Jimin
,,Co to jako má znamenat?!"
,,Je to hrozný, na co to jako skladuješ?!"
,,Koupil jsem to v Japonsku!"
,,Nikdy si to na sebe nevezmeš! Vyhoď to!"Tae znovu přebíral šatník a Jin se mu do toho vložil. Má pravdu, má tolik hadrů, který nenosí, že to snad ani není možný...
Nakoukl jsem k němu do pokoje a zaksichtil se na něj. On mi to oplatil a Jin si mě okamžitě všimnul. Jejdaaa.
,,Jimin! Ty bys toho taky mohl hromadu vyházet! Tenhle byt za chvilku praskne!" Dal ruce v bok a jakoby mě snad i probodnul pohledem. Člověk by se tomu i dovil, ale i někdo tak pohledý jako je Kim Seokjin dokáže být pěkně děsivý.,,Už jdu na to!" Odpověděl jsem mu a co nejrychleji jsem mazal do svého pokoje, jen se za mnou prášilo. Když je Jin nervama bez sebe, je lepší mu všechno odkývat. Ale jo, nejen Tae toho má v šatně mraky. To my všichni.
Po dnešním šíleným ránu bych stejně zůstal nejradši v posteli a nic nedělal. První hodinu jsem se pomalu nemohl postavit na nohy a už vůbec ne si sednout. I teď ještě hodně dlouho uvažuju nad tím, jestli mě vázně bolí nohy abych si sednul, nebo hezky postojím. Kooka jsem od sebe vyrazil a hned jak se vrátil ráno ze sprchy, pěkně to schytal. I když bych řekl, že mu to bylo skoro jedno, protože se celou dobu culil. Stejně, žádný sex nebude! Jen ať si něco zkusí...
,,Joon, neviděl si moje boty? Ty jak sem' si koupil, než jsme odletěli do Kanady," zeptal jsem se Namjoona, když jsem vešel do kuchyně pro něco k pití.,,Ne, potřebuješ je?"
Zakroutil jsem hlavou. Nepotřebuju je, ale za boha netuším, kde jim je konec.
,,Někde tady budou. Sám nevím kde mám polovinu věcí. Hobi vypadá, že stratil i hlavu." Na to jsme se oba začali smát.
,,Co budeme mít k obědu? Uklízíme to tady už od rána. Je skoro odpoledne a já pořád nic nejedl!" Brblal Tae, když přišel na za námi. Tak rozcuchané vlasy se u něj jen tak nevidí.,,Uvařím!" Křičel na nás od někud Yoongi. Super! Aspoň někdo, kdo umí vařit. ,,Pomůžu," přidal se Jin a Kook za ním. On taky?
Nechali jsem je s Joonem v kuchyni a vrátili se do úklidu. Teda, teď už spíš jen k odklízení věcí, co jsme rozházeli kolem. Popravdě, konečně to tady vypadalo jako byt, kde někdo žije a ne jako skládka.
Zalezl jsem si k sobě do ložnice a opravdu opatrně jsem si sednul na postel. Kurva. Mám pod sebou měkkou matraci, ale i tak mám pocit, že mi někdo do mé spodní poloviny strká nůž. ,,Vážně, jednou se ti to vrátí, Jungkook," zabrblal jsem si pro sebe.
A jako na zavolanou... ,,Hmm, co se mi vrátí?" Otočil jsem hlavu od země a ve dveřích stál Kook.,,Co tady děláš?!" Prsknul jsem po něm.
,,Nejsi rád, že vidíš svého přítele?" Zahýbal obočím nahoru a dolů a překřížil si ruce na jeho svalnaté hrudi.
,,Neměl jsi dělat jídlo?"
,,Yoongi je u sporáku. Na to není potřeba tolik lidí. Takže nás s Jinem vyhnal pryč."
Musel jsem se zasmát. Upřímně, vážně, tohle Yoongi řekl? To mu snad někdo předtím vyhrožoval, že se v příštím životě nestane kamenem.
Kook zakroutil hlavou a přišel si sednout vedle mě. Když dosedl, postel se zhoupla.,,Ah-" Heknul jsem.
,,Tady je někdo vážně hotový." Usmál se hrdě. ,,Kvůli komu asi?" Zamračil jsem se.
,,Přejde to," brouknul. Jeho ruku dal kolem mých ramen, druhou mi dal na stehno. Podíval jsem se na něj a našpulil pusu. ,,Snad jsem nic tak špatného neudělal."
,,Ne, jen si mi zaručil to, že si týden v klidu nesednu."
,,Nelíbilo se ti to snad?"
Na to jsem zčervenal. Odtrčil jsem ho od sebe, vzal jsem do rukou polštář a objal ho. ,,Asi začnu žárlit i na polštář," řekl a vzdychnul si. Zakroutil jsem očima a polštář mu strčil do tváře.,,Ty víš, že se mi to líbilo," odpověděl jsem mu. Polštář jsem pořád držel před ním. Začal se smát a polštář ze sebe odstrčil.
,,Takže ti nevadí, že si tě vezmu znovu?" Zeptal se a rukou mi začal šmátrat po zadku.,,Umm..." Zamumlal jsem a objal ho kolem krku. ,,Jestli ho tam dneska strčíš znova, na nohy se nepostavím snad už nikdy," řekl jsem a začal ho líbat.
Jazykem mi vjel do pusy a rukou mi začal projíždět po stehnu. Přitáhl si mě k sobě a já mu pomalu začal vzdychat do pusy, když-*pink*
Prostě to budeme ignorovat... Jenže pak se to ozvalo znova a znova.
Kook zakroutil očima a podal nám oboum naše telefony. Svůj měl v kapse a pro můj se natáhl se na noční stolek, který byl vedle postele. Namjoon něco posílal do skupiny.GROUP CHAT
RM: psal manažer
V: ??
Suga: co potřebuje
V: JOON!
RM: Máme někoho novýho... maskéra myslím
JM: to to je tak důležitý?
JK: zrovna to bylo zajímavý Joone...
JM: JEONE!...
V: tady si někdo chtěl zase užít a mě nechal stranou hmm *mucq*
JK: už tak nemůže chodit...
JM: kdo za to asi může?
Jin: nemůžeme mít normální konverzaci?
V: notak tohle bylo zajímavý
Jin: proč nám to píšeš? Stačilo se sejít...
RM: večer se máme stavit ve studiu, je to nějaký nový maskér a asi tři lidi za kameru
JK: a to je máme pozdravit nebo co? Wow pocta fakt
RM: prý je to někdo známí. Prý je fakt dobrý
RM: chce nás vidět... chce si udělat první dojem nebo co
JM: vážně...
Suga: nechci
J-dope: mám hlad
Suga: jídlo hotovo
V: proč se bavíme o blbostech? JDEME JÍST!
RM: tohle ještě vyřešímeKoukl jsem se na Jungkooka a naznačil mu, ať mi pomůže se zvednout. Vzdychnul a pomalu mi pomohl na nohy.
,,Takhle nás vyrušit..." zamumlal a zmáčkl mi zadek. ,,My si toho ještě užijeme hodně," řekl a mrkl na mě.
Ahh jsem v tom až po uši.
ČTEŠ
EUPHORIA for Jimin [Jikook]
FanfictionDOKONČENO Jimin a Jungkook jsou členy skupiny BTS. Jenže jejich vztah se postupem času změnil v něco docela jiného. __________________ Top: Jeon Jungkook Bottom: Park Jimin [start:září2019/end:11.září2020]