Daddy [Modern AU]

1.2K 74 32
                                    


Ciel Phantomhive, patnáctiletý chlapec seděl smutně na posteli a poslouchal další hádku svých adoptivních rodičů. Měl pocit, že on je tou příčinou. Ale ani jeden mu nikdy neřekl pravdu, proč jejich vztah chátrá.

Jak to všechno vlastně začalo? Ciel se dostal do domova už v pěti letech. Jeho praví rodiče byli alkoholici a syna zanedbávali. Ale v domově nepobyl dlouho. Rok nato si ho adoptoval mladý pár. Ciel si svého adoptivního tátu hned zamiloval, ale jeho přítelkyni nikdy. A ona jeho očividně taky ne.

Ciel sevřel polštář a koukal na dveře. Poslední dobou slýchával jen jejich hádky. Ze školy se mu domů vůbec nechtělo. A hned měl několik důvodů. A jeden z nich byly ty jejich hádky. A druhý...

,,Cieli?" chlapec zvedl pohled. Smutně se na svého tátu podíval, ale potom se usmál. Sebastian přišel k němu a sedl si na kraj postele.

,,Co se stalo tentokrát?" zeptal se neutrálně Ciel. Sebastian si povzdechl. Narozdíl od jeho přítelkyně jemu dost vadilo, že je Ciel svědkem jejich hádek.

,,Neřeš to. Už bude po zbytek večera klid. Mally, odešla k sestře," pousmál se a pohladil ho po vlasech. Chlapec kývl.

,,Sebastiane, řekni mi pravý důvod těch vašich hádek. Jsem já tím důvodem?" zeptal se po přemýšlení Ciel.

,,Nedělej si zbytečně starosti. Máš nějaké učení do školy?" usmál se Sebastian. Ciel zamrkal.

,,Nemám. Proč?" odpověděl se zájmem.

,,V kině dnes v osm dávají docela dobré filmy. Nechtěl bys jít na něco? Aspoň přijdeš na jiné myšlenky," usmál se něžně a pohladil Ciela po hlavě. Chlapec jen nadšeně přikývl. ,,Tak fajn. Vyber nějaký film, ale ne žádný slaďák," zasmál se a odešel, nechaje Ciela samotného.

Se Sebastianem nebyl nikde sám už ani nepamatoval. Vždycky se k nim přidružila Mally a tátu mu kradla. Ciel se zarazil. Já žárlím!? Já žárlím. Uvědomil si. Opravdu. Už nějakou dobu nevnímal Sebastiana jen jako tátu. Na Mally neskutečně žárlil. Tu ženskou nikdy rád neměl. Nikdy nechápal, co na ní Sebastian viděl. Avšak pak se pro sebe zle usmál. Jejich vztah byl v troskách.

Ciel sedl k nooteboku a šel se kouknout na nějaký ten film. Než sjel téměř dolů, tak se šklebil jak kdyby požil citron.

,,Sebastiane!" zařval na byt. Zmíněný se do chvíle objevil ve dveřích. ,,Našel jsem, po projetí všech těch romantických škvárů, super horor. Jmenuje se to, Download and die. Může být?" zeptal se s nadějí v hlase Ciel.

,,Nebudeš se bát?" uchechtl se Sebastian. Ciel protočil očima. ,,Fajn, jen se ptám," protáhl se smíchem a dal ruce před sebe na svou obhajobu.

* * *

,,Myslel jsem, že se nebudeš bát?" podotkl pobaveně Sebastian, když šli parkem po skončení kina domů. Mohli jet normálně autem, ale Sebastian trval na zdravé procházce. Nebylo to daleko.

,,Sklapni," odsekl Ciel.

,,Já jen, že mi drtíš ruku," zasmál se. Ciel na to neodpověděl. Jenom se ho pevněji chytl a natiskl se na něho. Nezajímala ho jeho reakce. Konečně tu nebyla jeho přítelkyně a on ho měl pro sebe. Avšak víc než tohle si nedovolil.

,,Fajn. Bylo to docela děsivé. Prostě představa, že si stáhneš aplikaci, která ti řekne čas tvojí smrti je děsivá," přiznal Ciel.

,,Mě by zajímalo, kdy zemřu," uchechtl se Sebastian. Ciel ho praštil do ramene a protočil nad ním očima. ,,No co je?"

SebaCiel Oneshots✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat