Jungkook
Pane bože, proč jsem přestával dávat pozor? A je ten chlap vůbec kurva v pohodě? NE, absolutně ne!
Ten magor se během chvíle, co jsem nedával pozor a hrnul jsem na Jimina moje otázky, vytáhl si od někud nůž. Malý, ale i tak by nám mohl dost znepříjemnit život. Jak mu to sem vůbec mohlo projít?
,,Jak mi to mohlo projít? Nikdo, vole, nekontroluje to, co máme v kosmetických taškách! Ty vole, na internetu toho seženeš fakt hodně!" Křičel na nás. Já jsem jen... vážně nemohl věřit to, co jsem to akorát slyšel. Upřímně, nevěděl jsem, jestli se tomu mám smát a nebo volat o pomoc.
,,Luke, uklidi se!" Zakřicel na něj Jimin a postavil se. Jednou rukou mě chytit za rukáv a tahal mě k sobě dozadu, jako by naznačoval to, že máme hned zmizet.
,,Luke, myslel jsem, že jsi chlap v pohodě, ale tohle - tohle není normální. CO SIS TO DOVOLIL NA MÉHO PŘÍTELE?!" Zařval jsem tentokrát já a Luke provokativně nadzvedl obočí. Na jeho tváři se začal rýsovat totálně nechutnej úsměv. ,,Ani nevíš jak jsem si s ním jednou malém užil~" řekl Luke a mě po těle projel mráz. Jak daleko tohle Jimin hodlal dotáhnout? Jak daleko ho nechal aby... zaše?!
Měl jsem šílenou chuť mu urvat hlavu z krku, nazvat mu do prdele jeho vlastní péro a- ,,Taky ani nevíš, co bych pro něj byl schopný udělat... Jeon Jungkook? Neklame kompromis? Někdy mi Jimina půjčíš a nikdo se o našem malém problému nezmíní~" co to ten úchyl jako zkouší?
Musel jsem si rychle vyčistit hlavu. S Jiminem si promluvím... později. Teď musím něco udělat s tím maniakem před náma. A rychle.
,,Co si o sobě vůbec myslíš?" Zamumlal za mnou Jimin. Podle jeho hlasu mi bylo jasné, že se mu chce brečet. ,,Co si to o sobě jako kurva myslíš?! LUKE! Všem pošli naše fotky! Je to jedno! UŽ JE TO JEDNO! Všichni to už vědí! Naše... dohoda! Ta padá! Luke, pusť ten nůž a ke všemu se přiznej!" Dostal ze sebe. Jeho ruka na mém rukávu se jasně třásla. Musel brečet. Nechci si ani představit- co mu Luke všechno udělal- co mu mohl udělat! Proč jsem o tom kurva celou dobu nevěděl?!
,,Vážně? Jimin, tvoje díra by se tak ráda otevřela pro každýho... z tebe jenom sálá slovo kurva, když se na tebe každej chlap podívá! Měl jsem toho ptáka do tebe nedávno v BH strčit hned a nečekat jako kokot! Měl jsem tě vohnout hned jak jsem mohl! Neříkej, že sis nic neužíval!"...Blik...
Asi se mi solidně rozsvítilo v hlavě. Vyvalil jsem oči hned potom, co řekl, že je Jimin kurva. Že ho chce naložit každej chlap. Že Jimin chce, aby si ho každej vzal. Že ho měl vohnout hned ten ten v BH. Jak dluho-
Ani nevím, kdy vlastně jsem se od Jimina odtrhnul a vyběhl jsem proti Lukovi jako blázen.
Ani nevím, kde se tady vzal Taehyung a odkopnul ze mě Luka dolu.
Ani nevím, kde se mi na ruce vzala ta rána, ale vyloženě z ní teklo dost krve, protože si ke mně Jimin okamžitě kleknul, utrhnul kousek svoji košile a začal mi ji obvazovat ruku.
Pomalu jsem se posadil a podíval se směrem tam, kde stál V s Lukem sráženým k zemi. Luke byl na zemi břichem dolu a Tae mu seděl na zádech. Rukama mu držel ty jeho aby se nemohl pořádně hýbat a ve chvilce času po ke mně hodil telefon.
,,Ochranku, hned!" Řekl, Jimin vzal mobil rychle do ruky a zavolal Namjoonovi. Když to vzal, Jimin mu rychle řekl, co se to děje a že mají co nejrychleji přijít. Koukal jsem jako blázen. Vážně mi na chvíli muselo úplně přeskočit. Ale... kdo by to neudělal? KURVA, člověk, kterýho miluju chtěl někdo cizí znásilnit. A ten člověk byl celou dobu hned u nás. U mě. Smáli jsme se spolu, Tae ho dokonce s Hobim brali jako fajn parťáka.
,,Jimin!" Otočil jsem se hlavou na Jimina. Nikdy jsem ho takového neviděl. Oči měl plné slz a to se nic nestalo. ,,Jimin." Zopakoval jsem v klidu a natáhl jsem k němu ruce. Objal jsem ho kolem krku a jemně ho šimral na zádech. Tohle teď potřebuje. Chvilku klidu.
,,Jungkook, vem ten nůž a zahoď ho co nejdál! A pojď mi pomoct!" Zavolal na mě Tae. Byl to Jimin, co nůž odkopnul na druhou stranu zachodů a jsem šel pomoct Taemu s Lukem. Vzal jsem ho za nohy a přirazil ho k zemi ještě víc. Nezdá se, ale ten chlap má páru. Jimin je silný, ale tohle je monstrum.Nemuseli jsme čekat dlouho a do dveří vletěl Namjoon společně s ochrankou, kterou tady máme sebou pokaždé, pro jistotu. A vyloženě se nám konečně porvé za naše kariéru hodila. Poprvé a doufejme, že i naposled.
Jin doběhl pro Jimina a odvedl ho pryč. Ten se na mě ještě mezi dveřma podíval, asi jesli jdu taky a potom už odešel. Jin se o něj postará.
Já a Tae jsme Luka přidali do rukou strážníků. Nezapomněli ani na jeho mobil a nůž, který měl u sebe a s postava ho vyvedli ven.
,,Jungkook?" Ozval se Namjoon. ,,Tohle budete muset vysvětlit. Myslím, ty fotky-" kývnul jsem. A to mu stačilo k tomu aby se na nic víc neptal.——————————
Mám takový pocit, že se vám kapitola 66 líbila!
Tolik úžasných komentářů!
Měla bych to dělat častěji!
Ouuu
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]