V sídle Phantomhive byl klid. Známé trio bylo kupodivu v pohodě. Ciel odpočíval Sebastianovi na rameni a četl noviny, Sebastian si četl knihu.
,,Slyšel jsi to?“ prolomil ticho v salónku Ciel.
,,Slyšel jsem spoustu věcí, kterou z nich máš na mysli?“ odpověděl Sebastian, nevěnujíc mu ani pohled.
,,Elizabeth se pohádala s Aloisem.“
,,No a? Stejně ti to vadilo. Měl bys být rád,“ podotkl Sebastian. Odložil knihu a zaujatě se na svého přítele podíval. Ciel mu také věnoval pohled a přikývl.
,,Možná. Ale Elizabeth je z toho nešťastná. Zkus si promluvit s tím blbcem Trancym a já s Lizzy. Možná se to pak nějak vyřeší,“ řekl Ciel.
,,Nevím, co od toho očekáváš. Ale budiž,“ trhnl rameny démon. Uklidil knihu do knihovny a odešel s úmyslem sehnat toho blonďatého blba.
* * *
,,Modrou miluju. Proč to nechápe,“ vzlykala malá blondýnka Cielovi na rameno a objímala jej.
Chlapec si povzdechl. Takhle nějak probíhal jejich rozhovor dobrou půlhodinu. Lizzy z toho více probrečela než mluvila. Ciel si z jejich rozhovoru vyvodil, že koupě modrých šatů na ples, na který byli s Aloisem pozvaní, Alois shledal jako urážku. On chtěl totiž, aby měla fialové.
,,Jestli po tobě křičel jenom kvůli takové hlouposti, tak bys ho měla pustit k vodě. Dokud máš možnost,“ podotkl Ciel. Lizzy se od něj odtáhla a otřela si nos a oči.
,,Myslíš?“ popotáhla.
,,Ano. Měl by respektovat tvoje obliby. Máš ráda modrou, tak ji nos,“ pousmál se Ciel. Tak trochu tušil, že Alois je jenom žárlivý. Modrá mu nejspíš připomínala Ciela a jejich vztah. Ale Ciel se snažil, aby Trancyho Elizabeth odkopla.
,,Možná bychom to opravdu měli ukončit. Asi s ním nevidím cestu. Chtěla bych děťátko, ale on ne. Nemáme skoro nic společného. Až na hloupé oblékání do hloupých věcí,“ uchechtla se Elizabeth.
,,Rozejdi se s ním, dokud nejste manželé,“ řekl konečné slovo Ciel.
▫▪▫
,,Požádej ji o ruku,“ navrhl Sebastian. Blonďák se na něho překvapeně podíval. Tohle Aloise zatím nenapadlo.
,,Měl bych?“ zeptal se trochu nesměle. ,,Je na mě naštvaná. Měl jsem jí ty šaty pochválit. Ne zkritizovat,“ uvědomil si.
,,To jsi měl. Když před ní dáš prstýnek, určitě ti se slzami v očích skočí do náruče a vezme si tě,“ ujistil Aloise Sebastian.
,,Ciel to udělal?“ zeptal se překvapeně, neboť znal svého soka.
,,Ne. Upřímně, ještě jsem nenašel odvahu ho požádat o ruku. Poslední dobou jsme se jenom hádali. Kvůli maličkostem,“ přiznal Sebastian.
,,Ale pořád jste s spolu,“ zamrkal Alois.
,,Jasně že ano. Vždyť kvůli hloupostem bychom se nerozešli. A to kvůli čemu jste se s Lizzy pohádali hloupost byla,“ uchechtl se.,,Já vím. Jen mi modrá barva jednoduše připomíná Ciela. Vím, že ho Lizzy měla víc než ráda,“ zamračil se Alois.
,,Nebudeme o tom mluvit. Ty chvíle bych nejraději vymazal z paměti. Takže ty teď půjdeš, koupíš prsten s diamantem a udobříš si ji. Nebudu riskovat, že se mi zase pověsí na mojeho Ciela.“
,,Rozkaz,“ zasmál se Alois.
* * *
Ciel se rozloučil s Lizzy a vydal se zpátky do sídla. Chytl si kočár, aby nemusel jít pěšky takový kus. Byl zvědavý, k čemu dospěli Sebastian s Aloisem. Jemu se podařil Lizzy domluvit rozchod.
Hned ve dveřích svého pokoje se málem srazil se Sebastianem.
,,Tak co?“ ptal se dychtivě Ciel. Sebastian se klidně usmál.
,,Myslím, že dobrý,“ odpověděl.
,,Detaily,“ řekl Ciel. Taková odpověď mu nestačila.
,,Řekl jsem mu, že ji má požádat o ruku.“
,,Cože!?“ vykřikl Ciel.
,,Co?“ zamrkal démon. ,,My jsme je neměli dávat znova dohromady?“
,,Ne. Měl jsi mu domluvit rozchod. Bože!“ spráskl ruce Ciel. ,,Takže on ji požádá o ruku a ona mu oznámí, že se rozchází... dokonalé. Zítra je tady máme znova.“
,,Měl jsi mi to vysvětlit lépe než; ,zkus si promluvit s Trancym. Nejsem telepat. Zatím.“
,,Jak dokonalá souhra, že Sebastiane,“ utrousil Ciel.
,,Alespoň se to nějak vyřešilo, že Cieli.“
,,Ježíš!“
👨❤👨
Pobavilo? :D Chudák Alois. Teď je mi ho opravdu líto. Q_O
ČTEŠ
SebaCiel Oneshots✔
FanfictionMáš rád/a yaoi, Kuroshitsuji, anebo ship Sebastian x Ciel? Nebo hlavní roli hraje tvoje zvědavost, co je tohle za blbost? Tak neváhej a pojď se mnou do mého světa, kde se SebaCiel stává skutečností!... ... ...Ne, dělám si srandu. Je to jen můj trap...