Playboy [Modern AU]

719 56 53
                                    


O půlhodinové přestávce ve škole dělají studenti kde co, ale jsou tu i tací, kteří tráví čas čtením. Nebo tedy koukáním na obrázky. Dva nejlepší přátelé seděli v parku na lavičce a každý byl u svého. Alois natáčel na svém chytrém telefonu Tik Tok a Ciel vedle něj listoval časopisem.

,,Že ti není hanba číst takový věci," ozval se do Ciela Alois. Ciel po něm šlehl pohledem.

,,Že ti není hanba točit takové kraviny. Takhle na veřejnosti," vrátil mu to Ciel a dál koukal na fotky svého husbanda, jak rád říkal. I když věděl, že je to vysoce nereálné.

,,Vždyť tu jsme jen my dva. Všichni ostatní šli na oběd buď do jídelny nebo domů," řekl Alois a podvědomě se rozhlédl se kolem. Nebylo tam ani živáčka.

,,No vidíš. Takže mě nech v mém světě a ty si taky dělej tamto," odsekl Ciel.

Alois mu nakoukl přes rameno. Uculil se, když spatřil fotku kluka, který se Cielovi očividně líbil. On sám by ho bral, kdyby neměl někoho jiného. Byl vysoký, tmavé vlasy i oči a luxusní tělo.

,,To už je třetí vydání Playboye. Odkdy to kupuješ?" zeptal se zaujatě Alois. Ciel nebyl na takové věci a cizí kluci ho většinou nezajímali. ,,Ten kluk se ti líbí, že?" usmál se hravě.

Ciel zrudl a rychle stránku otočil, ale to mu moc nepomohlo, protože jeho fotky pokračovaly na další straně. Povzdechl si. ,,Jo. Je to hrozný sexouš. Kolik mu může být? Krom jeho vzhledu a jména o něm nevím nic."

,,Líbit se ti může. Určitě nejsi jediný, proto taky dělá pro Playboye. Ten musí mít holek," zamyslel se Alois.

,,To jo. Je tak dokonalej. Sebastian..." Ciel zasténal, přejel prsty po fotce jeho obličeje a málem mu ukápla i slina. Alois protočil očima.

,,Bude taky pěkně nafoukanej a děvkař. Určitě. Vyber si prosím tě reálného kluka," poznamenal trefně Alois. Ciel se na něho vražedně otočil.

,,Nekaž mi to, hajzle," prskl po něm Ciel.

Alois jen před sebe dal ruce v náznaku; dělej, jak myslíš. ,,Měl bys žít v realitě. Měli bychom jít, protože přijdeme pozdě na chemii a ta megera bude nadávat," řekl Alois a tahal Ciela do stoje. Ciel sroloval časopis a kývl.

Alois s Cielem běželi ke škole, ale to by nebyl Ciel, aby nezakopl o vlastní nohu. Ale nerozplácl se o dlažbu, do někoho narazil. Odskočil a už se chtěl začít omlouvat, ale když se podíval před sebe myslel, že se o něj pokouší infarkt. Před ním stál ten kluk z Playboye. Sebastian Michaelis. Ciel ztratil slova.

Alois se zastavil, a když mu došlo do koho ten hňup vrazil, začal panikařit. Musel Ciela dostat zpátky do reality než se stihne ztrapnit a dostat ho do školy. Přiběhl k nim. Ciel se snažil ze sebe vykoktat větu.

,,Ja, ja, ja, ja, ja-"

,,Ty nic!" Sykl blonďák, chytl ho za loket a odhodil stranou. ,,Moc se za toho hňupa omlouvám. Přeji hezký den," zazubil se na Sebastiana.

,,Vždyť se nic nestalo," pousmál se na Aloise. Ale potom se podíval na Ciela, který byl obličejem ve zdi domu, u kterého stáli. ,,Asi," dodal.

Alois vypískl a přiskočil ke svému kamarádovi. ,,Jsi celý, brácho?" staral se hned. Když ho chtěl dát stranou, nedošlo mu, že s ním jebne o zeď.

,,Hňhňhň... ahoj," řekl pěkně mimo Ciel směrem je svému idolovi a zamával mu. Sebastian mu jen na pozdrav mávl a s wtf pohledem od těch dvou raději rychle ušel.

,,Ty blbe, právě jsi se ztrapnil a na nějaké rande můžeš zapomenout. Ten si o tobě myslí určitě pěkné věci," uchechtl se Alois.

Ciel se najednou vzpamatoval. Vždyť se mohl seznámit. Nebo ho aspoň jako omluvu, nic víc, někam pozvat. Rozběhl se za ním. Alois ho nestihl zastavit.

,,Bože, horší už to být nemůže," povzdechl si a rozhodl se na Ciela jen počkat v bezpečí za rohem.

Ciel předběhl Sebastiana a zastavil se těsně před ním, takže byl i on nucen se zastavit.

,,Ehm... Ano?" zeptal se nervózně Sebastian. Ten kluk ho děsil.

,,Omlouvám se. Nedával jsem pozor na cestu a-a-a-a...."

,,To je v pořádku. Se stane," usmál se na chlapce.

,,Já no... znám vás z časopisu a... nemohl byste se mi podepsat?" zazubil se na něho Ciel. Sebastian zamrkal.

,,Nemám u sebe tuž-," před obličejem se mu objevil jak papír tak i pero, ,,-ku." Jen trhl rameny. Ciel stepoval na místě a trpělivě, no možná netrpělivě, čekal. ,,Tady," podal mu zpátky věci a dal se na odchod. Ještě než stihl zmizet z jeho pohledu, tak se na Ciela otočil a usmál se. ,,Napiš mi," mrkl na něj. Poté už opravdu odešel.

Ciel se vzpamatoval a koukl na papír, kde bylo jeho číslo i s podpisem. Ciel vypískl a přimáčkl si to na hruď. Došel k Aloisovi a tvářil se ještě víc zasněně.

,,Co ti tak trvalo?" vyjel na něho hned.

,,On mi řekl, že mu mám napsat... Aloisi, já jsem se zamiloval!"

,,Až teď? Myslel jsem, že ho miluješ snad odjakživa. Mimochodem, jdeme na zmrzlinu? Chemii jsme už stejně prošvihli," zeptal se pobaveně Alois. Vzal Ciela kolem ramen a zamířili směrem k cukrárně.

👨❤👨

Varování: vysoce nereálné. XD (Já chci taky, abych takhle přišla za klukem (?) a on mi dal své číslo. Q.Q) Jo, ne Fb, ale číslo. Zaspala jsem dobu. :D Hlavně ten můj kluk žije v anime, takže asi nic.😂👌 Snad nejsem jediná, kdo má takové problémy. :))

SebaCiel Oneshots✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat