Katrines synsvinkel
Da jeg vågnede, var min telefon fyldt med reaktioner på mit opslag. Jeg gik ind på facebook med det samme. Jeg var nødt til at se, hvad folk havde skrevet.
WHAAAAAT!!
Er I sammen igen?
Hvad skete der med Mellissa, Danny? Var hun ikke god nok i sengen?
Go I to!
Jeg blev ved med at læse. Nogle af dem var ret grove. Nogle af dem gav for mange detaljer om Mellissa, jeg ikke havde lyst til at vide. Især dem om sex. Der stod en kommentar, om Danny og Mellissas sexliv.
Jeg troede, du sagde, at Mellissa var den bedste fisse, du nogensinde havde haft?
Den var skrevet af Dannys bedste ven. Den gjorde mest ondt. Helt ind i hjertet. Danny havde sagt, at jeg var den bedste, han nogensinde havde været sammen med. Passede det ikke alligevel?
Jeg ringede ham op med det samme. Jeg kunne ikke holde det ud. Mine tanker sværmede allerede i hjernen på mig.
"Danny," sagde jeg hurtigt. "Der står i kommentarerne, at du mente, at Mellissa var den bedste, du havde haft."
"Ja, hvad med det?"
"Du sagde, det var mig."
"Det er også dig. Jeg kunne jo ikke sige til Mellissa, du var bedre vel?" sagde han. "Så var hun blevet sur."
"Jeg forstår, jeg havde bare brug for et svar."
"Det forstår jeg også godt."
Han lagde på. Han skulle i skole. Ligesom mig. Jeg var ved at komme forsent allerede. Jeg tog mit overtøj og løb ud af døren. Jeg nåede lige ind af døren, inden undervisningen gik i gang.
Martinus var i skole. Jeg fik øjenkontakt med ham, men han kiggede bare væk med en ligeglad attitude. Han havde helt sikkert ikke tilgivet mig efter i går, og han havde helt sikkert set opslaget på facebook. Uden tvivl.
Jeg kiggede hen op Marcus. Han nikkede afmålt til mig. Det her tegnede ikke godt. Jeg havde jo en aftale med ham. Om at vi skulle finde ud af, om Natalie var sugardater. Var det også aflyst?
Jeg satte mig tungt. Kiggede mod Natalie. Hun sad med de andre piger. Hun kiggede på mig og gav mig fingeren. Det havde jeg ikke regnet med. Hvad skete der for mit liv? Ingen gad mig... Eller Danny gjorde. Det var det, jeg sagde. Den eneste, der der ville mig, var Danny. Han var perfekt.
I frikvarteret rejste jeg mig for at gå ned til Marcus. Han lod en stol blive skubbet hen ved siden af ham, som jeg kunne sidde på. Martinus rejste sig dog. Han var på vej gennem lokalet og stoppede nede ved Natalie. Han begyndte at snakke med hende. Smilede til hende. Hun slog håret over skulderen. Gjorde sig rigtigt til. Fantastisk... det var da bare fantastisk...
"Hvad laver Martinus sammen med Natalie?" spurgte jeg Marcus meget usikkert.
"Han sagde bare, at han gerne ville snakke med hende. Jeg ved ikke om hvad. Måske inviterer han hende ud."
"Jeg troede ikke, han var vild med hende?"
"Det ved jeg heller ikke," sagde Marcus bare.
"Jamen burde vi ikke advarer ham om, at hun er sugardater?"
"Næ, lad ham gøre det, han vil."
Jeg følte lidt, det var en indirekte besked til mig om, at jeg ikke havde hørt efter, hvad Martinus og ham havde sagt i går, men jeg vidste bedste selv. Danny var perfekt.
●●●
Martinus snakker med Natalie
Katrine føler sig uden for
Hvem synes I egentligt handler forkert?
Glem ikke at stemme og kommentere! <3
- Mathilde <3
YOU ARE READING
The Game of Gunnarsen | Martinus Gunnarsen Fanfiktion
FanfictionTo veninder er vild med den samme tvilling, Martinus Gunnarsen. De laver derfor et væddemål om, hvem der kan få fat i ham først. Venskaber er de vigtigste ting, man har, men en dreng kan hurtigt komme imellem. Copyright © Tullemulle98, 2020 20/9-20:...