Přespávačka [Modern AU]

642 60 47
                                    


,,Uvidíš, bude to fajn. A bude tam Ciiieeel,“ pronesl zpěvavě při přemlouvání bratra Claude. Sebastian byl líně rozvalený na gauči a nejevil žádný zájem. Jeho pozornost měli Simpsonovi ve filmu a Bártův striptýz, u kterého chytal záchvaty smíchu.

,,Nikam nejdu. Z Aloise mám depky. A co jsi myslel tím, že tam bude, cituji; Ciiieeel? Je to přece u něj doma. Tak logicky,“ nadzvedl jedno obočí. Claude se uculil. Což vypadalo spíš jako úšklebek nebo velmi nepovedený úsměv.

,,Jak hloupá otázka. Ten kluk se ti líbí a neříkej, že ne. Tak pojď, brácho,“ řekl Claude a začal Sebastiana tahat za ruku z gauče. Sebastian se jen minimálně bránil. Dobře se mu sedělo a byl líný cokoli dělat. ,,Simpsonovi ve filmu máme i dévédéčku.“

,,Jsi otravný jak svítiplyn. Tak jo, ale přestaň mě tahat,“ svolil nakonec a vstal. ,,Dej mi chvíli,“ řekl Sebastian a zapadl k sobě do pokoje. ,,Sakra, vypadám jako vrabčí hnízdo. Minimálně tedy moje vlasy.“

Sebastian ze sebe dělal lidskou bytost, mezitím Claude netrpělivě stepoval u dveří. Claude měl s Cielem pravdu. Sebastian ho měl rád, ale ten kluk byl kus ledu. Už jenom kvůli němu chtěl vypadat lépe.

* * *

,,Máš ty chipsy?“ ptal se Alois svého nejlepšího přítele. Ciel se koukl na stůl.

,,Ano,“ odpověděl.

,,Křupky?“

,,Taky.“

,,Chla- tedy kofolu?“ zasmál se Alois, který si byl vědom přítomnosti Cielovy tety. Ciel se na Aloise otočil a zamračil se. Jestli tady Alois propašoval alkohol, tak tahle pyžamová párty nemůže skončit dobře.

,,Je tady všechno. Od vody po pět krabic pizzu. I když si myslím, že to stačit nebude,“ řekl Ciel, aby předešel dalším hloupým otázkám. Alois spokojeně tleskl a hupsnul na pohovku.

,,Kde je ten Claude? Mám hlad,“ zamrmlal Ronald, který scházel z patra spolu s Grellem. Čekalo se jen na něj. Jak jinak. Když se nečekalo na Aloise nebo Grella, tak to byl Claude.

,,Snad se mu pomůže přemluvit Sebbyho,“ zadoufal červenovlasý a zamilovaně se zasnil.

Ciel se pro sebe zamračil. Ale zase se pousmál a vzal si do ruky sklenku s kofolou. Z předsíně se ozvala jeho teta a oznámila svůj odchod dodala, že nemají podpálit barák.

,,Sebastian určitě nepřijde. Nemá důvod,“ ujistil všechny Ciel. I když vlastně rozesmutnil i sám sebe. Byli přátelé, ale to mu nestačilo. Grell byl Cielův kamarád, ale Ciel na něho neuvěřitelně žárlil.

,,Ty bys měl být tím důvodem,“ pošeptal Cielovi do ucha Alois a u toho zapištěl jak holka. Ciel protočil očima a odtáhl ho od sebe.

Ozval se zvonek. Alois se velkoryse nabídl, že půjde otevřít. Hlavně nechtěl, aby ostatní viděli líbačku s Claudem. Jaké to bylo překvapení, když vedle svého přítele viděl i Sebastiana. Ovšem ten Aloise odignoroval.

Cielovi se rozzářily oči, když uviděl Sebastiana vcházet do obýváku. Vstal a možná radost projevil až moc.

,,Ahoj,“ pozdravil ho Ciel.

,,Ahoj,“ oplatil mu to Sebastian. Nastalo ticho. Sebastian odvrátil pohled a prohrábl si vlasy. Mírně se usmál. Ciel se nervózně poškrábal na zátylku.

Mezi ně skočil Alois a oba je objal kolem krku. ,,Tak se jdeme bavit, ne? Cieli, zapínej Just dance!“ výskl blonďák a zatlemil. Sebastian se podíval na Ciela a Ciel na něj.

,,Slez ze mě,“ zavrčeli stejně na Aloise.

,,Jo, vy jste si souzeni,“ zazubil se a nechal je zmateně stát na místě. Ciel v hlavě křičel studem.

