Crush

743 61 16
                                    


Ciel Phantomhive vám teď ukáže, jak v pěti krocích získat nebo naopak zprotivit svého crushe.

Krok 1. Přemýšlení.
Ciel zadumaně seděl v křesle a stavěl domeček z karet. Přemýšel. Nebyla žádná věda, že se Ciel konečně zamiloval. Bohužel do muže. To bylo důvodem jeho přemýšlení. Musel si pořádně promyslet, jak na něj. Sebastian byla jiná liga než ten blb Trancy. Naštěstí o toho Ciel nestál.

Nechtěl se ztrapnit. Musel si i promyslet, co mu řekne, kdyby mu to nevyšlo. Ale prozatím šel na krok dvě. Dospěl k závěru, že nejlepší bude nepřemýšlet a jednoduše jednat.

Krok 2. Sledování.
Bylo klidné odpoledne v sídle Phantomhive. Každý dělal nějakou užitečnou práci. Jako například dělal oběd, uklízel či hlídal. A pak tady byl mladý Phantomhive. Jeho momentální činností bylo sledování vrchního komorníka Phantomhivského sídla. Pozorovatel si dával bedlivý pozor, aby jej oběť nezmerčila. Tohle pozorování mělo jediný cíl. Zjistit o oběti vše, co se dalo.

Sebastian aneb oběť zrovna vcházel do knihovny a po delší době ji šel uklidit. Ciel se inteligentně schovával v jedné ze skříní a skrze škvíru jej zamilovaně sledoval.

Bohužel jeho nepozornost ho stála jeho úkryt.

,,Bocchan?" oslovil chlapce překvapeně Sebastian. Ciel zbledl. Neměl žádné vysvětlení. ,,Sledujete mě? Jak milé," pronesl pobaveně Sebastian. Pohled na rudnoucího Ciela byl zajímavý.

,,N-ne. Já, hledal jsem tady něco. Starej se o úklid," řekl Ciel a vylezl ven. Sebastian nadzvedl obočí. Nechápal, co mohl hledat ve skříni na smetáky a hadry. Ale nechal to tak. Vždyť Ciel byl samé překvapení, tak ho tohle moc nepřekvapilo.

Krok 3. Když selže krok 2.
Když selže krok dvě, následuje otravné otravování.

Sebastian se váhavě otočil za sebe. Věděl o přítomnosti svého pána. Ono by mu to tak nevadilo, ale Ciel měl dokonalý výhled na jeho pozadí, jelikož byl v předklonu a utíral stůl. Cítil se divně, že na něho Ciel tak zíral.
,,Bocchan, nechci se vás dotknout, ale nechtěl byste třeba... ven?" nahodil Sebastian. Ciel nadzvedl obočí ale potom se dotčeně zamračil.

,,Vyhazuješ mě z vlastního domu?"

,,Ne. Jen mi není moc příjemné vědět, že se mi díváte na zadek," řekl nezaujatě Sebastian. Ciel zrudl.

Ale ten zplozenec pekel měl pravdu. Odvrátil pohled a jen si pro sebe něco zamumlal. Tak nějak mu selhal i další krok.

Krok 4. (Ne)promluvit si.
Ciel stepoval v pokoji a spřádal plány, jak mu konečně oznámit, že je do něj zamilovaný. Nakonec to s povzdechem vzdal a na nějaký rozhovor se rovnou vykašlal. Byl beznadějný případ.

Krok 5. Všechno vykecat.
Sebastian se docela bál jít dát Cielovi dobrou noc. Ten kluk mu byl celý den v patách a k tomu ho očumoval. Doufal, že jeho pán nebude nemocný.

,,Bocchan," řekl do ticha pokoje démon. Ciel seděl na posteli. Koukal do země, ale pak zvedl pohled.

,,Sebastiane," oplatil mu to.

,,Je vám něco?" staral se o něj. Vždyť tohle asi nebylo normální.

,,Jo. Něco ano. Asi jsem se zamiloval," řekl zasněně Ciel.

,,Vážně?" pronesl celkem lhostejně Sebastian. Nadzvedl jedno obočí a čekal, co moudrého z něj ještě vypadne.

,,Jsi můj crush, Sebastiane."

Sebastian se chudák málem zadusil, když ta slova vyšla z Cielových úst. Ale když se nad tím zpětně zamyslel, dávalo to celkem i smysl. Celý den ho sledoval, záhadně se objevil všude, kde byl on.

Sebastian mu sáhl na čelo, aby se ujistil, že je opravdu nemocný. ,,Nic mi není, pitomče," prskl Ciel a ruku mu odstrčil.

,,Myslím, že jste snědl moc čokoládových bonbónů. Dobrou noc, bocchan."

👨❤👨

Tak jsem to zvládla. 👏 *Zatleskejte mi.*

SebaCiel Oneshots✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat