T O O G T R E D I V E

227 16 4
                                    

Katrines synsvinkel

Jeg var helt ødelagt over Erins sidste besked. Jeg forstod intet af det, der foregik. Hun ville ikke tale med mig, og hende og jeg havde ellers altid været tætte. Eller ikke i de senere år, men hvordan kunne hun bare opføre sig sådan og ikke ville tale til mig - og sige at Danny havde voldtaget hende... 

Der var noget, der ikke gav mening. En af dem løj. Spørgsmålet var bare, hvem af dem, det var. Ville Danny virkeligt være så stor en idiot at gemme en hemmelighed som voldtægt i sin baglomme? Hvorfor skulle Erin ellers sige det - hende, der altid havde været så forsigtig, når det kom til drenge. 

Jeg ringede Danny op. Der var ikke andet at gøre. 

"Skatter," smilede han. "Jeg skulle ellers lige til at ringe til dig."

"Danny, vi skal snakke," sagde jeg.

"Det lyder alvorligt." Han grinede. Hvorfor tog han mig ikke seriøst?

"Jeg har kontaktet Erin. Hun siger, du har voldtaget hende, og at hun flyttede skole på grund af, at hun ikke kunne holde ud at se på mit ansigt, fordi det mindede hende om dig."

"Katrine, hun lyver jo. Hun var vild med mig, og jeg afviste hende."

"Hvor ved jeg fra, hvem der lyder, Danny?" spurgte jeg. "Hun var min bedste veninde inden Natalie, og jeg har kendt hende længere, mens du bare siger, hun lyver, men dine forklaringer er ikke de bedste."

"Er du mistroisk?" spurgte han. "Kan du ikke bare tro på, hvad jeg siger?"

"Nej."

"Jo, Katrine. Det skal du."

"Nej. Du bestemmer ikke over mine holdninger."

"Du skal, når jeg siger det!" Han blev aggressiv. Det var noget, jeg kun så meget sjældent, men det var ikke første gang, han havde gjort det. Han ville altid have tingene, som han ville. Det var en ting, vi tit røg i kløerne på hinanden over. Jeg ville gerne have ret, og han ville have ret. Spørgsmålet var altid, hvem der fik sin vilje, og sejren gik for det meste til Danny.

"Aldrig," svarede jeg. "Jeg tror ikke på nogen af jer lige nu. Stine i klassen sagde også, at du havde voldtaget Erin. Og Natalie har også påstået, du voldtog hende, mens I var sammen. Hvorfor er der så mange, der siger, du har voldtaget dem, Danny? Du har gjort noget, har du ikke?"

"Katrine, nu hører du, hvad jeg siger," sagde han aggressivt. "Hvis du fortæller til nogen, at du ved de ting, så er du død."

"Lad dog være med at sige sådan noget!"

"Jeg mener det. Du er færdig, hvis det her kommer ud."

Han havde gjort det... han havde voldtaget Erin og Natalie. Hvem havde han ellers voldtaget? Ville han voldtage mig?

"Du har gjort det?" spurgte jeg stille. "Er de rygter sande?"

"Ja, Katrine. Jeg har gjort det."

"Kan du så ikke holde dig væk fra mig?"

"Nej, du er jo min lille skat. Vi to skal være sammen for evigt."

Jeg var fanget. Han var sindssyg. Hvad skulle jeg dog gøre? Han ville myrde mig, hvis jeg fortalte det til nogen. Han ville myrde mig, hvis jeg prøvede at gå fra ham. Jeg var bundet på hænder og fødder, uden at jeg kunne slippe væk. Alligevel gjorde jeg noget, jeg ikke havde regnet med, da Danny lagde på. Jeg skrev til Natalie.

●●●

Hvad tror I, hun skriver til Natalie?

Bliver Katrine også voldtaget?

Nu tog det hele vist lige en lille drejning.

Glem ikke at stemme og kommentere! <3

- Mathilde <3

The Game of Gunnarsen | Martinus Gunnarsen FanfiktionWhere stories live. Discover now