Katrines synsvinkel
Martinus og jeg listede ud af døren og hen mod Marcus' værelse. Vi ville overraske ham, mens han var igang med at være oppe i en eller anden dulle.
"Er du sikker på, at det er en god ide?" hviskede han, da vi stod ude foran døren. "Er det ikke lige over grænsen?"
"Synes du virkeligt det?" spurgte jeg seriøst. "Han har været et svin. Han fortjener en fair straf."
"Fint, du har ret. Lad os tage ham," svarede han.
Uden at banke, tog jeg bare fat i dørhåndtaget og rev døren op. I sengen var Marcus ved at tage en eller anden dulle bagfra, som stønnede ufatteligt falskt.
"Hold da op," sagde jeg. "Du har da godt nok travlt. Du har sikkert heller ikke kondom på nu vel?"
"Skrid ud!" skreg han.
"Fint," sagde jeg. "Men egentligt ville jeg bare fortælle dig, at du nok bør sige til din dulle der, at hun skal tage til lægen med det samme, da du har klamydia."
Da jeg smækkede døren i, hørte jeg pigen skrige højt, og sekundet efter var hun ude af døren. Løbende. Marcus kom ud efter. Han prøvede at overtale hende til at blive. At det bare var en joke, men han kunne intet gøre.
"Dejligt at se dig nøgen med en stiv pik," sagde jeg. "Den er egentligt ikke så imponerende endda."
"Så hold dog din kæft," råbte han af mig. "Du har ingen ret til at gøre den slags. Jeg har droppet dig."
"Du har snydt mig. Du har bildt alle ind, at du ikke troede på kærlighed, fordi en knækkede dit hjerte. Derefter siger du til den, du vil score, at du kan lide dem, så du kan få noget på den dumme, fordi de føler sig specielle, og så dropper du dem bare bagefter."
"Og hvad så, hvis jeg gør?" sagde han. "Du kan ikke gøre noget ved det."
"Jeg er skam ligeglad," sagde jeg grinende. "Jeg ville sådan set bare fortælle dig, at du har klamydia."
"Nej."
"Jo, jeg har lige fået resultatet fra lægen. Jeg går ud fra, at de på hospitalet ville sige til mig, hvis jeg havde fået det af Danny, men der var intet. Så det har kun kunnet komme fra dig, fordi du var en idiot at tage kondomet af."
"Det mener du ikke?"
"Jo, det kan du tro!"
Han vendte rundt og marcherede ind på sit værelse igen. Jeg begyndte at grine. Martinus begyndte at grine. Han lagde armen om mine skuldre og trak mig med tilbage ind på sit værelse.
Han satte os begge ned i sengen. Jeg lagde hovedet på hans skulder. Tårerne trillede ned af vores kinder. Jeg løftede hovedet og kiggede Martinus i øjnene. Hans øjne var skønne. Meget smukkere end Marcus'.
Lige inden jeg kunne nå at sige noget som helst, brasede Marcus arrigt ind af døren. Jeg trak mig ind til Martinus af ren skræk. Han så helt truende ud. Ikke fedt.
"I er så færdige i to!" råbte han. "I skal fanme ikke komme og afbryde mig, mens jeg knepper en lækker pige!"
"Er vi færdige?" spurgte Martinus. "Du er den, der er færdig!"
●●●
Så fik de hævnet sig på Marcus.
Eller man kan nok nærmere sige, at det var nemesis og ren karma, at han har klamydia.
Glem ikke at stemme og kommentere! <3
Der er nu kun 3 afsnit tilbage af denne bog! <3
- Mathilde <3
YOU ARE READING
The Game of Gunnarsen | Martinus Gunnarsen Fanfiktion
FanfictionTo veninder er vild med den samme tvilling, Martinus Gunnarsen. De laver derfor et væddemål om, hvem der kan få fat i ham først. Venskaber er de vigtigste ting, man har, men en dreng kan hurtigt komme imellem. Copyright © Tullemulle98, 2020 20/9-20:...