Taehyung
K mému překvapení jsem se probudil docela dost brzo ráno. Bylo jedenáct a to jsem byl připravený k tomu, že ke mně přijde Jin a strhne ze mě deku. Bohužel mu takovou radost dnes neudělám.
Hlava? Ta mě bolela brutálně, takže moje první cesta bylo do kuchyně, sehnat nějaké prášky. Byli tady všichni kromě Jungkook a Jimina, takže mě napadlo, že jsou asi u sebe společně v pokoji. Večerejší večer jsem měl dost v mlze, ale i tak jsem se nemohl zbavit pocitu toho, že jsem si to s někým málem rozdal...
Sedl jsem si ke stolu vedle Namjoona, který řešil něco přes sms. Pravděpodobně něco s BH. Nebo možná nějaké další focení. Můj mobil jsem nechal u sebe v pokoji a pak mě tak nějak napadlo, že jsem ještě ani nedošel so koupelny. Takže jsem se okamžitě zvednul a šel se umýt.Potom co jsem se vrátil byl Chim a Kook pořád zalezlí. ,,Chim je s Jeonem?" Zeptal jsem se, ale Jin zakroutil hlavou. ,,Není mu dobře. Je u sebe v pokoji."
,,A Jungkook?"
,,Nebyl u tebe?" Co by dělal u mě? Zavrtěl jsem hlavou. ,,Ne?"
,,Šli jste společně na film, nebo cos' to vůbec včera - dneska - brblal..." mumlal Seokjin. Chvíli jsem se zamyslel, ale pak jsem vyvalil oči a vůbec nechtěl věřit tomu, co jsem já a Jungkook včera dělali.
,,Děje se něco?" Zeptal se Hobi, když se na mě tak divně díval. A kdo by se taky divně nedíval? Ztuhnul jsem jak idiot. A že já jsem idiot! Tohle až se dozví Jimin... ale asi mi to chybělo.
,,Tae, když tady tak stojíš, nedojdeš pro Kooka? Ještě se neprobudil a oběd je skoro hotovej." Zeptal se mě Jin, ale já za ním v žádném případě nemohl. Jak na sebe budeme asi jako dívat? Co si jako bude myslet? Prosím, ať si to nepamatuje!
,,Umm.. Jin! Musím na záchod! Jdi tam ty!" Řekl jsem a doslova jsem utekl z kuchyně, abych na Jeona hned nenazaril. Zabouchl jsem se v pokoji a pokoušel se najít nějaké... řešení? Ale má to cenu? Nic ne přeci nestalo... jen... úlet?Jungkook
,,ook-!... Kook... Jungkook!"
,,Pět minut..."
,,Okamžitě zvedej tu svoji línou prdel!"Otevřel jsem oči a sletěl z postele. ,,Jin?! Co to má znamen- ah!" Chytil jsem se za hlavu, protože mě začala okamžitě celá bolet. Jin mě srazil z postele, aby mě probudil a stál nademnou.
,,Je oběd. Dýl se chrápat nebude! Všichni pak půjdou pozdě spát a zítřejší trénink nikdo včas nestihne!" Zabručel Jin, nonšalantně se otočil a chystal se odejít ven z mého pokoje. To jsem snad poslední, kdo ještě není vzhůru?
Pomalu jsem se zvednul a posadil se na kraj postele. Neměl jsem na sobě tričko a upřímně si ani neamatuju, kde jsem ho nechal. To samé platí i o kalhotách, ale ty jsem hned uviděl hozené vedle postele.
Postavil jsem se na nohy, vzal do ruky kalhoty co leželi na zemi a hodil je na hromadu oblečení, které mám v plánu už nějakou dobu vyprat. Ale tak víte co... každý má v pokoji svého němého sluhu. (A/N Ano... každý...:D) Protáhnul jsem se a z šatníku vylovil něco pohodlného, protože dnes mám v plánu nic nedělat, když už máme tak vzácné volno.
Hodil jsem na sebe černé kalhoty s bílým tričkem a chystal se jít do kuchyně. Hlava mě pěkně bolí a troufám si říct, že v tom nejsem sám. Ještě než jsem odešel, koukl jsem se na noční stolek po svém telefonu, ale nebyl tam, takže jsem včera vyloženě nebyl ani schopný zapojit mobil do nabíječky. Odfrknul jsem si, iPhone vyhrabal z rozhrabané postele a napojil ho na nabíječku. Mobil jsem potom nechal v posteli a odešel pryč.
V kuchyni byl jen Jin, Joon, Suga a Hobi, ale Jimin a Tae nikde. ,,Kde je Jimin a V?" Zeptal jsem se, když už mě Seokjin tak úchvatně probudil.
,,U sebe na pokojích. Chim se necítí dobře a Tae odešel chvilku před tím, než jsi přišel. Tady, polívka. Naše žaludky dneska víc nepřežijou. Hobi už dvakrát letěl na záchod," řekl Jin a na stůl postavil moji misku. Sedl jsem si k ní a začal jíst.
,,Chim se necítí dobře? Všichni jsme to pěkně přehnali," řekl jsem.,,Vypadá to, že má Jimin teplotu. Neřekl bych, že je to kvůli včerejšku," odpověděl Jin a sedl si naproti mě. A k mému překvapení, měl na krku cucáka. ,,Emm, Jin?"
,,Hmm?" Zvedl hlavu a podíval se na mě. Já zvedl ruku a ukázal tak na svůj krk. Jin to vyloženě pochopil, zčervenal a rychle odešel do koupelny. Určitě jde nanést větší vrstvu make-upu. Namjoon si to vyloženě pěkně užil. Já si sice zatím včerejšek nevybavuju, ale určitě vím, že tak dlouhou líbačku jsem dlouho neměl. Klidně bych si to hned zopakoval. Jimin si to musel opravdu užívat...
Namjoon po chvilce přišel ke mně a hodil na stůl plato prášků. ,,Na bolest hlavy." Usmál jsem se a ukázal mu palec nahou. Donesl jsem si sklenici s vodou a prášek po tom, co jsem dojedl, zapil. Sklenici jsem potom odložil na stůl a chystal se zajít za Parkem Nemůžu ho nechat samotného, když je mu zle.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]