Zábava se rozjela. Just dance byl božstvo. Ciel se Sebastianem prvně hrát vůbec nechtěli, ale byli přinuceni. Cielovi hrozilo zabavení jídla a Sebastianovi, že mu Claude utopí kočku.

Na písničku Timber to ti dva opravdu rozjeli. O Cielovi se vědělo široko daleko, že je prkno, ale teď to tak nevypadalo. Možná jen potřeboval správného partnera. K tanci, samozřejmě.

,,No nejsou dokonalí?“ zašeptal Alois Ronaldovi. Druhý blonďák přikývl. Pak se otočil na Grella, který drtil nebohý chips.

,,Grell vypadá, že za chvíli spáchá sebevraždu,“ zasmál se Knox. S Aloisem se zachechtali.

,,A pak, že brácha Ciela neřeší,“ zamumlal Claude.

S krásnými čtyřmi hvězdami skončili a šli se sednout. Věnovali si úsměv, ale taky si přísahali, že tančit už nejdou. Sledovat Grella a Aloise byla větší sranda. Hlavně, když tančili spolu Gentlemana. Dva úchylové na ještě úchylnější písničku.

Únava se ale přihlásila a Alois zalomil jako první. Odsouhlasili tedy, že dodělají poslední pizzu a půjdou si lehnout. V krásné tři hodiny ráno.

Ciel si lehl. Zhasl a zavřel oči. Jenže leželo se mu špatně. Postel mu přišla příliš tvrdá. Potom zase příliš měkká. Vyměnil tak sto padesát poloh, ale nakonec civěl do stropu. Usmál se. Takhle se nebavil už dlouho. Ale kdyby tu nebyl Sebastian, tak by se asi tolik nebavil. Není ti náhodou dobře s osobou, kterou máš rád?

Otočil se na stolek. 3:37. Povzdechl si. Nemělo asi ani cenu se pokoušet usnout. Ozvalo se zaklepání. Ciel zbystřil a čekal, až dotyčný vejde. Byl to Sebastian.

,,Cieli, odcházím,“ pronesl tiše. Ciel zamrkal. Posadil se.

,,Něco se stalo?“ zajímal se. Sebastian zatřásl hlavou.

,,Ne, to ne. Nejsem zvyklý spát u někoho. Neusnu jen tak někde,“ vysvětlil mu. Ciel chápavě přikývl.

,,Je ale pozdě v noci,“ zamyslel se. Pak polkl. ,,Tak... No, můžeš si lehnout tady ke mně?“ řekl váhavě Ciel.

,,Tak jo,“ přikývl hned Sebastian. Dvěma kroky překonal vzdálenost mezi nimi.

Ciel vytřeštil oči. Nečekal, že na to opravdu kývne. S tím souhlasil hned. Uhnul mu a Sebastian si vlezl na půlku blíž ke zdi. Postel nebyla velká. Větší než půlka matrace, ale menší než manželská postel.

,,Něco mezi nás dám, aby to nebylo divné,“ řekl Ciel a sroloval deku, kterou dal mezi ně doprostřed postele. Sebastian se otočil na bok a podepřel si hlavu.

,,Jsem teď za nepřátelskou hranicí? Nevadím ti tady?“ zeptal se pobaveně Sebastian. Ciel ho zasněně pozoroval, ale pak se vzpamatoval. Začal zuřivě máchat rukama. Sebastian se trochu stáhl, aby náhodou nedostal facku. Ciel byl číslo.

,,Ne! Vypadá to tak?“ uchechtl se. Sebastian přikývl.

,,Jsem rád, že mě bratr přemluvil přijít,“ řekl tiše Sebastian. Dívali si navzájem do očí.

,,Jsem rád, že jsi přišel,“ zašeptal Ciel.

Sebastian ho vzal za bradu a palcem ho pohladil po tváři. Ciel němě pootevřel ústa. Tváře mu zčervenaly. Najednou mu ta deka mezi nimi začala vadit. Sebastian chvíli váhal, ale nakonec sebral všechnu svou odvahu a Ciela něžně políbil. Jen se otřel o jeho rty a trochu se odtáhl.

,,S-Sebastiane... co to děláš?“ zašeptal Ciel v rozpacích. Sebastian se usmál. Ten kluk byl roztomilý.

,,Mám přestat?“ řekl hravě Sebastian.

Ciel neměl v plánu odpovědět. Aspoň prozatím ne slovy. Vystartoval a na Sebastiana si lehl. Dychtivě ho políbil.

,,Ne. Pokračuj.“

👨❤👨

Líbilo? :D Just dance je nejlepší. S kamarády jsme to jeli pořád. xD A jak jsme se u toho nasmáli. Hlavně u Rasputina, kde jsem si málem zlámala končetiny. xD

SebaCiel Oneshots✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat