,,Bocchan..." Sebastian si zbědovaně povzdechl. Udržoval si bezpečný odstup od jisté červené osoby. Tedy aspoň se o to snažil.,,Ty mlč," sykl po svém komorníkovi Ciel. Otočil se zpátky na Grella. ,,Tak domluveno? Ty nám pomůžeš s případem, budeš moct být celé dny vyšetřování se Sebastianem a po vyřešení s ním můžeš být jeden. Celý. Den." otázal se Ciel.
,,A můžu si s ním dělat, co jen chci?" zeptala se smrtka a nesměle se uculil. Ciel přikývl. ,,Tak domluveno!" výskl Grell a skočil po Cielovi.
,,Fajn, se Sebastianem. Ne se mnou!" zavrčel Ciel a odstrčil ho. Grell se narovnal a usmál se. Ciel se oprášil od pomyslné špíny.
,,Tak pojď, Sebby, čeká nás práce," zašvitořil Grell a chytl démona za paži. Sebastian ještě než ho Grell odtáhl ze sídla, tak se zle podíval na Ciela. Jenže potom mu to došlo. Mohl tohle celé obrátit proti Cielovi. Ještě uvidíme, kdo bude skutečně trpět, bocchan.
Ciel, jen co ti dva zmizeli zapadl do pracovny. Povzdechl si. Tahle celá věc se mu vůbec nelíbila, ale potřeboval Grellovu pomoc. Hlavně ho Sebastian naštval a on mu to chtěl dát pořádně sežrat. Ale vlastně nevěděl, koho to ničilo více. Sebastian to přežije, ale on? Bolelo ho u srdce.
Byl si vědom, že Sebastian o jeho citech věděl. Ale on hrál svou roli sluhy dobře a o chlapce nejevil zájem. Ciela to ničilo. A navíc si ho Sebastian dokonce párkrát dobíral a narážel na jeho ženské pocity. Ciel se samozřejmě naštval. A proto mu udělal tohle. I když na Grella žárlil.
,,Hloupý démon! Bezcitný hajzl!" zařval Ciel a praštil do stolu. On sám musel přežít pohled na Grella, sápajícího se na jeho Sebastiana. Ne, Sebastian netrpěl. To Ciel.
* * *
,,Fajn, budete na střeše a já budu dělat návnadu. Nic jiného nám nezbývá. Pochopil to tvůj mozek, Grelle?" Ciel se ujistil, že to ten červený bezmozek pochopil. Grell byl totiž opravdu zabraný do Sebbyho fraku.
Grell pustil Sebbyho rukáv a narovnal se. ,,Ano, pane," zasalutoval Grell. Ciel protočil očima. Patolízal. Udělal by cokoli, aby se Sebastiana mohl byť jen dotknout. Třeba skočil z okna. Dá se smrťák zabít?
,,Kde berete jistotu, že po vás půjde?" neodpustil si otázku Sebastian.
,,Ten vrah zabíjí mladé lidi. Vzpomeň si na věkovou kategorii těch obětí. Ještě nějaké otázky? Ne? Fajn, tak mi zmizte z očí," rozkázal Ciel.
Sebastian než stihl zmizet, tak se na svého pána podíval. Tenhle jeho plán se mu ani trochu nelíbil. Zvlášť, když neměl jistotu, že stihne rychle zasáhnout. Grell mu moc rád ztěžoval práci. Cielova duše byla jedna věc, ale ta druhá neměla s kontraktem už společné nic. Povzdechl si a vyskočil na střechu jednoho z domů.
,,Jsme teď sami. Jen my dva," zašvitořil Grell a velmi nenápadně se k Sebastianovi posunul. Ten po něm jen šlehl pohledem a o kus se od něho oddálil. ,,Noták, Sebby, nedělej drahoty."
,,Nedělám. Jen ti můj pán slíbil jeden den," odvětil znuděně Sebastian. Speciální důraz dal na ten jeden den. I když chtěl Ciela potrápit, tak teď je stejně neviděl. Tak neměl důvod být ke Grellovi milý.
,,Vím, že mě chceš. Jen nechceš, aby to ten spratek věděl," řekl Grell a úchylně se zašklebil.
Sebastian se po té větě zatvářil znechuceně a měl tik v oku. Tohle slyšet nahlas byl děs. Ale nové otitulování jeho pána ho také naštvalo.. ,,Není to spratek. A dávej raději pozor," odsekl.
ČTEŠ
SebaCiel Oneshots✔
FanfictionMáš rád/a yaoi, Kuroshitsuji, anebo ship Sebastian x Ciel? Nebo hlavní roli hraje tvoje zvědavost, co je tohle za blbost? Tak neváhej a pojď se mnou do mého světa, kde se SebaCiel stává skutečností!... ... ...Ne, dělám si srandu. Je to jen můj trap...