O T T E O G H A L V F E M S

154 3 6
                                    

Martinus' synsvinkel

Marcus kogte. Han var edderrasende. Jeg havde sjældent set ham på denne måde. Sidste gang var flere år tilbage. Normalt lod jeg ham dog også passe sine egne ting. Jeg blandede mig sjældent. Heller ikke, selvom jeg havde lyst til det, men denne gang havde jeg fået nok.

"Hvad skal det så betyde?" spurgte han hidsigt. "Skal du true mig?"

"Jeg siger præcis, hvad jeg vil," sagde jeg. "Og nu vil jeg sige, hvad jeg mener om dig, din store snothvalp."

"Du skal ikke sige noget til mig."

"Jo, det skal jeg," svarede jeg. "Du er simpelthen for meget, at du udnytter piger på den måde. Jeg har overvejet i mange uger nu at sige noget til dig. Jeg har holdt øje med dig længe. Det er smagsløst, Marcus. Du er en lille dum unge. En idiot. Du er en lort af en dimension, der er svær at finde andre steder."

"Og hvad er du så?" sagde han. "Du har haft så mange kærester, at man aldrig ved, om du egentligt elsker dem."

"Det er ikke sandt," sagde jeg. "Jeg har kun haft 3 kærester, og det er over flere år."

"Du har sgu da kneppet flere end dem."

"Ja, jeg har haft et par one-night-stands, men jeg har aldrig løjet for de piger, jeg har været sammen med. Jeg har altid været ærlig om det, men jeg har dog heller aldrig snydt nogen ved at lade, som om jeg tog et kondom på og så tage det af, når de ikke så det."

"Jeg kan da ikke gøre for, at jeg vil kneppe uden kondom."

"Så burde du måske få din en fast kæreste."

"Gider jeg sgu ikke. Jeg gider fanme ikke kneppe det samme hul hele tiden. Jeg vil gerne have et par trekanter, lave nogle frække ting."

"Må jeg gætte på, at du faktisk var din kæreste utro dengang?" sagde jeg alvorligt. "At hun faktisk slog op med dig, netop fordi du ikke kunne holde fingrene for dig selv?"

"Måske," svarede han. "Er det ikke underordnet?"

"Vent, er det sandt?" sagde jeg chokeret. "Jeg troede kun, det var et rygte. Er det sandt, Marcus?"

"Ja, det er sandt," svarede han. "Jeg var hende utro gennem hele forholdet. Hun fik en kønssygdom, og så konfronterede hun mig."

Jesus Christ. Marcus var da godt nok for meget. Han havde åbenbart altid været en utro skiderik. Det ville ikke undre mig, hvis han om lidt kom med en hadekommentar til Katrine. Jeg havde set ham gøre den slags før. Han havde skældt andre piger ud, som han havde haft sex med for, at de ikke var gode nok.

Og rigtigt nok vendte han nu blikket mod Katrine.

"Og du skal slet ikke sige noget," sagde han. "Du har da også været rundt omkring. Du var i øvrigt forfærdelig at have sex med. Jeg har aldrig kneppet en med så dårlige bryster som dig. Det var helt utåleligt at kigge på."

"Og jeg har aldrig været sammen med en, hvor jeg ikke kunne mærke noget som helst. Jeg havde troet, jeg i det mindste kunne føle gummiet, men det kunne jeg ikke," svarede hun tilbage. "Du er elendig. Er det derfor, du kun har one-night-stands, så du ikke skal høre på kritikken fra pigerne?"

●●●

Sikke højt bølgerne går!

Marcus er gal, Martinus er gal, Katrine er gal - hvad skal de hele ende med?

Der er kun 2 afsnit tilbage - skal I have endnu et afsnit i dag?

Glem ikke at stemme og kommentere! <3

- Mathilde <3

The Game of Gunnarsen | Martinus Gunnarsen FanfiktionWhere stories live. Discover now