Domluvená svatba III. [Modern AU]

841 72 12
                                    

Ehm... když si nepřečtete předchozí díly, je to o ničem. Ale nebudu si dělat reklamu. :D

👨❤👨

Ciel se váhavě vpíjel do rtů muže, který si za takovou chvíli získal jeho chladné srdíčko. Okolní lidé jim byli fuk. Oni od sebe nechtěli. Z nevinného polibku se stalo vášnivé líbání.

,,Sebastiane, počkej," zašeptal zadýchaně Ciel. Sebastian se od něho trochu odtáhl. ,,Počkej na pokoj. Tohle bude mít i dohru. Jen... vadí mi, jak ostatní čumí," špitl chlapec a pohledem ukázal na pár jedinců, kteří je sledovali.

Sebastian protočil očima. Takže dva puberťáci, rozdávající si to na lavičce v parku, to je v pohodě, ale dva zamilovaní novomanželé, líbající se v parku je pohoršuje?

,,Zaostalci. Pojď, jdeme jinam," odfrkl dotčeně Sebastian. Ciel se usmál, nechal Sebastiana, by si ho přitáhl k sobě a šli pryč z parku.

Zůstali stát na mostě, který vedl přes menší potůček. Světla Francie byla tak kouzelná. Ciel spojil jejich ruce a zadíval se Sebastianovi do očí. Oh, můj bože, on je tak krásný. Ciel měl v očích jiskřičky. Postavil se na špičky a přitáhl si ho do vášnivého polibku. Sebastian se usmál. Tohle si nechal líbit.

Sebastian najednou chytil Ciela za ruku a rozběhl se s ním zpět do hotelu. Pohledy pracovníků neřešili. Oni už byli myšlenkami jinde.

Jen co vpadli do pokoje, Sebastian povalil Ciela do postele a hrubě si přivlastnil jeho rty. Ciel mu polibky se stejnou vervou oplácel. Ciel ho pohladil po tváři a vjel mu rukou do vlasů. Sebastian ho hladil po těle a pomalu ho zbavoval košile.

Cielovi se motala hlava, ale nechtěl přestat. Vždyť on ho miloval. Chtěl se mu poddat celý. Chtěl mu patřit tělem i duší. Chlapec vydechl, když ho Sebastian začal líbat na krku.

,,Cieli, jsi si tím jistý?" zašeptal Sebastian, když před ním Ciel ležel už úplně nahý. Ciel se pousmál a na odpověď ho políbil.

,,Ah, Sebby!" zasténal chlapec, když ho Sebastian konečně naplnil. První pohyby byly nejisté a pomalé. Ale Ciel mu začal vycházet vstříc, a tak Sebastian se už nedržel. Oba chtěli to samé.

Pokojem se ozývaly společné vzdechy a celý svět pro ně zmizel. Byli jen oni. Jen oni a nikdo jiný. Ciel svíral v rukou peřinu, na tváři měl červeň a nezbývalo mu nic jiného, než sténat slastí Sebastianovo jméno.

,,Oh, bože!" vykřikl Ciel, když Sebastian začal přirážet do jistého místa. Mohl se zbláznit. Točila se mu hlava. Znovu si ukradl Sebastianovy rty a snažil se trochu utlumit.

,,Jsi tak krásný," zašeptal zastřeně Sebastian. Ciel se pousmál, ale moc mu to nešlo. Dokázal nyní jenom sténat nad návalem rozkoše.

Netrvalo dlouho a oba dostihl ten vytoužený vrchol. Ciel unaveně vydechl a poté se usmál. Sebastian si ho vtáhl do objetí a políbil do vlasů.

,,Bylo to úžasný," zašeptal Ciel.

,,Tys byl úžasný," usmál se Sebastian. ,,Už tehdy, když jsem tě stáhl z té cesty, jsi se mi líbil. Ale tohle by mě nikdy nenapadlo," zasmál se.

,,Jsem rád, že jsi ze všech možných to byl právě ty. Ty můj domluvený manžílku," uculil se chlapec a políbil ho na hruď. ,,Sebastiane, miluju tě."

,,I já tebe. Přece jen to manželství chvíli vydrží," uchechtl se Sebastian. Ciel se zamračil.

,,Chvíli?"

,,Do dobře, dlouho- fajn, navždy," opravil svá slova po Cielově kopanci do holeně.

,,To je mnohem lepší."

👨❤👨

Tak máme tu konec Domluvené svatby. UwU miluju je. Chtěli byste další kapitolky na pokračování?

SebaCiel Oneshots✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat