Lednice [Modern AU]

581 52 25
                                    


,,Tak plná,“ pronesl zasněně do ticha kuchyně Ciel. Seděl před novou lednicí, ve které byla momentálně spousta jídla. ,,Tolik jídla.“

Není to tak dávno, co Sebastian vyhodil starou, pomalu nefunkční lednici. Ciel stropil strašnou scénu. Ale hned druhý den už prožíval nové zážitky s novou, modrou ledinicí. Teď však dělal scény Sebastian, protože se mu Ciel nevěnoval tak, jak by měl.

,,Budeš tady celou noc?“ ozvalo se za ním podrážděně. Ciel s pohledem stále upřeným na stroj přikývl. Sebastian protočil očima. ,,Fajn.“ Odešel a rozhodl se ho nechat tak.

Sebastian začínal litovat, že kupoval modrou. Měl vědět, že Ciel bude mimo. Ale jak měl vědět, že s ním nebude ani řeč.

,,Nahradil mě domácí spotřebič. To je síla,“ zamumla si pro sebe Sebastian. Zalezl do postele a šel si na facebook stěžovat svým přátelům.

S: Tak si říkám, že kupovat novou lednici byla chyba. Sakra velká. Minimálně neměla být modrá.

Ronald Ronnie Ron se připojil k chatu.

R: Tak ji odvez, jak bude Ciel v práci a kup jinou.

S: A ty si myslíš, že kradu? 

R: Jak to mám vědět? Ty jsi schopný všeho. :P

S: Tak dík.

Willy Wonka Spears se připojil k chatu.

W: Zaprvé, kdo mi dal tuhle přezdívku? A zadruhé, musíš si položit otázku; co je horší? Naštvaný spratek nebo ignorující spratek.

R: To jsem byl já. *^*

S: Není to spratek. Ale něco na tom bude.

R: Já bych raději toho ignoranta. Uražený Ciel je jak časovaná bomba.

Claudinka se připojil k chatu.

C: A zajímá ho ta lednice nebo to jídlo?

R: Myslím, že obojí. :D

S: Tak já ho někam zavřu a bude klid.

W: Ciela nebo tu lednici?

S: Ciela, a pak ho budu vydírat. ^^

W: Jak typické pro tebe. Vy dva jste si souzeni.

C: Oba stejně pošahaní.

Sebinka se odhlásil z chatu.

Sebastian pochopil, že s nima to nemá cenu. Celý uražený tedy šel spát. Doufal, že to Ciela přestane bavit. Jak dlouho mohl mít rád stroj?

* * *

,,Cieli, to není televize,“ řekl Sebastian a zavřel dveře lednice jemu přímo před nosem. Ciel se zamračil a otočil na svého přítele.

,,Co si myslíš, že děláš?“ prskl po něm

,,Jen se snažím, aby sis vzpomněl, že žiju taky. Jdeme ven,“ rozhodl Sebastian. Vzal Ciela do náruče i přes jeho protesty a šel s ním ke dveřím.

,,Venku je nuda. Sebastiane, to je božstvo! Vidíš tu hromadu jídla?“ ukázal na lednici. ,,To se zkazí, když to nesním.“

,,Od toho lednice jsou, aby udržely jídlo v dobrém stavu. A tys nejedl, ty ses na to jenom díval. Pojď a nebuď jak malý,“ řekl znuděně Sebastian.

,,Vždyť mě neseš,“ opáčil Ciel. Sebastian si povzdechl a chtěl ho položit na zem, ale Ciel se ho chytl kolem krku. ,,Ne! Tak je mi dobře. Sebby, mně se ven nechce. Tam,“ ukázal prstem na ložnici, ,,bude více zábavy.“

Sebastian nadzvedl obočí a hravě se usmál. ,,Ty se nezdáš. Ale máš smůlu. Už jsem se domlouval s Claudem a Aloisem. Jdeme na bowling. Smiř se s tím.“

,,Ale noták! Neunesu ani naši čivavu, natož kouli!“

👨❤👨

Eeeej, zavřely se školy! (Tragédie. Hrozná tragédie.) Budu mít víc času na psaní.😍 *Pokud nebude líná a jen sedět na počítači a hrát howrse.* (To je hra s koňmi. XD)

Takhle. Celá ta panika okolo viru mi přijde naprosto přetáhnutá za vlasy. Já osobně na to mám svůj názor. Co si o tom myslíte vy?

SebaCiel Oneshots✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat