Anglické počasí je nepředvídatelné. Chvíli svítí sluníčko a v druhou chvíli už zase prší. Ano, jenže ono kdyby pršelo aspoň normálně, on to ale byl liják jak sviň. Nebe se blýskalo. Po kamenité cestě běželi dva mladíci. Jeden vyšší a jeden o hlavu menší.
Další případ se jim krapet zvrtnul. Původně měli odjet z Londýna už před odpolednem, ale tak trochu se ztratili a teď šli pěšky přes nějakou vesnici. Avšak mohla to být i hezká procházka, kdyby je nechytl déšť. Sebastian svému Cielovi dal frak, aby mu ještě neonemocněl a pokoušel se najít nějakou stodolu nebo něco podobného. V tomhle pokračovat v cestě opravdu nešlo.
,,Sebastiane, nějaká farma!" upozornil hlasitě Ciel svého přítele. Sebastian zpozorněl. Opravdu byla před nimi zastaralá stodola. Ale nemuseli se dlouho rozhodovat. Ciel na tom byl ještě dobře, ale Sebastian byl od hlavy až k patě zmáčený. Nejhorší pocit mít na sobě mokré oblečení.
Oba doběhli do stodoly, která byla úplně prázdná. Zavřeli vrata a oddechli si. Ciel ze sebe sundal Sebbyho frak.
,,Měl sis ho nechat. Vždyť jsi úplně zmokl," řekl něžně Ciel a pohladil Sebastiana po tváři. Sebastian se opřel o jeho dlaň a pousmál se.
,,A ty bys byl nemocný. I tak si myslím, že budeš," povzdechl si. Ciel ho objal a nějaké mokré oblečení neřešil. Sebastian se mezitím, co mu objetí oplácel, rozhlédl po příbytku. Déšť venku zdá se sílil a nemělo cenu teď někam chodit. Zpozoroval něco jako seník. Vedl nahoru žebřík a bylo tam opravdu seno. Hodně sena. ,,Cieli, chytni se." Chlapec ani nestihl mrknout a už byl v náručí Sebastiana a ve vzduchu. ,,Říkal jsem, ať se chytneš," usmál se na chlapce, který jen vykuleně zíral dolů.
,,Jsi moc rychlý. Mám dlouhé vedení, už jsi zapomněl?" uchechtl se Ciel. Protáhl se a vyvalil na seno. Ruce si dal za hlavu a vydechl. ,,Je to tady celkem romantické, co říkáš?" otočil se na Sebastiana.
,,Trochu," připustil. Lehl si vedle svého pána a přítele v jedné osobě. Ciel si mu lehl na hruď a zavřel oči. I přes chlad mokrého oblečení hezky hřál. Pak si ale všiml, že jeho košile téměř zprůhledněna. Ciel si zkousl ret.
,,Tvoje košile," špitl Ciel. Odvrátil pohled. Jeho tvář pokryl roztomilý ruměnec. Sebastian se na sebe koukl a poté usmál.
,,Copak, uvádím tě do rozpaků?" rýpnul si Sebastian. Ciel přivřel oči a změřil si toho drzého démona pohledem. Chvíli to vypadalo, že ho pleskne, ale místo toho po něm Ciel skočil a povalil ho do sena. Obročmo na něm seděl a zvrhle se culil. Sebastian už začínal tušit, o co tomu klukovi jde. ,,Času máme dost. Venku stále lije a my jsme uprostřed pustiny. Jen my dva. Co si to tu trochu zpříjemnit?" řekl tiše a prstem přejížděl Sebastianovi po hrudi. Prstem se omylem zaháčil o jeden z knoflíků a rozepl ho. ,,Ups," pípl a zazubil se.
,,Takže bys rád, abych tě ošukal tady na tom seníku?" mrkl na něho Sebastian. Rozzářily se mu oči. Pohladil chlapce po boku a sjel na jeho zadeček, který zmáčkl. Ciel mu zasténal a prohnul se v zádech.
,,Právě jsi zabil tu romantiku," pronesl dotčeně a mírně pobaveně Ciel. Sklonil se pro polibek. Lehl na něho celým tělem.
Líbali se, hladově a zároveň procítěně. Svět zmizel. Byli jen oni dva. Ciel téměř s hlavou v seni, se zadkem nahoře sténal jako o život. Sebastian do něj nemilosrdně přirážel, zarývaje mu nehty do boků. Jeho steny se mísily s těmi Cielovými. Cielovi se na krku výjimalo spoustu kousanců a Sebastian měl z předchozí polohy doškrábané záda. Dokonalá kombinace.
,,Pff." Ciel vyplivl z pusy trochu sena, které se mu omylem dostalo do pusy. Nechápal, jak to ti koně mohli zřát.
,,Nežer to seno," uchechtl se Sebastian.
,,Nekaž romantiku, démone," sykl po něm Ciel. Sebastian zamrkal, ale pořád do něj jel. Ciel zavzdychal a prohnul se v zádech. ,,Nemáš do mě tak jet. Ale pokračuj."
,,Tohle má být romantické?"
Teď se pro změnu zarazil Ciel. Zakonil hlavu a koukl na svého přítele.
,,Myslím, že tohle má k něčemu romantickému daleko, Cieli," pronesl pobaveně Sebastian.
,,Kdybys byl mírnější," zamyslel se Ciel.
,,To by byla nuda."
,,Ty jsi zabíječ romantiky. Sebastian je romantikomodrovač... To jsem opravdu řekl?"
👨❤👨
Ok... xD
Good night, Miláčci.❤
ČTEŠ
SebaCiel Oneshots✔
FanfictionMáš rád/a yaoi, Kuroshitsuji, anebo ship Sebastian x Ciel? Nebo hlavní roli hraje tvoje zvědavost, co je tohle za blbost? Tak neváhej a pojď se mnou do mého světa, kde se SebaCiel stává skutečností!... ... ...Ne, dělám si srandu. Je to jen můj trap...