Tik Tok [Modern AU]

711 61 10
                                    


,,Tady si vybereš zvuk, se kterým chceš natáčet. Zmáčkneš tohle a jedeš."

,,Co je tohle za kravinu?" protáhl lenivě Ciel.

Alois mu ukazoval novou aplikaci jménem Tik Tok a vysvětloval mu funkce. Ciela to moc nenadchlo, ale když už si udělal ten čas a dovolil mu aplikaci představit, tak se rozhodl dát tomu šanci. Ale zatím to shledával jako pěknou blbost.

Z Aloisova chytrého iPhonu začala hrát random písnička a Alois se na to kroutil jak barová striptérka. Ciel zamrkal. V některých chvílích to vypadalo spíše jako člověk, který si skopl palec o roh postele.

,,Uložíš a zveřejníš," uculil se Alois. Ciel nadzvedl obočí.

,,Ty to opravdu chceš hodit na net? Vždyť si uřízneš tak akorát ostudu," pronesl Ciel.

,,Ty jsi tak negativní člověk Phantomhive," odfrkl uraženě blonďatý chlapec a otočil se k němu zády. Ciel protočil očima.

,,Fajn. Jedno video, ale do zítra to bude smazané," svolil nakonec Ciel. Alois zajásal a vybral tam nějaký další, velmi zajímavý zvuk.

Ciel si při natáčení připadal jak kočka. Doslova. Trancy ho donutil si vzít uši. Naštěstí mu potom už opravdu dal pokoj. Potom už nechali aplikaci tak a šli ven.

Ciel si onu aplikaci stáhl. Tedy neměl vůbec v plánu ji používat.

* * *

,,Who's that sexy thing! Me!" vyřvával nesrozumitelně Ciel v pokoji. Zrovna na tento sound natočil video, které podle jeho názoru bylo opravdu povedené.

Když mu Trancy oznámil, že jejich video má dvacet lajků, tak si řekl, že zkusí natočit něco sám. A když mu začali přibývat sledující, tak v tom pokračoval.

Sebastian ho několikrát nachytal v noci na telefonu. Ciel totiž nemohl přestat sledovat videa ve for you.

,,Můžeš mi, prosím tě, vysvětlit, proč tady tak řveš?" vtrhl mu do pokoje Sebastian. Ciel se s vypísknutím otočil. Rychle schoval mobil.

,,Neřvu," řekl Ciel.

,,Jdeš slyšet až na zahradu. Co vůbec- to je zase ta věc?" povzdechl si Sebastian, když viděl logo aplikace ve špatně schovaném telefonu. ,,Nechceš jít raději do města?"

,,To není ta věc. Náhodou je to super, když se nudíš. Ale není to špatný nápad. Můžeme zajít do klubu," navrhl Ciel. Sebastian trhl rameny. Hlavně, že se bude bavit s ním a nebude pořád točit videa na Tik Tok.

V klubu bylo plno. Sobotní večer, co k tomu dodat. Sebastian postával u baru a pozoroval svého přítele. Docela se bavil pohledem na Cielovy taneční kreace. A musel uznat, že prkno rozhodně nebyl. Nechápal, kde se naučil takové pohyby. Ostatní se jen pohybovali a skákali. Jen Ciel tam dělal podivuhodné věci s rukama.

Pomalu se za ním vydal. Ciel ho zmerčil a zazubil se.

,,Byl to docela dobrý nápad. Ty v té hlavě máš i něco jiného než kočky a můj zadek," uchechtl se Ciel. Sebastian protočil očima.

,,Teď nevím, jestli se urazit nebo to brát jako kompliment. Ale asi obojí," pronesl pobaveně. ,,A vůbec, co to sakra děláš?"

,,Tik Tok!" křikl Ciel.

,,Zabte mě někdo."

SebaCiel Oneshots✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat