rukou do trenek. Měl na sobě jen spodní prádlo a moje černé tričko. Když jsme se včera konečně odhodláni skončit, šli jsme společně do sprchy a začali znova... dlouhá noc.
,,Ah!" Heknul a já se vítězně usmál. V protočil očima a opatrně ze sebe Jimina sundal. Sedl si a Chima nechal ležet na břiše mezi náma. ,,Pff... zapomněl jsem říct, že jsem přišel proto, že za hodinu odjíždíme. Yoongi vás odmítá už navždy chodit ráno budit." Řekl a zkontroloval čas na svém telefonu. ,,Jimin, vypadá to, že musíme vstávat!" Brouknul jsem, znovu jsem ho plácnul přes zadek a Jimin okamžitě vyletěl. ,,Hej! Můj zadek neni boxovací pytel!" Prsknul. ,,Oba dva, padejte dolu z postele! Jdu se vysprchovat!" ,,Chim. Tohle je můj pokoj." ,,A?" ,,Neměl bych já říkat tobě to aby jsi vypadnul?~" Jimin se po mě podíval a zamračil se. ,,Jeon Jungkook-" ,,Dobře! Už jdeme!"
Okamžitě jsem slezl z postele, vzal Taeho za ruku a oba jsme vypadli z pokoje. ,,Tady někdo nechce riskovat týden bez sexu~" ,,Tae." ,,Hmm?~" ,,Nech mě použít tvoji koupelnu..."



————————————
Dlouho na scéně nebyl sladký Tae🥰

EUPHORIA for Jimin [Jikook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat