Katrines synsvinkel
Da vi nåede Marcus' hus, gik vi bare op på hans værelse med det samme. Han lukkede hurtigt døren efter sig. Der var ikke ret mange steder at sidde. Sengen var egentligt den eneste mulighed, så der smækkede jeg mig ned.
"Hvad har du lyst til at se?" spurgte han, mens han satte sig ved siden af mig. Med ret lidt afstand. Hvis ikke det var fordig, jeg kunne lide ham, havde jeg svoret, han var ved at presse sig på mig på en upassende måde, men jeg gjorde intet. En del af mig ville gerne have det, mens den anden ikke rigtigt helt stolede på, hvad der var ved at ske, men jeg kunne ikke se en grund til at stoppe det.
"Det ved jeg ikke. Bare sæt noget på," blev mit svar, og han gjorde, som jeg havde sagt. Jeg lagde egentligt ikke ret meget mærke til, hvad det var for en film. Da han kom tilbage, satte han sig helt op af mig og trak mig ind til sig. Armen lå hurtigt om mig, og mit hoved lå på hans skulder.
Jeg prøvede at koncentere mig om filmen, men det blev bare sværere og sværere. Marcus' hånd var begyndt at nusse mig på den øverste del af armen. Det var virkeligt dejligt, men jeg var stadig usikker på hans intentioner. Der gik dog ikke længe, før jeg ikke var i tvivl længere.
Jeg vendte mig mod Marcus. Kiggede ham dybt i øjnene, og kort efter lå vores læber på hinanden. Hans læber var bløde og bevægede sig i takt med mine. Det var tydeligt, at han havde prøvet det før. Jeg kunne mærke det.
Han udviklede hurtigt kysset til et snav. Hans tunge slangede sig rundt om min inde i munden på mig. Præcis, som jeg kunne lide det. Jeg havde aldrig prøvet at blive kysset på denne måde før. Ikke engang Danny, der havde kysset jeg ved ikke hvor mange piger, havde aldrig kunnet kysse så godt.
Marcus' hænder krøb ned over min krop. Snart lå de om mine hofter. Hans fingre kørte frem og tilbage. Det føltes bare så godt. Jeg havde virkeligt lyst til at give et støn fra mig, men jeg var bange for, at han ikke ville finde det frækt. Alligevel kunne jeg ikke lade være til sidst, og der slap et støn ud gennem mine læber.
"Mhhh," mumlede Marcus og kyssede mig hårdere. Hans underliv krøb tættere på mig, og den store bule i bukserne var endnu større nu, end den havde været i bilen. Jeg havde lyst til at putte min hånd ned til den. Gnubbe den. Vise, at jeg gerne ville se mere til den end den fine indpakning i bukserne.
"Marcus," stønnede jeg, men han trykkede den op af mig.
"Ja?"
"Hvad er dit formål med det her?" Jeg vidste ikke, om det var et åndssvagt spørgsmål, men nu var det ude i rummet. Det kunne ikke tages tilbage nu. Marcus kiggede undersøgende på mig, da jeg havde sagt det.
"Jeg prøver bare at vise dig, at jeg gerne vil dig," svarede han og kyssede mig igen. "Jeg ved godt, man ikke burde gå så hurtigt frem, men jeg vil så gerne se dig uden tøj på.
"Okay," sagde jeg, og uden at tænke videre over det, lod jeg mine fysiske behov overtage min hjerne og hev min bluse over hovedet. Nu var der ingen vej tilbage.
●●●
Hej med Jer!
The Game of Gunnarsen har rundet 1k votes!! Wuhu!!
Og Second Chance er helt oppe på 96k nu, hvor er det vildt. Der mangler kun 4k fra 100k! Shit. Er helt overvældet. Husk, at når den rammer 100k, så er der maraton på 5 kapitler på denne bog, og 3 kapitler på Future Chances!
Og så lige en lille ting mere. Jeg spurgte for en uges tid siden, om I var interesserede i endnu en fanfic. I svarede ikke rigtigt på det, derfor spørger jeg lige en ekstra gang.
Skriv i kommentaren, hvis I er interesserede. Der skal være mindst 5, der vil læse det, før jeg skriver det!
Glem ikke at stemme <3
- Mathilde <3
KAMU SEDANG MEMBACA
The Game of Gunnarsen | Martinus Gunnarsen Fanfiktion
Fiksi PenggemarTo veninder er vild med den samme tvilling, Martinus Gunnarsen. De laver derfor et væddemål om, hvem der kan få fat i ham først. Venskaber er de vigtigste ting, man har, men en dreng kan hurtigt komme imellem. Copyright © Tullemulle98, 2020 20/9-20:...