S E K S O G H A L V F E M S

119 6 4
                                    

Katrines synsvinkel

Svaret på prøven var kommet. Den var positiv. Jeg havde klamydia. Danny havde fucking givet mig klamydia. Det kunne ikke være Marcus, for han havde jo haft kondom på. Eller havde han. Jeg var faktisk usikker på det. Han havde da rullet et på, men da han var trængt op i mig, hvad jeg ikke kunnet føle gummiet fra kondomet. Havde han taget det af?

Jeg havde allerede været en tur nede på apoteket og hente de piller, jeg skulle tage. Den første var allerede blevet slugt. Nu ville jeg skrive til Marcus. 

Katrine:

Marcus, havde du kondom på, da vi havde sex?

Marcus:

Hvorfor?

Katrine:

Bare et spørgsmål. Jeg så dig tage det på, men jeg kunne ikke føle det, da du var oppe i mit.

Marcus:

Jeg tog det også hurtigt af, inden jeg trængte op i dig

Katrine:

Hvorfor gjorde du det?

Marcus:

Jeg hader sex med kondom

Katrine:

Din idiot!

Marcus

Nej? 

Kan bare godt lide det uden

Katrine:

Kan jeg komme forbi om en halv times tid?

Marcus:

Det passer ikke så godt

Katrine:

Hvorfor så ikke det?

Marcus:

Gør det bare ikke

Katrine:

Giv mig en grund

Marcus:

Jeg behøver ikke give dig en grund. 

Vi er ikke sammen

Wauw... sikke han dog var venlig. Jeg havde ikke tænkt mig at blive væk. Han var sikkert sammen med en anden pige. Jeg var helt sikker. 

Jeg pakkede hurtigt min computer sammen og lagde den på bordet. Jeg skulle derover med det samme. Martinus var nok hjemme. Jeg kunne bare sige, at det var ham, jeg skulle besøge. Jeg fandt nok på noget.

Jeg gik hurtigt ud af døren. Kort efter var jeg henne ved det hus, hvor den anden idiot, der også kunne have givet mig klamydia, befandt sig. Siden Marcus havde taget kondomet af, så var der også chance for, at det kunne være ham, der havde givet mig det.

Jeg bankede på. Døren blev åbnet af Gerd-Anne, deres mor. 

"Hej," sagde hun. "Hvem skal du besøge?"

"Jeg har en aftale med Martinus."

"Ja, han sidder oppe på sit værelse. Gå du bare derop."

Jeg smilede til hende og gik indenfor. Jeg satte mine sko i gangen og gik op af trappen til førstesalen, hvor de to tvillingers værelser befandt sig. Jeg var ikke sikker på, om jeg skulle gå hen til Martinus først. Eller bare direkte hen til Marcus' værelse. 

Jeg besluttede at gå hen til Marcus' værelse først. Da jeg stod henne ved døren, hørte jeg stønnelyde derinde fra. Jeg var næsten ved at brække mig af grin. Han var allerede ved at give klamydiaen videre til en anden.

Jeg gik hen til Martinus' værelse i stedet og bankede på. Han åbnede den hurtigt og smilede, da han så mig. Han skulle lige til at sige noget til mig, men jeg smækkede hånden hen over hans mund

"Shh," sagde jeg. "Ikke sige, jeg er her. Jeg har ngoet, jeg skal sige til dig hurtigt."

Han trak mig med ind på sit værelse. 

"Hvad sker der?"

"Jeg har en positiv klamydiatest. Jeg troede kun, det var fra Danny, det kunne komme, men det passer ikke. Marcus snød mig og tog kondomet af igen, lige inden han kom i mig. Så han kan også have givet mig det."

"Men han ligger og knepper en nu jo?"

"Præcis og giver det videre," sagde jeg. "Så jeg har en ide."

●●●

Det var så dagens andet afsnit!

Hvad mon Katrines ide er?

Det kommer i næste afsnit, hvor Marcus endeligy får en straf - skal I have straffen i dag?

Glem ikke at stemme og kommentere! <3

- Mathilde <3

The Game of Gunnarsen | Martinus Gunnarsen FanfiktionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora