Maraton 8/10
Katrines synsvinkel
"Tror Mellissa så stadig, I er kærester?" spurgte Oliver.
"Nej, men jeg har hende heller ikke på facebook, efter jeg kom sammen med Katrine igen. Hun skulle ikke vide, jeg havde dem begge på en gang."
"Fuck, hvor er det godt scoret, bro. Jeg må virkeligt sige, du er god til det med at snyde damerne. Alle kunne lære noget fra dig."
Jeg forstod godt, Natalie havde slået op med ham. Oliver var jo lige så stort et svin som Danny, og mindst lige så dum. Jeg forstod ikke, hun havde kunnet holde ud at date ham.
Pludseligt var der en, der rejste sig. Natalie og jeg for ind i rummet ved siden af, som viste sig at være et kæmpe rum fuldt med spil - der var alt fra kontrollere, maskiner til billardbord og professionelt spillebord til poker og black jack. Der havde de to idioter nok brugt meget tid sammen. Faktisk turde jeg ikke engang røre ved billardbordet. Tænk, hvis Oliver havde knaldet nogen hen over det.
Der gik en person forbi ude i gangen på vej ud til det, jeg gættede var et toilet. Pludseligt stoppede personen op. Natalie og jeg holdt begge vejret.
"Hørte du også noget underligt lige før?" spurgte Oliver fra værelset. Skridtene bevægede sig tilbage fra, hvor de var kommet Det var altså Danny, der skulle på toilettet. Perfekt.
"Nej, hvad skulle det være?"
"Det lød bare, som om der var nogen i huset. Tror du, der er indbrud?"
"Nej. Stop dig selv. Vi ville jo vide det. Måske er det bare din mor."
"Hun ville altid sige hej som det første, og det ved du godt. Du har været her så meget, at du burde vide det efterhånden."
"Jeg kan ikke svare dig på, hvad du har hørt så. Tjek den nedre etage, mens jeg pisser."
Oliver gik ned af trappen, mens Danny gik ud på toilettet. Vi skulle handle hurtigt nu, hvis det skulle lade sig gøre. Danny havde ikke låst døren. Jeg havde lyttet nøje efter.
"Hvad gør vi nu?" spurgte jeg.
"Vi sniger os ud, og så smadrer vi Danny hurtigt, inden Oliver opdager det."
"Så, vi skal smadre ham og hoppe ud af et vindue?"
"Ja, det er det, jeg siger. Kom."
Natalie listede hurtigt hen over gulvet og åbnede døren. Hun stillede sig klar ved døren til badeværelset og trak stegepanden frem. Hun kiggede på mig og nikkede så.
"Hold vagt," sagde hun. "Og luk døren efter dig og gem dig i spillerummet."
Hun åbnede hurtigt døren og løb ind på badeværelset.
"Hvad fanden!" Var det eneste, jeg hørte fra Danny, inden hun gav ham et kæmpe smæld med stegepanden. Jeg lukkede hurtigt døren for at dæmpe lyden og gik ind i spillerummet og gemte mig bag gardinet igen. Jeg håbede for alt i verden ikke, vi blev opdaget. Så ville vi blive dømt både for indbrud og mord. Natalie havde været så smart at tage engangshandsker med til os fra mit hus, så vi ikke havde efterladt nogen spor eller håndaftryk. Så var spørgsmålet bare - kunne vi komme uopdaget ud igen?
●●●
Jamen dog, jamen dog
Kommer de ud igen?
Fanger Oliver dem?
Dør Danny endeligt?
Glem ikke at stemme og kommentere! <3
- Mathilde <3
ESTÁS LEYENDO
The Game of Gunnarsen | Martinus Gunnarsen Fanfiktion
FanficTo veninder er vild med den samme tvilling, Martinus Gunnarsen. De laver derfor et væddemål om, hvem der kan få fat i ham først. Venskaber er de vigtigste ting, man har, men en dreng kan hurtigt komme imellem. Copyright © Tullemulle98, 2020 20/9-20:...