Malá parta ve složení: Sebastian, Ciel, Alois, Claude, Lizzy a Grell, který se přidružil k nim, seděla kolem hrací desky s názvem Dostihy a sázky, a všichni byli velmi zabraní do hry. Alois házel kostkou, obratně se vyhnul všem dostihům na koních Ciela a skončil ve své stáji. Ciel zbělal zlostí. Prohrával na celé čáře. Zbyla mu jen jedna, ta nejlevnější stáj a ještě k tomu byl skoro bez peněz.,,Jsi na řadě, Cielku," zazubil se na svého vrstevníka Alois. Ciel mu vytrhl kostku a házel. Měl aspoň teď štěstí. Nic neplatil. Alois si tu nadvládu užíval, ale stejně na tom byl nejlépe Claude. Koní neměl moc, ale za to měl opravdu velké jmění. A vesele drtil Sebastiana, který na tom byl asi stejně bídně jako Ciel.
Ciel a Sebastian seděli vedle sebe. Oba s totožnými, znuděnými výrazy sledovali hru a jen se zle šklebili, když platil kdokoliv jiný než oni dva. Navíc Sebastian si stál za tím, že ten pavouk švindluje a že si tajně bere z banky peníze.
,,Já tě vidím," pronesl potěšeně Claude směrem k Sebastianovi, když si všiml, že druhý démon stojí na políčku jeho koně. Sebastian od sebe vzal čtyři sta a natáhl to ke Claudovi. Ale když to pavouk chytil, Sebastian to odmítal pustit. ,,Dej mi to. Mám na to právo, smetáku," prskl Claude a trhnul rukou ve snaze mu peníze vzít.
,,One hell of a brush," zasmál se Alois. Sebastian protočil očima nad hloupou poznámkou.
Sebastian se ale rozhodl protestovat. Nerad prohrával. Držel bankovku opravdu silně. Claude taky. Přetahovali se. Kam jinam to taky mohlo zajít, než že papír roztrhli vejpůl. Sebastian to pustil a Claude ho zabil pohledem. Sebastian se potěšeně usmál.
,,Tos udělal schválně," zasyčel Claude a vzal si půlku bankovky, která ležela na desce.
,,To bych si nedovolil," pronesl pobaveně Sebastian. Claude protočil očima a dal další peníz k sobě. Sebastian se na to nemohl dívat.
Ciel se naklonil k Sebastianovi. ,,Spolčíme se proti nim? Horší už to být nemůže," zašeptal Ciel. Sebastian neměl zájem.
,,Ne. Vždyť se na sebe podívej," narážel na Cielův bídný stav. Ciel uraženě vyšpulil rty a odtáhl se zpátky k sobě.
,,Nebuď uražený," zasmál se Grell a rýpnul do Sebastiana prstem. Sebastian jen něco zavrčel a odstrčil Grellovu ruku z jeho osobního prostoru. Mezitím už Claude vesele pokračoval ve hře.
,,Claude, nemusíš mi dávat nic, ale večer mi uděláš dort," zazubil se Alois na svého sluhu. Claude kývl a hra pokračovala.
,,Ale hra by o něčem byla, kdyby jste vy dva nepodváděli. Spolčili jste se," prskl Ciel a založil si ruce na hrudi.
,,Závidíš, že se s Claudem dá domluvit?" rýpnul si Alois. Narážel na Sebbyho uraženost. Sebastian na blonďáka ukázal prostředníček. ,,Vždyť to říkám."
,,Nech ho být. Je to vaše vina," hájil Sebastiana Ciel.
,,Alois nic neudělal," přidala se Lizzy. Ciel se ošil. Stále si nezvykl, že teď je její oblíbenec Alois.
,,Hej, hrajeme," ukončil debatu Grell.
V napjatém tichu pokračovali dál. Sopka vybuchla ve chvíli, kdy Ciel stoupl na nejdražšího koně ve hře, který patřil Aloisovi. Alois se zašklebil. Ciel se koukl na svůj mizerný majetek. I kdyby prodal všechno, tak mu to nebude stačit. Přemýšlel.
,,Já se na to můžu..." převrátil celou desku a všechny věci se rozkutálely po pokoji. Krom Sebastiana se všichni zamračili. Sebastian si s Cielem plácl.
,,Přesně tak," souhlasil Sebastian.
,,Vy dva jste si fakt souzeni. Oba stejní blbci," pronesl Claude opovrživě.
,,Že to říkáš zrovna ty," řekli nastejno Ciel se Sebastianem. Nakonec hra skončila s tím, že nikdo nebyl vítěz ani poražený. Ciel byl spokojený. Sebastian jakbysmet.
👨❤👨
Neptejte se, kde jsem na tohle přišla. Jen asi, že je to taky z mého zajímavého života. :D Dostihy a sázky je prostě hra pro každého a já z toho mám fakt vzpomínky. Mimochodem bych si s nima docela ráda zahrála. XD
Jop, koukněte na mou novou fanfikci.❤
A... On. To. Věděl!
ČTEŠ
SebaCiel Oneshots✔
FanfictionMáš rád/a yaoi, Kuroshitsuji, anebo ship Sebastian x Ciel? Nebo hlavní roli hraje tvoje zvědavost, co je tohle za blbost? Tak neváhej a pojď se mnou do mého světa, kde se SebaCiel stává skutečností!... ... ...Ne, dělám si srandu. Je to jen můj trap...